Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 kenapa sampean merantau ?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
PengirimMessage
Pardjimin
Presidium


Lokasi : Blekasi - DjogDja - GK - Semin - Karang Sari
Reputation : 10
Join date : 14.03.08

PostSubyek: kenapa sampean merantau ?   Fri Jun 06, 2008 10:31 am

First topic message reminder :

buat sik merantau ayo ungkapkan alasanmu kenapa merantau ?

mencari kehidupan lebih baik kah, nyari jodoh kah (bosen karo tanggane dewe), nyari pengalaman kah ?
atau ada liane ?

bebas mengemukakan pendapat, santun dalam menyampaikan

monggo dilanjut !!

_________________
MPAN NGGO PAPAN

http://pardjimin.wordpress.com/
Kembali Ke Atas Go down
http://pardjimin.wordpress.com

PengirimMessage
Mase_
Camat


Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Sun Jun 08, 2008 6:44 pm

kadang kok menurutkuh.. pena'an mlebu pesantren aee... nggolek bekal akhirat sak akeh2e...

Nang ndonyo rekoso.... tapi nang akhirat mulyo........ Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
iwans
Camat


Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Sun Jun 08, 2008 6:57 pm

Mase_ wrote:
kadang kok menurutkuh.. pena'an mlebu pesantren aee... nggolek bekal akhirat sak akeh2e...

Nang ndonyo rekoso.... tapi nang akhirat mulyo........ Very Happy
ngakakk ngakakk iyo juga yo mas tp wong urip kui ora mung hablum minallah tp juga hamblum minanas ajib
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
sug3st
Camat


Join date : 05.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 9:12 am

japrax wrote:
yo rep piye meneh kang.. jalan kehidupan ne yo ngene.. Amiiiin

takdir opo dudu???
Kembali Ke Atas Go down
http://www.edysusilo.blogspot.com/
japrax
Presidium


Join date : 11.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 9:18 am

bukan masalh takdir apa bukan.. nanging nek aku tak jalani wae opo enane.. sambil berdoa dan berusaha.. Amiiiin
Kembali Ke Atas Go down
iwans
Camat


Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 9:39 am

japrax wrote:
bukan masalh takdir apa bukan.. nanging nek aku tak jalani wae opo enane.. sambil berdoa dan berusaha.. Amiiiin
ajib ajib bener kui om japrak leres meniko
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
bendol
KorLap


Join date : 21.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 10:24 am

Nek aku merantau dengan alasan :
1. gak dapat kerja di kampung (gunungkidul);
2. nyari pendapatan yang lebih gedhe karena di gunungkidul gajinya kan kecil termasuk mjd pegawai negeri;
3. pengalaman sudah pasti didapat, minimal pengalaman naik pesawat terbang...he..he..
4. dllllllll
Kembali Ke Atas Go down
sug3st
Camat


Join date : 05.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 3:13 pm

bendol wrote:
Nek aku merantau dengan alasan :
1. gak dapat kerja di kampung (gunungkidul);
2. nyari pendapatan yang lebih gedhe karena di gunungkidul gajinya kan kecil termasuk mjd pegawai negeri;
3. pengalaman sudah pasti didapat, minimal pengalaman naik pesawat terbang...he..he..
4. dllllllll

wew...PNS saiki di uber2 kang..... :P :P :P sak nggon2 e ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
http://www.edysusilo.blogspot.com/
bendol
KorLap


Join date : 21.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 3:24 pm

Walah PNS kan gajine kecil tho...sudah gitu godaan korupsinya besar lho...
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator


Join date : 03.03.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 3:53 pm

huehehuehuehue... betull kang... nek ono opo2 mesti di demo ndisik dewe... ajib Ning kok neng GK wong tuo so seneng nek anake dadi PNS, trus sing ndue anak wedok biasane anake oleh dirabeni karo PNS... hiks... Sad Sad
Kembali Ke Atas Go down
Tamu
Tamu



PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 4:38 pm

redbiem wrote:
huehehuehuehue... betull kang... nek ono opo2 mesti di demo ndisik dewe... ajib Ning kok neng GK wong tuo so seneng nek anake dadi PNS, trus sing ndue anak wedok biasane anake oleh dirabeni karo PNS... hiks... Sad Sad
wah pembunuhan karakter ki
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 4:48 pm

iwans wrote:
Mase_ wrote:
kadang kok menurutkuh.. pena'an mlebu pesantren aee... nggolek bekal akhirat sak akeh2e...

Nang ndonyo rekoso.... tapi nang akhirat mulyo........ Very Happy
ngakakk ngakakk iyo juga yo mas tp wong urip kui ora mung hablum minallah tp juga hamblum minanas ajib

Yo tergantung manungsane sih....arep sing kepiye.....Arep dadi Begawan/Kyai/Ulama/Pendito/Biksu yo g masalah sopo sing nglarang........arepo dadi usahawan, politikus lan pekerja yo g masalah......Kabeh lak gur karepe dewe2, lan niat kuwi mau....... Nek wis niate apik mesthi arepo rekosone koyo ngopo tetep d lakoni....

sug3st wrote:
bendol wrote:
Nek aku merantau dengan alasan :
1. gak dapat kerja di kampung (gunungkidul);
2. nyari pendapatan yang lebih gedhe karena di gunungkidul gajinya kan kecil termasuk mjd pegawai negeri;
3. pengalaman sudah pasti didapat, minimal pengalaman naik pesawat terbang...he..he..
4. dllllllll

wew...PNS saiki di uber2 kang..... :P :P :P sak nggon2 e ngakakk

bendol wrote:
Walah PNS kan gajine kecil tho...sudah gitu godaan korupsinya besar lho...

redbiem wrote:
huehehuehuehue... betull kang... nek ono opo2 mesti di demo ndisik dewe... ajib
Ning kok neng GK wong tuo so seneng nek anake dadi PNS, trus sing ndue
anak wedok biasane anake oleh dirabeni karo PNS... hiks... Sad Sad

Kerjo PNS mboh Swasta podo wae.....sing penting gur kari awke dewe.... Very Happy Very Happy Very Happy



Yo kabeh tetep bali ning awke dewe2, Asline aku yo ora nyalahke do merantau amergo kahanan...nanging yo wis koyo ngono.
Gunung Kidul jembare koyo ngono kuwi, g mungkin iso nelantarke anake dewe2..........

Gur sing marai njengkelke kuwi sakiki, pola pikir manungso sakiki wis do kemaruk marang bondo.

Wis ora adoh2 wae tangane dewe, duwe anak seko cilik di gadang2 dadi wong sugih ( sekolah ben pinter, terus kerjo entuk duwet sing akeh).......Opo koyo ngono kuwi jenenge sing kemaruk bondo??????
Belajar budoyo lan agomo, di pandang sebelah mata......sing marai g menghasilkan duwit sing akeh......
Terus sakiki cobo do di pikir.....mengko nek do mentas sekolah merantau........lha sing arep ngenggoni GK kuwi mengko sopo...lan hasil tanah karo alam kuwi sopo sing arep nikmati......iki aku mikire ngono????

Nek bar mentas sekolah nuntut ilmu...lulus trus bali ning GK Mbangun wah setuju banget aku.......Ning yo nek bali ning GK biasane tengsin.....
Sory Lur iki critaku dewe ae.......jujur iki....aku ndisik ae bar lulus kuliah ae.....bali ning ndeso tani, ngumumi podo umume........wong tuwaku dewe muring2....sekolah duwur2 opo gur arep dadi wong tani??? NIng aku mbantah Sekolaho tekan nduwur langit kudu di dandani lan d bangun asale kuwi......aku ojo d padake karo manungso liyane.....
Kuwi aku nyobo 3 wulan ning ndesaku dewe.......wuih jan tenan omongan tonggo sih g tak anggep, omongan wong tuwaku ae kadang2 luweh.........

Yo bareng tak pikir2 maneh....jebule ilmuku terangane urung cukup nggo mbangun tanah kelahiranku...Ijazah lan pendidikan formal g biso nggo jaminan.......

Yo wis sing penting sabar, lan merantau g selamane ning perantauan terus, ning perantauan kan ono Komunikasi sing wis biso dadi ajang perkumpulan kanggo mbangun tanah kelahirane......

Hayo sing sampun nggih sampun, mpun kedangon, mpun gantos lelakon.....hehehhe koyo lagu ae......

ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk

Senyum ..............
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
SOUTH_MOUNT
Warga


Reputation : 0
Join date : 28.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Mon Jun 09, 2008 11:31 pm

Merantau kuwi :
- Nambah kesadaran menawa urip kuwi ora mung dewe, tegese ugo karo masyarakat liyane sing beda budaya, suku, agama lan liyane.
- Nambah kesadaran menawa Gusti Allah paring urip kanggo golek kawruh neng donya.
- Ben weruh kahanan donya satenane.
- Keragaman penting kanggo gesang.
Kembali Ke Atas Go down
http://www.blogspot.freedomsofyourideas.com
iwans
Camat


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 12:06 am

redbiem wrote:
huehehuehuehue... betull kang... nek ono opo2 mesti di demo ndisik dewe... ajib Ning kok neng GK wong tuo so seneng nek anake dadi PNS, trus sing ndue anak wedok biasane anake oleh dirabeni karo PNS... hiks... Sad Sad
ngakakk ngakakk jarene yen pns iku wes ono pendapatan yg pasti tiap blne mas sama jaminan pensiun ngakak ngakak

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
japrax
Presidium


Lokasi : pelukan hangat luna maya
Reputation : 29
Join date : 11.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 9:55 am

kerjo paling penak ki yo pancen PNS.. manteb pasilitase.. dance
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 2:09 pm

japrax wrote:
kerjo paling penak ki yo pancen PNS.. manteb pasilitase.. dance


Trus SK ne d gadekee nggo mbojo maneh.... ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
iwans
Camat


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 2:51 pm

Wonosingo Ngali Kidul wrote:
japrax wrote:
kerjo paling penak ki yo pancen PNS.. manteb pasilitase.. dance


Trus SK ne d gadekee nggo mbojo maneh.... ngakak ngakak ngakak
ngakak ngakak opo iki seng podo di goleki yo

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
bendol
KorLap


Lokasi : Medan
Reputation : 2
Join date : 21.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 3:04 pm

Kalo saya kok gak sepakat sama rekan2... Bahwa persepsi orang terutama di pedesaan yg masih banyak menganggap PNS sebagai profesi impian mmg tidak bisa dipungkiri namun bukankah tidak setiap orang bisa merengkuhnya.. apa lagi jika praktik kolusi dan nepotisme masih begitu kuatnya..Yang gak punya famili dan fulus jangan berharap mendapat peluang menjadi PNS...Peluang pun kecil.
Kembali Ke Atas Go down
japrax
Presidium


Lokasi : pelukan hangat luna maya
Reputation : 29
Join date : 11.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 3:07 pm

Quote :
Trus SK ne d gadekee nggo mbojo maneh...


weh.. la iki cocok.. ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
iwans
Camat


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 3:15 pm

;) ;) menurut sepengetahuanku klo mau jd pns itu membutuh kan dana yg nggak kecil lg , dan klo kita pikir apakah uang itu bisa kembali selama kita kerja jd pns bisa di bilang kita dpt gj perbulanya dr uang kita sendiri , bener nggak ya perkiraan saya ini :roll: :roll:

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
Pardjimin
Presidium


Lokasi : Blekasi - DjogDja - GK - Semin - Karang Sari
Reputation : 10
Join date : 14.03.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 3:20 pm

iwans wrote:
;) ;) menurut sepengetahuanku klo mau jd pns itu membutuh kan dana yg nggak kecil lg , dan klo kita pikir apakah uang itu bisa kembali selama kita kerja jd pns bisa di bilang kita dpt gj perbulanya dr uang kita sendiri , bener nggak ya perkiraan saya ini :roll: :roll:


ya itulah..., kalau jadi pns, kalau memang masuknya memerlukan dana yang tidak sedikit, pasti berpikir pertama kali disaat dah diangkat adalah : "Bagaimana saya bisa mengembalikan modal bapak simbokku waktu membiayai aku masuk pns", al hasil kalau yang gak kuat iman ambil langkah diluar etika, mengambil barang yang bukan haknya, mark up project de el el deh..., bukan benci dengan pns tapi benci dengan birokrasi untuk jadi pns harus begini dan begitu.., kapan ya bener-bener jadi abdi masyarakat.. ?

koq ngelantur ya...!!

_________________
MPAN NGGO PAPAN

http://pardjimin.wordpress.com/
Kembali Ke Atas Go down
http://pardjimin.wordpress.com
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 3:31 pm

Seko mulai sakiki prihatin, dedongo lan berusaha kanggo kemajuan lan mewariske ning ank cucu mbesok......
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
kidul
Warga


Lokasi : ngisor langit,ndhuwur lemah
Reputation : 0
Join date : 02.06.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 4:45 pm

menawi kulo mas.........merantau niku namung iseng padhos pangngupo jiwo kagem urip neng dhonyo teng pundhi papan kemawon.............................
Kembali Ke Atas Go down
t374bwn
Koordinator


Lokasi : Cixarank
Reputation : 1
Join date : 02.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Tue Jun 10, 2008 5:30 pm

Bagiku merantau itu karena di daerah/kampung halaman tidak mendapatkan suatu penghasilan dalam memenuhi kebutuhan ekonomi dan penghidupan yang layak, seandainya di kampung segala kebutuhan itu terpenuhi dengan layak mungkin tidak merantau.....
kecuali menjadi pegawai pemerintahan yang sedang ditugaskan ke lain daerah....

_________________
Sedayaning kedhah kanthi kaweningipun manah....
Kembali Ke Atas Go down
pHa_epHa
Koordinator


Lokasi : harmoni
Reputation : 3
Join date : 15.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Wed Jun 11, 2008 8:52 am

jadi PNS kok minus ya....
tapi ada sebagian yang merantau karna jadi PNS loh
ajib
Kembali Ke Atas Go down
http://www.bnpb.go.id
Tamu
Tamu



PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Wed Jun 11, 2008 9:50 am

pHa_epHa wrote:
jadi PNS kok minus ya....
tapi ada sebagian yang merantau karna jadi PNS loh
ajib
makane pha balek wae neng kampung, adem ayem tentrem
Kembali Ke Atas Go down
iwans
Camat


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Wed Jun 11, 2008 1:08 pm

siul siul emang biaya untuk jd pns itu di gunakan apa sih aku sering denger biaya untuk jd pns nggak cukup dr 30 juta ters berapa gaji pns apakah seimbang antara pengulara sera pendapat yg telah di peroleh setelah jd pns ,, yg sebenernya gmn itu yamaslahh nya aku juga nggak tau apa2 tentang pns cuma denger2 aja sih ngakakk

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
japrax
Presidium


Lokasi : pelukan hangat luna maya
Reputation : 29
Join date : 11.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Wed Jun 11, 2008 3:34 pm

ah.. ya pasti lari ke kantong atsan lah..
Kembali Ke Atas Go down
bendol
KorLap


Lokasi : Medan
Reputation : 2
Join date : 21.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 8:38 am

Yang jelas, merantau adalah adalah salah satu upaya yang dilakukan rekan2 yang mungkin di gunungkidul sulit mendapatkan pekerjaan yang bisa mencukupi untuk hidup keluarganya. Belum banyak peluang usaha yang dapat disediakan oleh potensi gunungkidul. Atau juga karena hambatan modal baik bakat maupun uang.... Aplouse
Kembali Ke Atas Go down
pHa_epHa
Koordinator


Lokasi : harmoni
Reputation : 3
Join date : 15.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 8:54 am

iwans wrote:
siul siul emang biaya untuk jd pns itu di gunakan apa sih aku sering denger biaya untuk jd pns nggak cukup dr 30 juta ters berapa gaji pns apakah seimbang antara pengulara sera pendapat yg telah di peroleh setelah jd pns ,, yg sebenernya gmn itu yamaslahh nya aku juga nggak tau apa2 tentang pns cuma denger2 aja sih ngakakk

ga pake duit sepeserpun
ga pake koneksi
murni lolos ujian
meski dah 3 tahun capnya KKN ato nyogok...tapi bodo amat lah
ga smua minus ...

mungkin ada yang pake begitu tapi...itu jalan hidup mereka kan..... :*)0(:
Kembali Ke Atas Go down
http://www.bnpb.go.id
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 1:40 pm

Basinglah..............Sing Penting Muda foya - foya, tua kaya raya, mati masuk surga...................
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
maniss
Koordinator


Lokasi : Jakarta
Reputation : 7
Join date : 04.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 1:42 pm

Wonosingo Ngali Kidul wrote:
Basinglah..............Sing Penting Muda foya - foya, tua kaya raya, mati masuk surga...................

seng iso ngene iki mung anak'e cang ato.

_________________
NRIMO ING PANDOEM
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 1:52 pm

maniss wrote:
Wonosingo Ngali Kidul wrote:
Basinglah..............Sing Penting Muda foya - foya, tua kaya raya, mati masuk surga...................

seng iso ngene iki mung anak'e cang ato.

Maksute kuwi ngene:

Muda foya2 kuwi...mumpung ijih enom/muda golek ilmu/ngangsu kawruh d akehi
Nah nek wis tua kaya raya....maksute lak nek wong sugih ilmu lak yo akeh sing berguru lan lembah manah ro awke dewe, lam ilmu g mungkin nganti entek.......nek d berikan korang lain akan terus mengalir malah bertambah...cobo nek bondo....entek to nek d berikan ke oranglain......

Mati masuk surga...ibarate wong sing sugih ilmu kuwi nek mati yo akeh sing gelo lan matine wae akeh do pundi2....contone Resi Bismo, Moh. Hatta, Romo Mangunwijoyo, Bunda Teresa, Mahatma Gandhi, Poro Wali Songo, .................terus yo aku nyusul to...... ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
iwans
Camat


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 2:07 pm

;) ;) nyusul sopo iki nyusul durno opo rasengkuni pakde :?: :?:

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 2:22 pm

Durno................ ngakak
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
iwans
Camat


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Thu Jun 12, 2008 2:45 pm

Wonosingo Ngali Kidul wrote:
Durno................ ngakak
ngakakk ngakakk walah yo bener durno kan pinter ngomong sopo ngerti suk yen arep mlebu neroko mlh dirayu karo durno ben di lebokne surgo ngakak ngakak

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
suprihono
Camat


Lokasi : Kemayoran,Jakarta Pusat
Reputation : 5
Join date : 29.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Sat Jun 14, 2008 1:02 pm

Ngerantau nyang jakarta,seng jelas yo arep golek sandang pangan,nek bejo yo sekalian golek jodo... Amiiiin Amiiiin dance
Kembali Ke Atas Go down
http://www.suprihono.co.cc
iwans
Camat


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Sun Jun 15, 2008 10:13 pm

suprihono wrote:
Ngerantau nyang jakarta,seng jelas yo arep golek sandang pangan,nek bejo yo sekalian golek jodo... Amiiiin Amiiiin dance
dance dance wah monggo semangat mawon mas merantau wonten jakarta tunjukan anak gunungkidul bisa bersaing Aplouse Aplouse

_________________
awali kebajikan itu dari diri sendiri dan jangan suka mencari kesalahan orang lain,pemerintahan yang baik berdasarkan individu yang baik.
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
cantik
Lurah


Reputation : 0
Join date : 28.05.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Sun Jun 15, 2008 10:56 pm

golek duet sing akeh trus dinggo nukokke susu anak e
Kembali Ke Atas Go down
siwid
Donatur


Lokasi : nomaden
Reputation : 21
Join date : 04.04.08

PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Sun Jun 15, 2008 11:57 pm

cantik wrote:
golek duet sing akeh trus dinggo nukokke susu anak e

nek arep tuku susu mampir kene mbak. murah, halal, tur bergizi tinggi. pingin susu anget yo ono. ajib pokok'e dance

_________________
Syarat biar punya kawan memang sederhana. Modalnya, mau menerima kawanmu apa adanya. Itu saja!
Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content




PostSubyek: Re: kenapa sampean merantau ?   Today at 3:57 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
kenapa sampean merantau ?
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 2 dari 8Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: ALL ABOUT GUNUNGKIDUL :: Kumpulnya Para Pencari Nasi-
Navigasi: