Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2
PengirimMessage
fitrah diyana
Koordinator


Lokasi : gejayan caturtungal,depok sleman yogyakarta
Reputation : 11
Join date : 14.04.09

PostSubyek: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 17, 2009 5:32 pm

First topic message reminder :

ngene critane jebule nek wonosari akeh jalan seng searah,sanding taman parkir ki q go motor seko pasar hargosari lewat jalan sempit nek ngulon neng istana pitu tho,lha aq ngetan mak jegaguk drung sempat nglangar jalan searah,lha ra kethok jwe rambu2ne,ketu2pn godong, ehh ndelalahe ono pak polisi lewat seko etan q totoke lunguh,malah neng polisine mau q di tekoki surat2"MAAF MAS BOLEH LIHAT SURAT2Y"lha q tak wenehi stnk,tapi ra gowo sim,lha stnk di gowo nyang pos lor pemda,modhar q pdahal q lg ra dw duit,gor 50 ewu,pdhal rep ngajak jalan2 ro ceweq,,,,q kon mbayar 40 ewu,jan cape deh,q dadi delek2,jan kapok2
dadi yo ra sido jalan.untung wae cewek ngerteni,yo wes mas tuku es jeruk wae neng angkringan,,,,tapi di bunkus,waduh,,,,waduh lego q,wah isin tenan q mosok jaln2 gor tuku es jeruk 2 bunkus
ono akeh sing ngalami kethilang neng wonosari ki,mulo dho ngati2 nek rong dw sim utowo motore di neko2 terus sing rawan cegatan ki
~jembatan irung petruk
~kali penthung
~jl baron tepate neng mulo
~ngankruk mijahan,,,
~bunder anding jembatan,luwih2 tangal enom kerep bnget. Sad Sad dance gak boleh Sad :;;./0: :koji.;: ono sing tau podho q ra hehehe mongo lanjut gak boleh
Kembali Ke Atas Go down

PengirimMessage
agoezt89
Camat


Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 21, 2009 4:04 am

fitrah diyana wrote:
polisine arep nguyak cewek rep mbajul po py????? ngakakk.yo ben seneng kang sing udut kendeng2 lumayan go tambah tuku rokok.


PLING YO NGONO KUI...

REP MBAJUL...

HAHAHHAA....

ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
k_lop
Pengawas


Join date : 08.06.08

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 21, 2009 1:29 pm

karo lapangan karangrejek nek wengi jam 11san kae yo kepareng cok cegatan
Kembali Ke Atas Go down
hery bdy
Koordinator


Join date : 19.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 21, 2009 2:45 pm

sing sering no cegatan ngendi kang???? kabari

Rak njajal liwat Nganyari SIM He..He..He...
Kembali Ke Atas Go down
http://www.numoki.com
k_lop
Pengawas


Join date : 08.06.08

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 21, 2009 3:19 pm

yo kui mau kang

MULO

JL.SUMARWI....

PANCURAN...

MIJAHAN

karo nek wengi biasane nggo lapangan karangrejek kae

aku dewe yo ra duwe SIM kang ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
japrax
Presidium


Join date : 11.04.08

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 21, 2009 3:48 pm

wonosari wes ra aman.. wonosari uda berubah.. polisinya ngawur2.. aku diceritani mosok neng ngalas ra go helem di cekel.. la jenenge neng ngalas jek kok gowo helem.. edan to.. cegatan amben pasaran.. nek jman mbien aman tentram.. helem cetok ra popo.. motor blombongan yo ra popo.. motor plat B we sering di endek jek,, jan pancen golek duwit tenan polisine.. dadi males dolan no wonosari,.. jogja we ora ngantoi koyo ngunu kuwi loh.. frustasi
Kembali Ke Atas Go down
Ronaldo Smada
eRTe


Join date : 09.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 21, 2009 7:18 pm

Very Happy Jane yen menurutku bukan masalah aman lan berubah ataupun masalah mbajul...polisi juga manusia yang punya kesempatan menjadi oknum dan jangan salah,masyarakat seperti kita pun juga mempunyai kesempatan menjadi oknum..tinggal kita kembalikan kepada masing - masing individu aja..peraturan di buat untuk di taati atau dilaksanakan,bukan untuk dilanggar..lan peraturan di gawe nganggo pertimbangan sing mateng..
misal sing paling spesifik wae..,"helm" ,;) ..kenapa bisa yaa...???
Helm digawe lan dianjurkan unutk dipergunakan karena ono tujuane..tujuane yen pas apes banget ndelalah tibo luka di kepala tidak terlalu parah( batas antara hidup dan mati hanya sebatas rambut,,yaitu maut),pemasangan lampu sen,spion lan tutup pentil yo ono tujuane..
nahh kebetulan yang mendapat amanat untuk melakukan penegakan hukum atau menindak adalah kepolisian...sebenernya simple aja kok..
Kalau ada oknum polisi yang neko2 yo gampang tinggal tulis nama lan lagkate terus ojo wedhi ngelapor..nang polres..ojo nang kodim lho yo..salah kamar yen nang kodim dance
Kita tidak perlu takut atau menghindari razia kalau kita tidak sedang melakukan kejahatan dan atau pelanggaran hukum... lengkapi kendaraan bermotor dengan perlengkapan yang sudah standart beserta surat-suratnya ..(sekali lagi:bahkan tutup pentil juga termasuk perlengkapan kendaraan bermotor dan harus terpasang) ajib
Kembali Ke Atas Go down
surip suripna
Lurah


Join date : 11.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Wed Apr 22, 2009 12:20 am

opo meneh nek tanggal tuo,iso di pestekke mesti cegatan.lumayan keno nggo tuku uyah,nggo gawe wedang asinan,hahahahahaaaaa............,
Kembali Ke Atas Go down
surip suripna
Lurah


Join date : 11.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Wed Apr 22, 2009 12:22 am

spion lan tutup pentil yo ono tujuane..)tujuane nek ngelak gek emik tooooo hahahahahahaaa
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat


Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Wed Apr 22, 2009 1:30 am

k_lop wrote:
karo lapangan karangrejek nek wengi jam 11san kae yo kepareng cok cegatan

wehhh op lapangan karangrejek yow cok cegatan toh....

hahahaha....untung wes cok ra tau dolan mrono...disik kerep...

ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
c3m3y
KorLap


Lokasi : Tebet Timur IV G no. 24 A Jakarta Selatan
Reputation : 1
Join date : 11.11.08

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Thu Apr 23, 2009 5:49 pm

aku di mana2.......

pe benci ku selangit ma polisi...

suka banget sih nilangi aku.....

ngerti wae nek akuki ra duwe SIM karo gak pernah bawa STNK...
ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat


Lokasi : wonosari
Reputation : 4
Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 24, 2009 6:26 am

c3m3y wrote:
aku di mana2.......

pe benci ku selangit ma polisi...

suka banget sih nilangi aku.....

ngerti wae nek akuki ra duwe SIM karo gak pernah bawa STNK...
ngakakk

MUGA...MUGA BOJOMU UDU POLISIIII... ngakak ngakak

_________________
[i][b]www.agoezt.blogspot.com ==>Belajar Blog
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
Ronaldo Smada
eRTe


Lokasi : Jakarta Raya
Reputation : 0
Join date : 09.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 24, 2009 11:34 am

Very Happy Benci dan suka terhadap seseorang pasti ada sebabnya..cuma tinggal bagaimana kita menyikapinya..sangat wajar kalau masyarakat membenci polisi karena sebagian besar kerjaan polisi adalah membatasi ruang gerak atau kebebasan seseorang dalam berinteraksi dengan lingkungannya..SIM atau surat izin mengemudi hanyalah tanda bukti,namun hakikat dan tujuan sebenernya daripada sim tersebut adalah mengenai persyaratan apakah seseorang yang akan mengajukan pembuatan sim sudah mencukupi umurnya,apakah sudah bener2 mahir dalam menggunakan kendaraan bermotor dan apakah sudah bener2 paham tentang hukum yang mengikat tentang penggunaan kendaraan bermotor..
Jadilah warga negara yang baik dan tidak perlu membenci seseorang kalau kita sendiri masih belum mengerti kelemahan kita sendiri..
Kembali Ke Atas Go down
SURADI
Lurah


Lokasi : ngawen-jakarta pp
Reputation : 1
Join date : 01.03.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 24, 2009 12:55 pm

iki kok iseh bahas tilang wae to jan,wong sak iki prosedur/birokasi neng polisi ki wis gampang nek urung duwe sim tinggal gawe langsung teko neng lapas sim mesti gampang tur ora ono pugli sak iki,nek arep perpanjang sim yo gampang cukup neng pelayanan mobil sim keliling setiap wilayah wis ono (sing neng jakarta lho) lan prosesse cepet kok,terus neng arep bayar pajek yo podho wis ono pelayanan mobil keliling juga,maka dari itu saya memghimbau agar melengkapi surat2 kendaraan dan sim anda terus lengkapi kendaraan anda jagan lupa pakai helem setandar,taati rambu2 lalu lintas mesti aman neng dalan,sing urung duwe sim gek do gawe,sing urung pajek gek do pajekan,intinya sekarang itu mau bikin sim/pajek kendaran telah dipermudah dan manfaatkan pelayanan ini dengan sebaik-baiknya GAMPANG TO SILAHKAN MENCOBA KAWAN.....
Kembali Ke Atas Go down
hery bdy
Koordinator


Lokasi : bedoyo-jkt PP
Reputation : 5
Join date : 19.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 24, 2009 1:22 pm

gampang pripun to mas.... alha wong kulo niku sampun bola-bali,mondar-mandir.

Tp yo ra lulus2...

Akhirnya yo pake alternatif kedua(mBayar rodo larang sithik)...

_________________
OKE COY.....!
Kembali Ke Atas Go down
http://www.numoki.com
SURADI
Lurah


Lokasi : ngawen-jakarta pp
Reputation : 1
Join date : 01.03.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 24, 2009 1:47 pm

sampen sing mboten lulus sing teori nopo praktek mas?terus damele wonten pundi daerah nopo teng dki?mas hery?
Kembali Ke Atas Go down
lilis
KorLap


Lokasi : jogja-semin PP
Reputation : 0
Join date : 10.02.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 24, 2009 5:13 pm

kepolisian kan BUMN,jadi yo golek untung sebanyak2nya Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
SURADI
Lurah


Lokasi : ngawen-jakarta pp
Reputation : 1
Join date : 01.03.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri Apr 24, 2009 7:22 pm

Bukan BUMN mbk itu salah,gimana sich kepolisian republik indonesia ya POLRI tugasnya melindungi,mengayomi,melayani masyarakat dengan sebaik-baiknya gitiu mbk ,jadi saya tdk setuju kalau dibilang cari untung sebanyak-banyaknya OK
Kembali Ke Atas Go down
Hendrix
Koordinator


Lokasi : JogJakarta,
Reputation : 0
Join date : 18.04.08

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 28, 2009 9:34 pm

ya tp kebanyakan gitu je Pakde mau gm lg, Image mereka udah seperti itu dari dulu,
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/35129720,multiply.vasilizalitev.c
ino
Warga


Lokasi : gunungkidul
Reputation : 0
Join date : 28.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 28, 2009 10:22 pm

pengalaman ya klau polisi di gunungkidul itu bnyak yang cari utungnya,soale klau di daerah lain ak blm pernah yang namanya sampai ktilang.kalau di wonosari lampu reteng satu aj mati pasti kena uang.soale ak pernah kena 20 ribu.ya kalau emang gk cari utung mau di katain ap ya.
Kembali Ke Atas Go down
ino
Warga


Lokasi : gunungkidul
Reputation : 0
Join date : 28.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Tue Apr 28, 2009 10:24 pm

soal spion kemarin kalau gk 2 ktilang,eh skarang dh gk lagi.itu aturanya gmna sih
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat


Lokasi : wonosari
Reputation : 4
Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Wed Apr 29, 2009 1:02 am

tau tuh................wes diubah lagi kali....kalo spion dua malah ditilang.... :P :P

_________________
[i][b]www.agoezt.blogspot.com ==>Belajar Blog
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
surip suripna
Lurah


Lokasi : gunungkidul
Reputation : 1
Join date : 11.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Thu Apr 30, 2009 6:23 pm

maklum menungso mas,menungso ngendi singora butuh nguntal.ning yo jane kudu ndelok2 opo to sing arep di untal kui.mugo2 ra kleru krikil mas.....
Kembali Ke Atas Go down
cogo
Koordinator


Lokasi : jakarta
Reputation : 1
Join date : 06.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Thu Apr 30, 2009 6:39 pm

jane iso wae mas ben ojo sampe di tilang.............sayang kan kalo harus ngasih untal2an ama orang lain secara cuma2
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat


Lokasi : wonosari
Reputation : 4
Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri May 01, 2009 12:01 am

piye carane kang?

_________________
[i][b]www.agoezt.blogspot.com ==>Belajar Blog
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
trimopakesa
Koordinator


Lokasi : jetis kulon RT06 RW02 pacarejo semanu gunung kidul DIY PULAU JAWA INDONESIA ASIA 50' Bujur Timur 7 Lintang utara 46' 8 Bujur Barat 09' Lintang Selatan BUMI DUNIA TATA SURYA GALAKSI BIMA SAKTI,,,pokok'e sekitar kono kui,,,
Reputation : 249
Join date : 08.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri May 01, 2009 12:37 am

kolo wingi dinten senin kulo nemoni cegatan kapeng pindo,,onten ngangkrok wonosari kalian onten wiore jl wonosari,,jan mlampah saking wonosari jeng ten jakal men kok nerak cegatan kaping kaleh,,jan polisi lalulintas niku jan onten onten mawon,,,untunge kulo komplit masalah surat" lalulintas,,,,dados nggeh aman amin saking razia polisi alias puli di irisi ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
cogo
Koordinator


Lokasi : jakarta
Reputation : 1
Join date : 06.04.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Fri May 01, 2009 1:37 am

agoezt89 wrote:
piye carane kang?

sing penting di kompliti

jane murah kok..........sim kam umure 5 taon......

hindari jalan2 rawn razia

saling memberi informasi kalo ada razia

kayak lari lintas obor gitu

apalin jalan2 tikus
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat


Lokasi : wonosari
Reputation : 4
Join date : 15.01.09

PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Sun May 03, 2009 12:16 pm

hahahaha.......jalan2 tikus ki opo kang?

_________________
[i][b]www.agoezt.blogspot.com ==>Belajar Blog
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
Sponsored content




PostSubyek: Re: SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE   Today at 4:49 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
SING PERNAH KETILANG POLISI NENG WONOSARI MLEBU KENE
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 2 dari 2Pilih halaman : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Teras Nongkrong-
Navigasi: