Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 soal pacar prawan ga prawan

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4
PengirimMessage
wakheed
Lurah
avatar

Lokasi : NGASEM
Reputation : 0
Join date : 14.09.08

PostSubyek: soal pacar prawan ga prawan   Sat Jan 03, 2009 10:00 pm

First topic message reminder :

Bagoos ketingale sae niki nek dados topik baru
Kembali Ke Atas Go down

PengirimMessage
niken
Koordinator


Join date : 19.01.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Thu Apr 30, 2009 2:15 pm

wah lha ra ngenah nk kui
Kembali Ke Atas Go down
Nduk Mushee
KorLap


Join date : 19.06.08

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Thu Apr 30, 2009 5:27 pm

wahyudi wrote:
prawan ra prawan seng penting wedok tur bolong

geger'e???? ngakakk ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
rmlodang
Camat


Join date : 12.08.08

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Thu Apr 30, 2009 11:15 pm

alhamdullillah kulo sak umur urip pacaran naming kaping tigo,,pacar pertama kedua ketiga kulo jamin 100% taseh prawan sedanten,,,,

lan niki pacar kaping tigo soyo maleh,,alhandulillah pacar kaping tigo niki luweh alim dari pada pacar kulo sakderenge,,lan insyaALLAH kulo bade tunangan mbenjang tanggal 04/05/2009 lan rencana nikah bar lebaran tahun niki,,nyuwun do'a pangestu nggeh sedoyo rencang rencang mugi mugi mboten enten alangan menopo kemawon,sedoyo berjalan lancar kados engkang di harapkan nuwun sanget do'a nipon


Iki sekalian nyebar undangan to kang, yoh tak dongakke wae mugo2 lancar seko awal nganti pungkasan ra ono alangan opo2.

prawan ra prawan seng penting wedok tur bolong

Iki maksute bolong apane to Yud...? Nek irunge tetep bolong... ngakakk


y masalah now kang glm tnan turahane wong liya


Weh nek iki jan nglecehno kaum mu dewe to...Keno tak ibaratke koyo Sego kucing wae iki.
Kembali Ke Atas Go down
http://maryoto_metal@yahoo.com
agoezt89
Camat


Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Thu Apr 30, 2009 11:47 pm

niken wrote:
y masalah now kang glm tnan turahane wong liya

dopikir keri masalhe... ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
trimopakesa
Koordinator


Join date : 08.04.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Fri May 01, 2009 12:41 am

rmlodang wrote:
alhamdullillah kulo sak umur urip pacaran naming kaping tigo,,pacar pertama kedua ketiga kulo jamin 100% taseh prawan sedanten,,,,

lan niki pacar kaping tigo soyo maleh,,alhandulillah pacar kaping tigo niki luweh alim dari pada pacar kulo sakderenge,,lan insyaALLAH kulo bade tunangan mbenjang tanggal 04/05/2009 lan rencana nikah bar lebaran tahun niki,,nyuwun do'a pangestu nggeh sedoyo rencang rencang mugi mugi mboten enten alangan menopo kemawon,sedoyo berjalan lancar kados engkang di harapkan nuwun sanget do'a nipon




Iki sekalian nyebar undangan to kang, yoh tak dongakke wae mugo2 lancar seko awal nganti pungkasan ra ono alangan opo2.

prawan ra prawan seng penting wedok tur bolong

Iki maksute bolong apane to Yud...? Nek irunge tetep bolong... ngakakk


y masalah now kang glm tnan turahane wong liya


Weh nek iki jan nglecehno kaum mu dewe to...Keno tak ibaratke koyo Sego kucing wae iki.

nyebar undangan?? ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk maturnuwun sanget mas dongo pangestu saking njenengan,,,,amin amin amin mugi mugi donganipon njenengan di kabulke Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin Amiiiin
Kembali Ke Atas Go down
Pardjimin
Presidium


Join date : 14.03.08

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Mon May 18, 2009 5:25 pm

BACK TO THE TOPIK.

nak mulai OOT, mending li gembok wae !!
Kembali Ke Atas Go down
http://pardjimin.wordpress.com
Kumukus
Lurah


Join date : 06.04.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Mon May 18, 2009 6:01 pm

trimopakesa wrote:
alhamdullillah kulo sak umur urip pacaran naming kaping tigo,,pacar pertama kedua ketiga kulo jamin 100% taseh prawan sedanten,,,, ngakakk

lan niki pacar kaping tigo soyo maleh,,alhandulillah pacar kaping tigo niki luweh alim dari pada pacar kulo sakderenge,,lan insyaALLAH kulo bade tunangan mbenjang tanggal 04/05/2009 lan rencana nikah bar lebaran tahun niki,,nyuwun do'a pangestu nggeh sedoyo rencang rencang Amiiiin mugi mugi mboten enten alangan menopo kemawon,sedoyo berjalan lancar kados engkang di harapkan Amiiiin nuwun sanget do'a nipon Amiiiin

Mugi-Mugi Dados Keluarga ingkang Sakinah inggih Mas.

Tapi....

Piye carane mas ??? Kok iso njamin 100% kabeh ki.
Wong aku ndisik pacaran karo perawan kinyis-kinyis wae, jebule wis rondo kok.
Kembali Ke Atas Go down
wakheed
Lurah


Join date : 14.09.08

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Tue May 19, 2009 8:34 pm

lah kabeh iku seng wes kedadeyan ki wes ra iso dibaleni maneh,ora perlu digetuni....rak yo ngono to bro,
bab iki ki lak gur kari kepiye carane awake dhewe nyikapi.....
saben tyang niku mesthi nggadai salah lan ugi doso,,,,
lah Gusti ALLOH engkang moho kuwaos mawon saget nampi lan ngapuro sedoyo doso2 kito panjenengan sami ,,,, lah bagaimana dgn kita???/??? :l0(())((:
Kembali Ke Atas Go down
kliwon semin
Koordinator


Join date : 19.02.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Wed May 20, 2009 7:51 pm

pacar harus prawan

pokoknya jaga baek2 itu barang......

hati2 ntar dilaknat tuhan
Kembali Ke Atas Go down
trimopakesa
Koordinator
avatar

Lokasi : jetis kulon RT06 RW02 pacarejo semanu gunung kidul DIY PULAU JAWA INDONESIA ASIA 50' Bujur Timur 7 Lintang utara 46' 8 Bujur Barat 09' Lintang Selatan BUMI DUNIA TATA SURYA GALAKSI BIMA SAKTI,,,pokok'e sekitar kono kui,,,
Reputation : 249
Join date : 08.04.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Wed May 20, 2009 11:19 pm

Kumukus wrote:
trimopakesa wrote:
alhamdullillah kulo sak umur urip pacaran naming kaping tigo,,pacar pertama kedua ketiga kulo jamin 100% taseh prawan sedanten,,,, ngakakk

lan niki pacar kaping tigo soyo maleh,,alhandulillah pacar kaping tigo niki luweh alim dari pada pacar kulo sakderenge,,lan insyaALLAH kulo bade tunangan mbenjang tanggal 04/05/2009 lan rencana nikah bar lebaran tahun niki,,nyuwun do'a pangestu nggeh sedoyo rencang rencang Amiiiin mugi mugi mboten enten alangan menopo kemawon,sedoyo berjalan lancar kados engkang di harapkan Amiiiin nuwun sanget do'a nipon Amiiiin

Mugi-Mugi Dados Keluarga ingkang Sakinah inggih Mas.

Tapi....

Piye carane mas ??? Kok iso njamin 100% kabeh ki.
Wong aku ndisik pacaran karo perawan kinyis-kinyis wae, jebule wis rondo kok.
maturnuwun sanget mas atas do'a ne,,,amin amin amin,,niki malah ijab kobul kulo di ajok aken ten tanggal 18/06/09 ajib lha kulo yakin sanget mas margi kulo percoyo lahir lan batos pasangan kulo mas,lan kolo nembe pacaran kulo nate tanglet ten hal niku,,>> nek kowe perawan aku jamin aku nikah'i kowe (nek di kehendaki allah),,tapi nek kowe ra prawan opo kowe siap tak tinggalke,,kulo tanglet ngoten trus jawabane yakin bgt aku iseh prawan jujur lahir batin mas lan aku siap mbuk tinggalke nek misale aku ra perawan ,,paribasan bar ijab ltrus mbuk pegat maneh rapopo jare,,malah kulo di tantang ugi nek rep jak tes neng dokter ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk tapi niku kulo naming nanting pacar kulo engkang sakniki,,nek pacar pertama kedua mboten sempat,tanglet tap kulo yakin sanget kalian dewk'e ajib ajib ajib
Kembali Ke Atas Go down
tomb
Lurah
avatar

Lokasi : bintaro
Reputation : 1
Join date : 27.03.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Sat May 30, 2009 11:28 am

nduwe cwe yo enak sing wis ra perawan iso digowo ngendi-ngendi cah.alias iso....................................
nek wis ulih cewe sing ra perawan yo kepingin nggole sing perawan rosone koyo ngopo yo............ ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat
avatar

Lokasi : wonosari
Reputation : 4
Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Sun May 31, 2009 3:37 am

hmmzzzzzzz.....

nek wes ra pearwan.....gek mengko ujung2e kon ngrabeni piye kui kang..wes ra perawan lho.. ngakakk ngakakk

_________________
[i][b]www.agoezt.blogspot.com ==>Belajar Blog
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
rama3njoy
Presidium
avatar

Lokasi : jogjakarta
Reputation : 6
Join date : 01.03.08

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Mon Jun 01, 2009 1:21 am

tomb wrote:
nduwe cwe yo enak sing wis ra perawan iso digowo ngendi-ngendi cah.alias iso....................................
nek wis ulih cewe sing ra perawan yo kepingin nggole sing perawan rosone koyo ngopo yo............

rasane podo wae. .. . . =P

_________________
lihat jika km berani
Spoiler:
 


http://www.facebook.com/rama3njoy
Kembali Ke Atas Go down
http://musikasikku.blogspot.com
ASDD
Presidium
avatar

Lokasi : 749'LU 11022'BT
Reputation : 72
Join date : 20.02.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Mon Jun 01, 2009 3:40 am

rama3njoy wrote:
tomb wrote:
nduwe cwe yo enak sing wis ra perawan iso digowo ngendi-ngendi cah.alias iso....................................
nek wis ulih cewe sing ra perawan yo kepingin nggole sing perawan rosone koyo ngopo yo............

rasane podo wae. .. . . =P

sering survey iki mesti
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat
avatar

Lokasi : wonosari
Reputation : 4
Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Mon Jun 01, 2009 10:09 pm

rama3njoy wrote:
tomb wrote:
nduwe cwe yo enak sing wis ra perawan iso digowo ngendi-ngendi cah.alias iso....................................
nek wis ulih cewe sing ra perawan yo kepingin nggole sing perawan rosone koyo ngopo yo............

rasane podo wae. .. . . =P


halah koyo tau ngrasake neh koe ki om... ngakak ngakak ngakak

_________________
[i][b]www.agoezt.blogspot.com ==>Belajar Blog
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Fri Jul 24, 2009 10:32 am

share pengalaman yo....?!
nurut aku sie yo...
nikmate berhubungan cinta ato bercinto itu klo bisa secara kafah, menyeluruh n totalitas : lahir bathin-phisik psikis- jiwa raga ect.
hambar rasane yen barange bergesekan tapi rasane ati ora mood, musti dilambari roso ketulusan ati.
semono ugo, hambar rasane mrawani prawan tapi ana rasa bersalah n keterpaksaan, ana rasa2 ra tegel. lha menyakitkan je nek ce lagi gituan pertama kali ki...(mana ga bisa goyang2 lagi klo masih prawan...hiks*) emag sie, ada rasa tertantang yang besar, rasa menguasai sekaligus menggurui, tapi... yo iku, ra senikmat yen karo sing wis pengalaman...
bagi pasangan sing wis sue, biasane ana rasa bosan.... n itu lah yang bakal ngacaukan semuanya...
kita laki2 akan mengandai2-kan ato teringat masa pertama kali mrawani yang begitu memeras kringet..., begtu jg cewe tentunya....
hambar juga emang yen begituan dengan rasa ketulusan tapi koq ga kroso sensasi gesek2ane.....
nek aku sie... seneng sing teraso luar dalam, njobo njero, yo barange yo atine....
semua tergantung perawatan....prawan yen kemproh yo ra enak...
ra prawan tp yen pinter ngrawat yo sangat nikmat...
n rata2... cewek lebih seneng nyari yg udah pengalaman.... krn biso suwe n panjang sensasi bercinto-ne....
yo ra mas2 kabeh.....
hari gini masih ngomongin prawan.... lubang idung kali yang prawannya seumur-umur.... dance
Kembali Ke Atas Go down
Ripto_wae
KorLap
avatar

Lokasi : Bambu Apus,Ciputat (Cah_Kedungpoh )
Reputation : 3
Join date : 26.06.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Fri Jul 24, 2009 11:50 am

rama3njoy wrote:
nek gur prawan ra masalah, itu urusan keseribu sekian (lo klo cinta ma janda kepiye, pentingkah keperwanan???)


yang penting tu KECOCOKAN dan KESETIAAN


ada cerita neh dari forum sebelah :

ada sepasang kekasih yang hampir menikah, udah tunangan (kedua keluarga sudah sangat dekat sekali).... mendekati bulan pernikahannya si cewek selingkuh sampai ML

setelah kejadian itu si cewek jujur dan minta maaf, untuk kejadian itu si cowok dah ikhlas menerimanya

tapi setelah kata maaf itu si cewek masih ML sama selingkuhannya sampai nginep 3 hari 3 malem n ML terus, alasannya si cewek takut sama selingkuhannya buat perpisahan

untuk yg satu ini si cowok bingung setengah mati, dari cinta menjadi kekecewaan, mungkin sudah tidak ada kata maaf lagi untuk si cewek


Klo ini terjadi padamu apa yang kamu akan lakukan??? apakah prawanan masih penting jika kesetiaan dikalahkan?


Nek iki kasus'e kelewatan tenan mas andai aku sing jalani mending di batalke wae walau wis tunangan, sebab iki pasti dadi beban bathin seumur urip... frustasi frustasi frustasi frustasi frustasi Asal penyelesainya secara alus walau awalnya pasti bermasalah terutama keluarga sing pasti wong tuo nanggung isin, ... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: nanging iki go sementara kanggo keluarga, tapi kanggo sing jalani yo sak urip'e. Nek Wong wis.. Masalh prawan ra prawan nomor kesekian ........ tergantung comitme ber2, asal ono kejujuran soko pasangan'e.



=========================================================

Nek jeneng'e Wis Demen Opo Wae di lakuni......
Kembali Ke Atas Go down
Lanang168
Lurah
avatar

Lokasi : Semin (dul terminal) - Cikarang, JBBK
Reputation : 0
Join date : 16.07.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Fri Jul 24, 2009 1:10 pm

wah..aku wis tua salah mlebu thread ketoke.....
sumonggo dilanjut.....................................
Kembali Ke Atas Go down
rizky
Pengawas
avatar

Lokasi : Nganjuk-Wonosari-bekasi
Reputation : 7
Join date : 24.08.09

PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   Wed Sep 09, 2009 4:32 pm

aku rung mudeng belum cukup umur...
tapi aku menyimak untuk bahan pelajarannn
lanjutkang adakah yang lebih seru

_________________
Ampiranku
FBku Gonku cangkruk kene
Kembali Ke Atas Go down
http://ispria.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubyek: Re: soal pacar prawan ga prawan   

Kembali Ke Atas Go down
 
soal pacar prawan ga prawan
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 4 dari 4Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Coerhat-
Navigasi: