Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin
Share | 
 

 Mula Bukane Gunungkidul (?)

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : 1, 2  Next
PengirimMessage
SOUTH_MOUNT
Warga


Reputation: 0
Join date: 27.05.08

PostSubyek: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri May 30, 2008 9:54 pm

Sasageta forum punika paring sejarah/mula bukanipun Gunungkidul.
Mugi wontena ingkang biyantu kula mangertosi sejarah/mula bukaning Gunungkidul.
Nuwun.
Kembali Ke Atas Go down
http://www.blogspot.freedomsofyourideas.com
djopie
KorLap


Lokasi: atas bukit ( goenoengkidoel handayani )
Reputation: 0
Join date: 27.05.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Tue Jun 10, 2008 8:31 am

kulo nggih pingin ngertos jew......
Kembali Ke Atas Go down
Soesan
KorLap


Lokasi: Jakarta Selatan - Nglipar
Reputation: 0
Join date: 29.05.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Wed Jun 11, 2008 11:41 am

Nek ora salah awake dewe iki sebagai warga gunung kidul hrs bangga lho,
sebab jarene simbah2 wargo gunung kidul iku isih keturunan seko kerajaan majapahit. beda karo wargo bantul, sleman, jogja dan sekitar krn mereka adalah keturunan dari mataram kuno.

Wong2 GK iku pelarian seko kerajaan majapahit yang terdesak trs pada menempati hutan2 di GK yang akhirnya jadi perkampungan lan anak-anak sampai banyak di GK
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 20
Join date: 06.05.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Wed Jun 11, 2008 1:20 pm

Wah yo nek aku d arani keturunan pelarian seko majapahit yo wegah......kuwi mau sejarah sing koyo ngono kuwi biasane gur sanepo......
Nek asline do wegah mbiwarake....sing marai mosok sejarah jan elek banget.......

Nggunung Kidul ono mulo bukane manungso...g mungkin ndisik wani ngambah ning GK, wong jaman ndisik GK kuwi gong liwang - liwung.....boro2 manungso lewat...kewan lewt wae mati....


HHHaaaa berarti aku ndisik mesthi keturunane begawan nek ora yo pendito sing ngilmune duwur........

Cobo do d pikir...
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
wahyudi
Alm.


Lokasi: ujung mberuk teluk penyu
Reputation: 1
Join date: 01.06.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Tue Jun 17, 2008 6:26 pm

ngih kulo panjenengan sami kedah angleluri sejarahipun gunungkidul kulo piyambak jan mboten dunk kepingin ngerti sejarahipun matur nuwun
Kembali Ke Atas Go down
tomber
KorLap


Reputation: 3
Join date: 29.04.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Sat Jun 21, 2008 8:51 pm

lha pripun sing bener mbah wonosingo???? niki putu2 ne pengen ngertos :?: :?:
Kembali Ke Atas Go down
iwans
Camat


Lokasi: semin
Reputation: 96
Join date: 29.02.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Tue Jun 24, 2008 6:59 pm

Wonosingo Ngali Kidul wrote:
Wah yo nek aku d arani keturunan pelarian seko majapahit yo wegah......kuwi mau sejarah sing koyo ngono kuwi biasane gur sanepo......
Nek asline do wegah mbiwarake....sing marai mosok sejarah jan elek banget.......

Nggunung Kidul ono mulo bukane manungso...g mungkin ndisik wani ngambah ning GK, wong jaman ndisik GK kuwi gong liwang - liwung.....boro2 manungso lewat...kewan lewt wae mati....


HHHaaaa berarti aku ndisik mesthi keturunane begawan nek ora yo pendito sing ngilmune duwur........

Cobo do d pikir...
ngakak ngakak wah berarti aku yo keturunane wong ampuh yo ,tpo kok aku ora ampuyh opo kurang prihatinku ngakakk ters sejarah sak jelase kui piye to gunung kidul kui :?: :?: :?:

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
nuning
Warga


Reputation: 0
Join date: 14.06.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Tue Jun 24, 2008 7:18 pm

Kabare sebagian pelarian soko Majapahit do mlayu neng GK, awale soko Pongangan Nlipar & Karangmojo. Terus Raja Mataram Sunan Amangkurat Amral ndisik neng Kartosuro krungu.

Lha terus ngakon Senopati Ki Tumenggung Prawiropekso kanggo mbukteke neng GK, bener opo ora kabar kui. Lha terangane bener, salah sijine Ki Suromejo.
Ki Tumenggung terus ngandani Ki Suromejo dikon izin disik, gandeng GK ki isih mlebu wilayahe Mataram. Tp Ki Suro ora gelem trus do tukaran, Ki Suro mati sak keluargane, lan ki Poncodirjo dadine nyerah.
Karo Pangeran Sambernyowo, Ki Poncodirjo diangkat dadi Bupati GK I, ning ora suwe amargo penetepan bates daerah GK Sultan lan Mangkuneragan II tanggal 13 Mei 1831, trus GK dilongi Ngawen sing maune enclave Mangkuneran dadi daerah kabupaten.
Miturut buku "PEPRENTAHAN PROJO KEJAWEN" karangan Mr. Raden Mas Suryadiningrat, ngadeke Kab GK bareng karo ngadeke daerah-2 liyane ing wilayah Yogyakarta, yoiku setahon bar rampunge perang Diponegoro.
Seko penelitian lan anggone ngumpulake data soko tokoh masyarakat disimpulke nek lahire Kab GK ing dino Jumat Legi tanggal 27 Mei 1831 utowo tahun jowo 15 Besar tahun Je 1758.
Letak geografine GK :1100 21' nganti 1100 50' Bujur timur70 46' nganti 80 09' Lintang selatan
Bates Wilayae :Kulon : Kab. Bantul & Sleman (Propinsi DIY)Lor     : Kab. Klaten & Sukoharjo (propinsi Jawa Tengah)Wetan : Kab. Wonogiri (Propinsi Jawa Tengah)Kidul   : Samudera Hindia
Suhu Udara rata-rata harian 27,7 derajat C, suhu Minimum 23,2 derajat C dan max 32,4 derajat C. (gek kon ra ireng-irengo kae, poanase ngentak-ngentak).

sumbere soko WWW.gunungkidulkab.go.id (aku gur nurun ) :)
Kembali Ke Atas Go down
iwans
Camat


Lokasi: semin
Reputation: 96
Join date: 29.02.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Tue Jun 24, 2008 9:04 pm

Aplouse Aplouse wah2 jan lengkap tenan ki ono sen arep nambai oro yo ngakakk

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
badai-laut-selatan
KorLap


Lokasi: LORING ANGGA
Reputation: 0
Join date: 22.03.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Sun Jun 29, 2008 10:03 pm

mas mas....lha kok dho rebut sejarah sopo keturunane sopo, mbedakake sleman bantul lan gk lha wong kabeh nang Ngayogjakarta, lha saiki nek wong sleman keturunan mataram kuno, njur wong gk diakokake keturunan pelarian majapahit, lha po ra di larah ndhisik po, mataram kuno dipindah Pu Sindok(dudu sendok lho yo) nang Jawa Timur dadi kerajaan medang, medang dadi kahuripan, kahuripan dadi kediri kediri pecah nanging dadi siji maneh nganggo prosese singhasari, singhasari runtuh dadi mojopahit, mojopahit runtuh dadi demak, demak nyang pajang, pajang dadi mataram anyaran , trus mataram pecah dadi Ngayogjakarta lan Surakarta...saiki opo bedane ? hayooo kalau mau posting sejarah harus ada dasarnya... gak boleh asal beda.......kalau kita ngaku2 pelarian majapahit pasti karena membaca sejarah yang dituliskan pemda GK, lha wong sing nulis wae ada kekeliruan kok.....berani taruhan.

_________________
MIRACLE OF SOUTHERN SEA
ym: c_pandurata@yahoo.com
blogs : www.badailautselatan.multiply.com
Kembali Ke Atas Go down
http://badailautselatan.multiply.com
iwans
Camat


Lokasi: semin
Reputation: 96
Join date: 29.02.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Mon Jun 30, 2008 4:50 pm

:roll: :roll: mekaten nggeh mas badai yen di usut meniko sedoyo niku nggeh asale nggeh tetep sami mawon , bedone yen gunungkidul keturan langsung majapahit yen yen yogjo iku yo keturunan majapahit tp iseh lewat ndemak karo pajang to mas menurut seng to tulis ?
ters daerah bantul iku sak ngertiku yen cewek ra oleh nikah kr wong nggunungkidul jarene nggunungkidul luweh tuo.

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
badai-laut-selatan
KorLap


Lokasi: LORING ANGGA
Reputation: 0
Join date: 22.03.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jul 04, 2008 11:22 am

wis campur mas, ra iso dibedakake sopo darahe sopo, sing iso dilarah mung silsilah Raja masing masing keraton, kalau orang-orang sperti kita gak bisa...lagian juga buat apa ngaku ini itu toh gak jelas.mending berpikir gimana memajukan GK

_________________
MIRACLE OF SOUTHERN SEA
ym: c_pandurata@yahoo.com
blogs : www.badailautselatan.multiply.com
Kembali Ke Atas Go down
http://badailautselatan.multiply.com
iwans
Camat


Lokasi: semin
Reputation: 96
Join date: 29.02.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jul 04, 2008 4:07 pm

ono usulan opo mas piye supoyo ne iso sedikit memajukan gunung kidul,opo meneh sdm wong nggunung kidul masih banyak yg kuran ,contone koyo aku iki

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
badai-laut-selatan
KorLap


Lokasi: LORING ANGGA
Reputation: 0
Join date: 22.03.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Sat Jul 19, 2008 6:20 pm

ndeleng sekitare, opo sing iso di pigunakake, rangenteni sopo2, jo kakehan impen

_________________
MIRACLE OF SOUTHERN SEA
ym: c_pandurata@yahoo.com
blogs : www.badailautselatan.multiply.com
Kembali Ke Atas Go down
http://badailautselatan.multiply.com
dewalangit
Officer


Lokasi: Jl.jogja-wnsari km 20 Patuk.Dhaksinargha Bhumikarta.
Reputation: 39
Join date: 20.07.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Sun Jul 20, 2008 3:44 pm

kula nuwun.....
Kembali Ke Atas Go down
http://www.saeahchim.co.kr/
Ipung Purwanto
Camat


Lokasi: Lubang Buaya Jaktim
Reputation: 5
Join date: 08.03.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Mon Aug 11, 2008 8:35 am

Kembali Ke Atas Go down
hery.s
Lurah


Lokasi: grogol2 bejiharjo,jakarta
Reputation: 0
Join date: 31.12.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Sat May 16, 2009 1:03 pm

urun rembug

Keturunan siapa, kerajaan mana, duluan siapa,tua siapa, itu adalah pernyataan egois tdk perlu diperpanjang apalagi dihayati, menurut saya kita cukup tahu sejarah biar perjalanan kita kedepan (bkn kebelakang lho) tidak lari dari paugeran nenek moyang itu positif kalau kita masih merasa lebih nyaman melihat sejarah kebelakang jangan2X kita terlena dan akhirnya orang orang diluar sana sudah bisa bikin robot yang mampu menjaga tanaman, kita masih semadi digoa goa karena merasa keturunan majapahit. ...iku nak menurutku
Kembali Ke Atas Go down
her man
KorLap


Lokasi: bedoyo - ciputat
Reputation: 1
Join date: 08.05.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Sat May 16, 2009 4:26 pm

kulo ngih setuju mas hery.s.
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 20
Join date: 06.05.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Mon May 18, 2009 11:09 am

hery.s wrote:
urun rembug

Keturunan siapa, kerajaan mana, duluan siapa,tua siapa, itu adalah pernyataan egois tdk perlu diperpanjang apalagi dihayati, menurut saya kita cukup tahu sejarah biar perjalanan kita kedepan (bkn kebelakang lho) tidak lari dari paugeran nenek moyang itu positif kalau kita masih merasa lebih nyaman melihat sejarah kebelakang jangan2X kita terlena dan akhirnya orang orang diluar sana sudah bisa bikin robot yang mampu menjaga tanaman, kita masih semadi digoa goa karena merasa keturunan majapahit. ...iku nak menurutku

Wah klo memang pendapat seperti itu memang bagus, dan saya sependapat dengan siapapun kita dan keturunan siapa itu pribadi masing2 dan pola pikir kita sendiri.
Dan jika mau maju ke depanya kita harus pantang mundur. Dan sejarah adalah sebagai kaca mata kita untuk masa depan, bukannya sejarah meninabobokan kita.

Tapi yang terpenting sejarah dan culture tidak bisa di tinggalkan. karena semua itu akan bersinggungan dengan keyakinan serta kepercayaan. Hanya saja ketika manusia berfikiran maju kedepan terkadang manusia mengalahakan norma, adat dan adab. Sehingga terciptalah sebuah hedonisme yang liberal.
Ok lah ketika kita mnciptakan robot yg bisa berbicara, tapi semua itu dasarnya dari sejarah. Kenapa kita tidak menggali.... contohnya: Dulu orang membuat pisau dan besi dari mana? Pernahkah kita berpikir cara mendapatkan biji besi dan cara membuatnya?
Dan tahukah kita baju yg kita pakai ini adalah karena sejarah yg berevolusi! Dengan nama2 yg serba unik dan mengandung makna?

Dan kenapa kita tidak mengakui terus terang, sejarah adalah sebuah guru yg terbaik bagi kita! Simbol2 yang aneh2 adalah warisan.

Kita mencoba membahas tentang nenek moyang kita yg bertapa di goa2... Kenapa seperti itu, jelas secara logika ngapain kita harus bertapa di goa2, mendingan kita berpikir membuat robot?
Dan pernahkah kita berpikir membuat robot itu memerlukan biaya? Kita perlu sekolah, membeli alat2 dan sebagainya dan semuanya itu memerlukan biaya secara materi?
Itu secara duniawi, dan bertapa mencari sebuah ketenangan yg bisa menciptkan sebuah hasil nantinya!

Klomenurut saya lebih baik semuanya itu harus di sinkronkan dan di gunakan dengan sebagai mestinya.
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
gaplex
Koordinator


Lokasi: KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation: 7
Join date: 07.01.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Mon May 18, 2009 12:00 pm

hery.s wrote:
urun rembug

Keturunan siapa, kerajaan mana, duluan siapa,tua siapa, itu adalah pernyataan egois tdk perlu diperpanjang apalagi dihayati, menurut saya kita cukup tahu sejarah biar perjalanan kita kedepan (bkn kebelakang lho) tidak lari dari paugeran nenek moyang itu positif kalau kita masih merasa lebih nyaman melihat sejarah kebelakang jangan2X kita terlena dan akhirnya orang orang diluar sana sudah bisa bikin robot yang mampu menjaga tanaman, kita masih semadi digoa goa karena merasa keturunan majapahit. ...iku nak menurutku

setiap bidang pasti ada disiplin ilmunya masing 2kang......
yang seneng sejarah mungkin juga dengan disiplin ilmunya
dapat menerangkan dengan detil berkaitan dengan hal2 yang terjadi
dimasa lampau....orang belajar dam mempelajari sejarah
bukan berarati kita terlena akan perjalanan masa lampau......
dan bukan berarti orang mempelajari sejarah lalu melupakan disiplin ilmu yang lain misalnya tentang teknologi yang berkembang saat ini
setiap orang itu punya keahlian masing2..........
ada yang mempelajari sejarah....
ada yang ahli teknologi informasi....
ada ahli pertambangan.....dan macem2 lagi sangat banyak....
jadi mempelajari sejarah bukan berarti kita mundur ke belakang.....
tapi sebenarnya kita bisa maju ke depan dengan penelitian sehingga
bisa mengungkapkan hal2 yang masih belum terungkap....
tentunya disertai dengan bukti2 dan argumen2 yang logis...
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
hery.s
Lurah


Lokasi: grogol2 bejiharjo,jakarta
Reputation: 0
Join date: 31.12.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Mon May 18, 2009 5:15 pm

Wonosingo Ngali Kidul wrote:
hery.s wrote:
urun rembug

Keturunan siapa, kerajaan mana, duluan siapa,tua siapa, itu adalah pernyataan egois tdk perlu diperpanjang apalagi dihayati, menurut saya kita cukup tahu sejarah biar perjalanan kita kedepan (bkn kebelakang lho) tidak lari dari paugeran nenek moyang itu positif kalau kita masih merasa lebih nyaman melihat sejarah kebelakang jangan2X kita terlena dan akhirnya orang orang diluar sana sudah bisa bikin robot yang mampu menjaga tanaman, kita masih semadi digoa goa karena merasa keturunan majapahit. ...iku nak menurutku

Wah klo memang pendapat seperti itu memang bagus, dan saya sependapat dengan siapapun kita dan keturunan siapa itu pribadi masing2 dan pola pikir kita sendiri.
Dan jika mau maju ke depanya kita harus pantang mundur. Dan sejarah adalah sebagai kaca mata kita untuk masa depan, bukannya sejarah meninabobokan kita.

Tapi yang terpenting sejarah dan culture tidak bisa di tinggalkan. karena semua itu akan bersinggungan dengan keyakinan serta kepercayaan. Hanya saja ketika manusia berfikiran maju kedepan terkadang manusia mengalahakan norma, adat dan adab. Sehingga terciptalah sebuah hedonisme yang liberal.
Ok lah ketika kita mnciptakan robot yg bisa berbicara, tapi semua itu dasarnya dari sejarah. Kenapa kita tidak menggali.... contohnya: Dulu orang membuat pisau dan besi dari mana? Pernahkah kita berpikir cara mendapatkan biji besi dan cara membuatnya?
Dan tahukah kita baju yg kita pakai ini adalah karena sejarah yg berevolusi! Dengan nama2 yg serba unik dan mengandung makna?

Dan kenapa kita tidak mengakui terus terang, sejarah adalah sebuah guru yg terbaik bagi kita! Simbol2 yang aneh2 adalah warisan.

Kita mencoba membahas tentang nenek moyang kita yg bertapa di goa2... Kenapa seperti itu, jelas secara logika ngapain kita harus bertapa di goa2, mendingan kita berpikir membuat robot?
Dan pernahkah kita berpikir membuat robot itu memerlukan biaya? Kita perlu sekolah, membeli alat2 dan sebagainya dan semuanya itu memerlukan biaya secara materi?
Itu secara duniawi, dan bertapa mencari sebuah ketenangan yg bisa menciptkan sebuah hasil nantinya!

Klomenurut saya lebih baik semuanya itu harus di sinkronkan dan di gunakan dengan sebagai mestinya.


walah..lah mangsudku ki yo ngono kuwi sedulur kudu imbang rak nggeh ngoten mas wonosingo!, nuwun sewu lho niki kulo nyeluke mbah opo mas soale data diprofile age 63 jangan2 beneran ha..ha ..ha
Kembali Ke Atas Go down
Ipung Purwanto
Camat


Lokasi: Lubang Buaya Jaktim
Reputation: 5
Join date: 08.03.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Tue May 19, 2009 4:04 pm

Sing Jelas apapun KETURUNANNYA awake dewe tetep wargo GUNUNG KIDUL...

SETUJUUUUU...
Kembali Ke Atas Go down
Gheka
KorLap


Lokasi: Wonosari
Reputation: 0
Join date: 18.06.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jun 19, 2009 7:44 am

Hidup gunung kidul..Sam gheka
Kembali Ke Atas Go down
Ipung Purwanto
Camat


Lokasi: Lubang Buaya Jaktim
Reputation: 5
Join date: 08.03.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jun 19, 2009 9:16 am

Lha endi wong Gunung kidul kie...
Kembali Ke Atas Go down
markus basuki
Lurah


Lokasi: malang - wonosari (ngijo)
Reputation: 2
Join date: 18.11.08

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jun 19, 2009 12:14 pm

Urun rembug sithik!
Rikala taun 80-an aku krungu crita "Babad Alas Nangka Dhoyong" sing nyritakake mula bukane Gunungkidul. Malah bola-bali dipentaske ing kethoprak. Critane apik banget, ning aku rada lali. Sapa ngerti ana sing kelingan?
Kanggone aku sejarah iku abang ireng kudu diakoni. Awit ora bisa diowahi.
Sbanjure, aku krungu lan maca, yen wong Gunungkidul iku keturunan saka Majapait. Yen bener, takkira uga kudu diakoni. Mung, miturut elingku - biyen ki wong Gunungkidul padha "mindher" yen kumpul karo wong daerah liya. Malah akeh sing ora ngaku asale saka Gunungkidul. Akeh-akehe yen ditakoni asale - ngakune saka Ngayogya!
Nah, salah sijine cara supaya wong Gunungkidul ora mindher maneh - dikandhani yen asale saka keturunan Majapait. Dadi wong Gunungkidul ki wong hebat ngono! Iki klebu sugesti lam motivasi.
Sokur-sokur para mudha saka Gunungkidul saiki ora isin maneh ngakoni tanah kelahirane.
Dadi aku setuju banget karo forum ini. Kaos saka FKOG malah bola-bali takenggo ing keramean, ben wong-wong padha ngerti, yen Gunungkidul ki apik! Wong GUnungkidul sing sukses ya akeh. Etos kerjane ya gedhe, semangate makantar-kantar. NGono!
Kembali Ke Atas Go down
http://cor-amorem.blogspot.com
abi
KorLap


Lokasi: kudus
Reputation: 1
Join date: 08.06.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Thu Jul 02, 2009 10:36 pm

MERDEKA HIDUP GUNUNGKIDUL AKU BANGGA DADI WONG GK
Kembali Ke Atas Go down
cogo_joe
eRTe


Lokasi: bandung,jabar
Reputation: 0
Join date: 23.05.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jul 03, 2009 9:58 am

konco-konco, sedulur kabeh ora susah minder dadi wong gunung kidul saiki gunung kidul wis kondang kaloko neng monco negoro kesan kekeringan iku wis ilang soko predikat gunung kidul wong sing ketinggalan berita yen gunung kidul isih kekeringan aku bangga dadi wong gunung kidul
Kembali Ke Atas Go down
Agus susanto1999
KorLap


Lokasi: jakarta palmerah
Reputation: 10
Join date: 23.05.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jul 03, 2009 1:11 pm

keturunane nabi ADAM kabeh
Kembali Ke Atas Go down
Mas ladi
KorLap


Lokasi: Nglipar Nglebak (Jakarta)
Reputation: 2
Join date: 11.05.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Fri Jul 03, 2009 1:57 pm

Yang penting itu cuma satu : TAQWA KEPADA ALLAH SWT.
Kembali Ke Atas Go down
abi
KorLap


Lokasi: kudus
Reputation: 1
Join date: 08.06.09

PostSubyek: Re: Mula Bukane Gunungkidul (?)   Sat Jul 04, 2009 7:15 pm

MERDEKA GUNUNG KIDUL HANDAYANI
Kembali Ke Atas Go down
 

Mula Bukane Gunungkidul (?)

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 2Pilih halaman : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: IT GADGET & EDU CORNER :: Boso Jowo-