Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin

OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)553
Share | 
 

 OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2, 3  Next
PengirimMessage
gaplex
Koordinator


Lokasi: KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation: 7
Join date: 07.01.09

PostSubyek: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri Feb 06, 2009 3:05 pm

First topic message reminder :

neng nggonku ono daerah sing jenenge"BINTOLO"
konon critane jaman biyen ono wong sing mlayu diuyak2
belanda,trus critane ora ketemu2,masalahe jarene ngilang neng daerah kono jenenge wong mau mbah BINTOLO,mulane daerah kui saiki jenenge BINTOLO
TAPI OPO IYO SIH MANUNGSO KOK NGILANG????
monggo seng paham bab niki komentare
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com

PengirimMessage
Nduk Mushee
KorLap


Join date: 19.06.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri Mar 27, 2009 9:05 pm

gaplex wrote:



PENGUMUMAN:
Bagi yang belum tau siapa dalam foto ini, iki jenenge AURA KASIH....



kayake lho... ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
k_lop
Pengawas


Join date: 08.06.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sat Mar 28, 2009 7:44 am

wah ra bener kie fotone


(ra benere tekne kurang jelas kui ) ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
wahyudi
Alm.


Join date: 01.06.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sat Mar 28, 2009 10:37 am

[quote="Nduk Mushee"]
gaplex wrote:



..

nek iso ngilang njedul sakerepe dewe
gelem aku cah iso ndelok seng koyo eneg dhuwur kuwi asik..asik.asikkk.asikkkkkkkkkkk ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
k_lop
Pengawas


Join date: 08.06.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sat Mar 28, 2009 10:55 am

[quote="wahyudi"]
Nduk Mushee wrote:
gaplex wrote:



..

nek iso ngilang njedul sakerepe dewe
gelem aku cah iso ndelok seng koyo eneg dhuwur kuwi asik..asik.asikkk.asikkkkkkkkkkk ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak ngakak

yo sok nek kowe iso ngilang aku di jak yoo kang ben iso ndelok bareng ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
Den Ayu
Koordinator


Join date: 23.03.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sat Mar 28, 2009 4:58 pm

Sik dhuwur2 iki ...

Ra penting ra sah dibahas...!
Kembali Ke Atas Go down
Antono
Lurah


Join date: 04.02.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sun Mar 29, 2009 4:46 pm

kwi bener Den Ayu....nk kyo ngono ki rasah dibahas
seng jelas dari Zaman dulu sampe skarang gak ad manusia iso ilang............kor do di apusi
kacian deh loooooooh gak boleh
Kembali Ke Atas Go down
Den Ayu
Koordinator


Join date: 23.03.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Mon Mar 30, 2009 9:12 pm

Tengkiu...tengkiu... Amiiiin
Kembali Ke Atas Go down
k_lop
Pengawas


Join date: 08.06.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Tue Mar 31, 2009 7:56 am

Den Ayu wrote:
Sik dhuwur2 iki ...

Ra penting ra sah dibahas...!

penting wae ngakak ngakak

padine pengen we... ngakak
Kembali Ke Atas Go down
Den Ayu
Koordinator


Join date: 23.03.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Tue Mar 31, 2009 8:29 pm

k_lop wrote:
Den Ayu wrote:
Sik dhuwur2 iki ...

Ra penting ra sah dibahas...!

penting wae ngakak ngakak

padine pengen we... ngakak


Hurrraaaa....kang...emoh aq... gak boleh
Kembali Ke Atas Go down
syamsuri
Lurah


Lokasi: Cibinong
Reputation: 1
Join date: 22.03.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Mon Apr 06, 2009 4:25 am

gaplex wrote:
neng nggonku ono daerah sing jenenge"BINTOLO"
konon critane jaman biyen ono wong sing mlayu diuyak2
belanda,trus critane ora ketemu2,masalahe jarene ngilang neng daerah kono jenenge wong mau mbah BINTOLO,mulane daerah kui saiki jenenge BINTOLO
TAPI OPO IYO SIH MANUNGSO KOK NGILANG????
monggo seng paham bab niki komentare

langsung dimakan garangan kali.
mulane kuwi... memburu orang aja susah, apalagi memburu hantu...!!!!
Kembali Ke Atas Go down
trimopakesa
Koordinator


Lokasi: jetis kulon RT06 RW02 pacarejo semanu gunung kidul DIY PULAU JAWA INDONESIA ASIA 50' Bujur Timur 7 Lintang utara 46' 8 Bujur Barat 09' Lintang Selatan BUMI DUNIA TATA SURYA GALAKSI BIMA SAKTI,,,pokok'e sekitar kono kui,,,
Reputation: 249
Join date: 08.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sat Apr 11, 2009 8:40 am

gaplex wrote:
ra sah do ngilang barang neng ndonyo ki ....
akeh hal2 yang menyenangkan.....
ki contone,.......


wah jan enak enak enak mas nek kui :@X: :@X: :@X:
Kembali Ke Atas Go down
Aris_nogosari
KorLap


Lokasi: bekasi
Reputation: 5
Join date: 23.10.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sun May 03, 2009 3:10 pm

ya mungkin ajik ana sing iso kang,
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/48492681
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Thu May 14, 2009 9:27 pm

Menurut saya pribadi ya, manusia tidak bisa hilang atau mukso ke alam ghoib karena dimensinya udah lain. Meskipun manusia bisa ke alam lain/ghoib, manusia harus menyesuaikan dimensi nya dengan cara badan halus saja yang berkelana ke alam gaib. Akan tetapi badan kasarnya masih ada di dunia ini dan tidak hilang. Istilah kerennya MERAGA SUKMA gitu. Badan atau tubuh kita tetep ada dan tetep hidup, cuma sukma kita tidak ada di dalam tubuh tersebut. Kenapa manusia harus menyesuaikan dahulu dengan dimensi alam ghaib? Ya jelas dong? Ibaratnya kalo kita mau mendengarkan suara stasiun radio tertentu bukankah kita juga perlu mencari dan menyesuaikan gelombang frekuensinya agar kita dapat menerima siarannya? Begitu juga dengan kita, apabila kita ingin memasuki alam halus/gaib maka yang bisa masuk hanya sukma kita saja, tubuh kasar kita tidak. Jujur saya sendiri juga tidak bisa yang namanya MERAGA SUKMA ini namun saya tahu dari penasihat penasihat spiritual saya. Sungguh ilmu ini sangat sulit untuk dikuasai karena sangat beresiko tinggi. Nuwun. kalo ada salah mohon dikoreksi
Kembali Ke Atas Go down
fitrah diyana
Koordinator


Lokasi: gejayan caturtungal,depok sleman yogyakarta
Reputation: 11
Join date: 14.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Thu May 14, 2009 10:21 pm

lha nek omonge kemul popok wewe ki kepye kang??? ;)
Kembali Ke Atas Go down
trimopakesa
Koordinator


Lokasi: jetis kulon RT06 RW02 pacarejo semanu gunung kidul DIY PULAU JAWA INDONESIA ASIA 50' Bujur Timur 7 Lintang utara 46' 8 Bujur Barat 09' Lintang Selatan BUMI DUNIA TATA SURYA GALAKSI BIMA SAKTI,,,pokok'e sekitar kono kui,,,
Reputation: 249
Join date: 08.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Thu May 14, 2009 10:51 pm

fitrah diyana wrote:
lha nek omonge kemul popok wewe ki kepye kang??? ;)

popok wewe gombel ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
gaplex
Koordinator


Lokasi: KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation: 7
Join date: 07.01.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri May 15, 2009 10:37 am

martinus wrote:
Menurut saya pribadi ya, manusia tidak bisa hilang atau mukso ke alam ghoib karena dimensinya udah lain. Meskipun manusia bisa ke alam lain/ghoib, manusia harus menyesuaikan dimensi nya dengan cara badan halus saja yang berkelana ke alam gaib. Akan tetapi badan kasarnya masih ada di dunia ini dan tidak hilang. Istilah kerennya MERAGA SUKMA gitu. Badan atau tubuh kita tetep ada dan tetep hidup, cuma sukma kita tidak ada di dalam tubuh tersebut. Kenapa manusia harus menyesuaikan dahulu dengan dimensi alam ghaib? Ya jelas dong? Ibaratnya kalo kita mau mendengarkan suara stasiun radio tertentu bukankah kita juga perlu mencari dan menyesuaikan gelombang frekuensinya agar kita dapat
menerima siarannya? Begitu juga dengan kita, apabila kita ingin memasuki alam halus/gaib maka yang bisa masuk hanya sukma kita saja, tubuh kasar kita tidak. Jujur saya sendiri juga tidak bisa yang namanya MERAGA SUKMA ini namun saya tahu dari penasihat penasihat spiritual saya. Sungguh ilmu ini sangat sulit untuk dikuasai karena sangat beresiko tinggi. Nuwun. kalo ada salah mohon dikoreksi

njuwun sewu mas lha sampean mpun tau meraga sukama dereng..
nek mpun tau trus di alam gaib niku entene nopo nggeh....
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri May 15, 2009 6:07 pm

gaplex wrote:
martinus wrote:
Menurut saya pribadi ya, manusia tidak bisa hilang atau mukso ke alam ghoib karena dimensinya udah lain. Meskipun manusia bisa ke alam lain/ghoib, manusia harus menyesuaikan dimensi nya dengan cara badan halus saja yang berkelana ke alam gaib. Akan tetapi badan kasarnya masih ada di dunia ini dan tidak hilang. Istilah kerennya MERAGA SUKMA gitu. Badan atau tubuh kita tetep ada dan tetep hidup, cuma sukma kita tidak ada di dalam tubuh tersebut. Kenapa manusia harus menyesuaikan dahulu dengan dimensi alam ghaib? Ya jelas dong? Ibaratnya kalo kita mau mendengarkan suara stasiun radio tertentu bukankah kita juga perlu mencari dan menyesuaikan gelombang frekuensinya agar kita dapat
menerima siarannya? Begitu juga dengan kita, apabila kita ingin memasuki alam halus/gaib maka yang bisa masuk hanya sukma kita saja, tubuh kasar kita tidak. Jujur saya sendiri juga tidak bisa yang namanya MERAGA SUKMA ini namun saya tahu dari penasihat penasihat spiritual saya. Sungguh ilmu ini sangat sulit untuk dikuasai karena sangat beresiko tinggi. Nuwun. kalo ada salah mohon dikoreksi

njuwun sewu mas lha sampean mpun tau meraga sukama dereng..
nek mpun tau trus di alam gaib niku entene nopo nggeh....

He he he ngece sampeyan iki. Jujur tanpa sawur kula dereng nate mas, ngge napa ta mas ndadak ngangge koyo ngoten barang, la mbok telpon mawon nek pengen ketemu ndadak nganggo Rogo Sukmo barang he he he
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri May 15, 2009 7:55 pm

fitrah diyana wrote:
lha nek omonge kemul popok wewe ki kepye kang??? ;)
Jujur Mas Fitrah Wewe ne wae durumg tau ngerti apa maneh popok-e, saiki sajake wis nganggo pempers he he he.
Setahu saya dan menurut ide saya ( disanggah boleh ) ada juga yang katanya manusia bisa hilang tak berwujud, tak dapat terlihat oleh manusia lain saat dia menggunakan popok wewe ini. Dari situ jelas jelas bahwa si manusia yang menggunakannya meminta bantuan dari kekuatan lain melalui popok wewe tersebut agar menjadi tidak tampak oleh manusia lain. Bukannya hilang beneran lo, cuma dia tidak terlihat.
Tapi aku sendiri jg belum pernah coba sich he. Mas Fitrah punya? Piye mas? affraid
Kembali Ke Atas Go down
cogo
Koordinator


Lokasi: jakarta
Reputation: 1
Join date: 06.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri May 15, 2009 8:30 pm

nek jaman dulu aku masih percaya mas........tapi nek jaman saiki?......wah kayaknya itu sesuatu hil yg mustahal.............lha wong anak sekarang itu suruh nggak ngrokok sehari aja sisah.....apalagi suruh puasa 40 hari 40 malam....
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri May 15, 2009 8:52 pm

Siiiiipppp leres Kang Cogo. Kalo jaman dahulu jaman nenek moyang hal tersebut mungkin masih banyak yang melakukannya. Tapi kalo sekarang mungkin udah tiak ada lagi karena ilmu terebut sangat sulit dipelajari dan mungkin orang yang bisa jg udah pada mati. Ya to?
Kembali Ke Atas Go down
kliwon semin
Koordinator


Lokasi: jakarta
Reputation: 6
Join date: 19.02.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Mon May 25, 2009 11:10 pm

jarene, mukso dudu dalan sing bener, soale ora ketemu karo asale

hakekate mati lak jane urip, balik sowan marang pengerane,
ora malah plesir nyang moksa barang to ???
Kembali Ke Atas Go down
trimopakesa
Koordinator


Lokasi: jetis kulon RT06 RW02 pacarejo semanu gunung kidul DIY PULAU JAWA INDONESIA ASIA 50' Bujur Timur 7 Lintang utara 46' 8 Bujur Barat 09' Lintang Selatan BUMI DUNIA TATA SURYA GALAKSI BIMA SAKTI,,,pokok'e sekitar kono kui,,,
Reputation: 249
Join date: 08.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Tue May 26, 2009 7:33 am

mukso ki artine opo kang mas mbak yu :cry:
Kembali Ke Atas Go down
tutik_rahayu
KorLap


Lokasi: ngersek kanigoro saptosari:D
Reputation: 94
Join date: 06.05.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Tue May 26, 2009 10:11 pm

trimopakesa wrote:
mukso ki artine opo kang mas mbak yu :cry:
aku yo kurang paham kui kang mas
Kembali Ke Atas Go down
cogo
Koordinator


Lokasi: jakarta
Reputation: 1
Join date: 06.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Wed May 27, 2009 8:26 am

trimopakesa wrote:
mukso ki artine opo kang mas mbak yu :cry:

mukso ki nek gak salah kamsude ngilang ngono yu..........mungkin iki karepe sing gawe tread.
Kembali Ke Atas Go down
Ki Cemeng
Warga


Lokasi: paliyan
Reputation: 0
Join date: 26.05.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Wed May 27, 2009 9:12 am

sing dimaksud mukso kuwi jarene ngene : wong sing wis gentur tapane utowo wong wis ketemu utowo cerak karo Tuhane, dadi ono masyarakat sakiwo tengene dinggo sesepuh, pitakonan bab opo wa, la lire ngene mengko yen wis arep tumekane dipundut karo Tuhane ojo nganti dikultuskan kuburane poro masyarakat kono lan iso ndadekake musrik, sadurunge tekan hari H wong mau lungo seko daerah kono sing kanti ra dingerteni sopo wae, sepisan maneh gur jarene, ning penemuku yo kayane masuk akal sebabe wong ki asale seko tanah yo bali dadi tanah maneh, la sang Ruh yo bali nyang asal usule (wong saleh)
Kembali Ke Atas Go down
love_gk
KorLap


Lokasi: karangmojo-panggang-jakarta
Reputation: 4
Join date: 14.10.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Wed May 27, 2009 9:18 am

nek mukso njur iso mlebu neng alam ghaib alame jin,lsp aku ra percoyo.manungso ki ngerti opo masalah gaib kecobo gur sethithik iku we gor tertentu. neng nek maksude ngilang/wong liyo njur ora iso ndelok yo perlu dipertanyakan ojo2 kerjasama karo jin lan wong liyo seng ndelok iku dikelabuhi pandangane yo emboh iku.
Kembali Ke Atas Go down
http://etcdanseterusnya.blogspot.com
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Wed May 27, 2009 10:34 pm

love_gk wrote:
nek mukso njur iso mlebu neng alam ghaib alame jin,lsp aku ra percoyo.manungso ki ngerti opo masalah gaib kecobo gur sethithik iku we gor tertentu. neng nek maksude ngilang/wong liyo njur ora iso ndelok yo perlu dipertanyakan ojo2 kerjasama karo jin lan wong liyo seng ndelok iku dikelabuhi pandangane yo emboh iku.
aku ya ngono mas. setuja karo idemu
Kembali Ke Atas Go down
ants_dj07
Warga


Lokasi: palembang
Reputation: 0
Join date: 05.06.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri Jun 05, 2009 10:49 pm

nek duit ilang akeh kang,..
di colong tuyul,. hahahaha dance
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sun Jun 07, 2009 2:35 pm

ants_dj07 wrote:
nek duit ilang akeh kang,..
di colong tuyul,. hahahaha dance
berarti kuwi sing muksa dudu uwonge ning duwite mas he he he
Kembali Ke Atas Go down
abi
KorLap


Lokasi: kudus
Reputation: 1
Join date: 08.06.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Thu Jul 09, 2009 9:38 pm

Nek mukso aku percoyo masalahe eyang buyutku asmane eyang JINTEN mukso no sumber nggelo/belik nggelo(no nglipar kidul ) saiki we sing ijeh trahe iso nemoni(pake ritual khusus)
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sat Jul 11, 2009 2:02 pm

abi wrote:
Nek mukso aku percoyo masalahe eyang buyutku asmane eyang JINTEN mukso no sumber nggelo/belik nggelo(no nglipar kidul ) saiki we sing ijeh trahe iso nemoni(pake ritual khusus)
weh menarik iki mas. lha njenengan berarti ya isa ta mas? kan njenengan lak ya trah/keturunane ta?
Kembali Ke Atas Go down
abi
KorLap


Lokasi: kudus
Reputation: 1
Join date: 08.06.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Mon Jul 13, 2009 8:57 pm

mboten wanton kulo wonge kadang jireh
Kembali Ke Atas Go down
Lanang168
Lurah


Lokasi: Semin (dul terminal) - Cikarang, JBBK
Reputation: 0
Join date: 15.07.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Fri Jul 17, 2009 5:49 pm

wah, jan ga rugi gabung FKOGK....
isa akeh sinau warna-warna
Kembali Ke Atas Go down
sukar
KorLap


Lokasi: tanggerang
Reputation: 1
Join date: 27.06.08

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Sat Jul 18, 2009 11:32 am

edybawas wrote:
menghilang atau mukso, bukan hal yang aneh kalau jaman dahulu, tapi kalau sekarang ya nganeh... nganehi... dan tidak masuk di akal kalau kita lihat dengan kehidupan modern. sebenarnya ilmu menghilang tidak harus dengan puasa ngebleng, karena di islam diharamkan puasa dalam sehari tanpa membatalkan puasa "Tanpa ada buka puasa dalam sehari" atau disebut ngebleng.
Untuk yang bisa hilang dan masuk kedunia ghoib bukan hal yang tidak mungkin, karena Allah menciptakan makhluknya "manusia,Jin,syetan, dan malaikat". Dan saya rasa di dunia ini segala sesuatu bisa terjadi dengan ijin Allah SWT, Allahualam bisawab.

Terkecuali jika Anda atau siapapun Anda yang pernah melakukan puasa ngebleng biasanya, maksud dan tujuan akan terlaksana karena bantuan Jin. Catatan:" Bukan ijin dari Allah tapi atas bantuan jin yang telah Anda sekutukan."

Ingatlah : Sebaik-baiknya JIN adalah sejahat-jahatnya manusia".

Sopo wae sing menyekutukan Allah sak ngertiku adalah neraka jahanam balesane.

>>> Tapi setahuku mas yo... sekarang masih ada yang bisa punya ilmu " Panglimunan" menghilang dari pandangan kasat mata, tapi kita tidak masuk kedunia yang lain.
>>>Ada juga seseorang tanpa belajar dari siapapun, bahkan tanpa melakukan amalan apapun bisa melihat dunia lain. "Biasanya ini faktor keturunan".
>>>Ada juga yang bisa masuk kedunia bawah sadar kita dengan cara "rogo sukmo", dan saya tahu jaman sekarang ini masih banyak yang punya baik dari keturunan ataupun dari tirakat dan lelaku.

Tapi ingat ya jangan melakukan sesuatu yang menyimpang dari Al-quran, sebenarnya banyak ribuan ilmu yang kita bisa ambil dari Al-quran, tanpa harus minta bantuan JIN.


setuju banget mas.....
Kembali Ke Atas Go down
setyo
Warga


Lokasi: banten
Reputation: 0
Join date: 04.06.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Tue Jul 21, 2009 5:40 pm

nek Ngilang nganggo KM saget mboten?
Kembali Ke Atas Go down
iwan setiawan
KorLap


Lokasi: jakarta,pondok gede bekasi
Reputation: 4
Join date: 18.07.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Wed Jul 22, 2009 9:17 pm

gaplex wrote:
neng nggonku ono daerah sing jenenge"BINTOLO"
konon critane jaman biyen ono wong sing mlayu diuyak2
belanda,trus critane ora ketemu2,masalahe jarene ngilang neng daerah kono jenenge wong mau mbah BINTOLO,mulane daerah kui saiki jenenge BINTOLO
TAPI OPO IYO SIH MANUNGSO KOK NGILANG????
monggo seng paham bab niki komentare
mas gaplek jenengan pasti jenengan kenal mbah soma pawira lore pak nawilan kuwi seko mbien tekan saiki sing nylameti yo mbh soma kuwi lha ak putune,nek masalah mukso ak percoyo kuwi kang ilmune wis linuwih contoe okeh,salah sijine kanjeng nabi muhammad mukso dlm rangka isro mirod,opo sih sing ora iso digawe gusti Alloh..
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Thu Jul 23, 2009 12:55 pm

ha ha ha
Kembali Ke Atas Go down
Mr.Karebet
Warga


Lokasi: Patuk
Reputation: 0
Join date: 03.11.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Tue Nov 03, 2009 3:35 am

Tonggoku eneng sik dwe utang akeh yho iso ngilang ki, rep tak takoni ngelmune wis raiso dhubungi... py jal ilmu opo kiro2 kwi??
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)   Tue Nov 03, 2009 8:01 am

aku tahu duwe tamu....tak tinmggal adus merga arep kondangn neng ngone uleman manten...bareng rampung adus tamuku iku moksa bareng karo dompetku....untunge HP ku ora melu moksa...kan mongko jaman iku HP isih larang...tur durung akeh wong duwe HP
Kembali Ke Atas Go down
 

OPO BENER MANUNGSO ISO MUKSO(ilang neng alam gaib)

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 2 dari 3Pilih halaman : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK ::  :: -