Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin

Share | 
 

 tempat2 yang indah di gunungkidul

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : 1, 2  Next
PengirimMessage
telopendem
Lurah


Lokasi: jogja-semin PP
Reputation: 0
Join date: 19.12.08

PostSubyek: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sun May 03, 2009 7:46 am

First topic message reminder :

menurut poro sedulur di mana saja daerah yang bagus atau enak di gunungkidul??
nek menurutku pmandangan ng bukit sodong kae bagus bgt
ng nglipar juga bagus

kalo kalian???
Kembali Ke Atas Go down

PengirimMessage
fitrah diyana
Koordinator


Join date: 14.04.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri May 08, 2009 9:56 am

bagoes wrote:
aku neng tlogo jonge wae lah...
tak melu kwe be kang,,,,????q yo jonge.
Kembali Ke Atas Go down
agoezt89
Camat


Join date: 15.01.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Thu Jun 25, 2009 11:35 pm

aku ngendi yo...sodong di pagi hari.....
Kembali Ke Atas Go down
http://www.agoezt89.6te.net
yully_aja
Lurah


Join date: 07.01.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sat Jul 18, 2009 1:49 pm

kabeh t4 d gunkid ki indah....sejuk dan ngangeni. aq dadi pgn muleh. hehehe... dance
Kembali Ke Atas Go down
http://yullydjogja.blogspot.com
hery bdy
Koordinator


Join date: 19.04.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sat Jul 18, 2009 2:03 pm

Neng Puncak Gunung Dandang Saben Esuk...
Nonton Sunrise...
Kembali Ke Atas Go down
http://www.numoki.com
rmlodang
Camat


Join date: 12.08.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Mon Jul 20, 2009 11:03 pm

Gunung Panggung ning daerah Kutugan, pundungsari,Semin berbatasan karo Eromoko
Gunung Gambar Daerah Ngawen kwi yo indah Banget
Kembali Ke Atas Go down
http://maryoto_metal@yahoo.com
hariku19
KorLap


Join date: 19.03.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Wed Jul 22, 2009 1:42 pm

Coba nyang bundelan sak ngisore gunung gambar trus nyawang gunung merapi merbabu...top banget opo meneh nyawang pas bengi weleh weleh kota klaten terlihat bercahaya gitu loh...

trus pemandangan di waktu pagi nyawang gunung gambar...top banget. ono meneh numpak mongtor ing jalan tembus lokasi ono ing pasar sambeng wis gegirisi...

lokasi serem yo ono jalan tembus kuwi lha wong critane ono pocong sing melu numpak motor je, kuwi cerita ne wong2 sak kitare jalan tembus kuwi...
Kembali Ke Atas Go down
prasetyo
Camat


Join date: 22.03.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Wed Jul 22, 2009 3:08 pm

k_lop wrote:
kabeh apik kang nek neng gunungkidul kie ajib


Jan cocok Bagoos
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator


Join date: 08.06.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Wed Jul 22, 2009 5:08 pm

Yen saka Jogja awake kesel paling-paling leren no Tleseh (alas Mbunder) clesss, pengin seger tenan awake ya ngetan sithik ana padusan SENDANG MOLE... yen awake luwe ... ngetan maneh ... anokampung ... nonggo ... ora-orane yen luwe
Kembali Ke Atas Go down
rmlodang
Camat


Join date: 12.08.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sun Jul 26, 2009 10:56 pm

prasetyo wrote:
k_lop wrote:
kabeh apik kang nek neng gunungkidul kie ajib


Jan cocok Bagoos

Nek seik luwih apik meneh sore2 ning daerah kulon rejosari sak durunge Keringan, kwi nek sore jalan2 karo nyawang pemandangan sawah plus dalane lika liku...terus nongkrong ono kunuh wuih seger tenan, gek mengko mulihe mampir nyang umahe Kang Ismu Prasetyo wedangan pacitane Grontol. Ning mengko mulihe ojo wengi2 sebabe, kuburan sak cerak e lapangan Rejosari rodok Rewel.
Kembali Ke Atas Go down
http://maryoto_metal@yahoo.com
trimopakesa
Koordinator


Lokasi: jetis kulon RT06 RW02 pacarejo semanu gunung kidul DIY PULAU JAWA INDONESIA ASIA 50' Bujur Timur 7 Lintang utara 46' 8 Bujur Barat 09' Lintang Selatan BUMI DUNIA TATA SURYA GALAKSI BIMA SAKTI,,,pokok'e sekitar kono kui,,,
Reputation: 249
Join date: 08.04.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Mon Jul 27, 2009 7:04 am

ngendi yo,, malah binun ki saking akeh'e tempat indah neng GK dadi angel seng rep mileh ,,,,kabeh pokok'e indah neh,,,
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap


Lokasi: jambi
Reputation: 0
Join date: 23.07.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Mon Jul 27, 2009 7:28 am

hutam wanagama piye kabare yo...
aku wis suwe ga mbalek2 ndusun....
Kembali Ke Atas Go down
darma
Lurah


Lokasi: karangmojo - jakarta (psr. minggu)
Reputation: 0
Join date: 03.07.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Tue Aug 04, 2009 7:43 pm

GK apek kabeh nggone....

ajib
Kembali Ke Atas Go down
http://www.friendster.com/setyadarma
rangga_ujpk
KorLap


Lokasi: Wonosari, Jogja
Reputation: 5
Join date: 04.02.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Tue Aug 04, 2009 10:31 pm

Sing Apik, sampeyan numpak Angkot Jurusan Wonosari - Nglipar, terus mudhun neng Desa Pilangrejo, terus jalan ke arah Utara (Lor) terus...ajah, ke arah Pilangrejo Lor, terus lagi setelah kuburan batur agung ada jalan ke arah wetan (timur) disitu ketemu 4 rumah, nah terus ke arah rumah yang dibelakang, masuk ajah tapi jangan lupa ketok pintu dulu, terus berbaring di kamar nomor 2, dan disana terdapat pulau yang sangat nyaman yaitu MY ROOM.... dan aku paling kagum ama tuh kamar.... wkwkkw
Kembali Ke Atas Go down
sacho_eka
Pengawas


Lokasi: tangerang- banten
Reputation: 36
Join date: 03.11.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sat Aug 08, 2009 11:52 pm

menurutku paling asik di puncak langgeran kang...
asri, sejuk dan bisa lihat kota yogyakarta dari sana...

wah jadi inget waktu sekolah dulu...
kapan ya aku bisa kesana lagi???
Kembali Ke Atas Go down
http://kiossticker.com
Yuli Purwaningsih
KorLap


Lokasi: jogjakarta
Reputation: 3
Join date: 13.09.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Mon Sep 28, 2009 1:40 pm

Sebenernya sih memang banyak sekali tempat-tempat yang enak dan indah untuk dinikmati, namun kayaknya karena keterbatasan anggaran daerah, jadi tidak bisa dikelola dengan baik. Mungkin perlu ditingkatkan lagi sosialisasi tentang potensi daerah sehingga memungkinkan cukong-cukong untuk menanamkan investasinya di daerah tersebut. Syukur-syukur cukonge seko nggone dewe. Smoga aja yah
Kembali Ke Atas Go down
Supadiono
Warga


Lokasi: Ciledug Lar-Ut,Karang,Ngalang,Kec.Gedang Sari G.K
Reputation: 0
Join date: 22.06.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Mon Sep 28, 2009 11:34 pm

Nunut promosi panggonan sing uendah campur mistis,
Di Kel. Ngalang Kec. Gedang Sari, pecahan seko Kec.Pathuk,ngalor arahe... ono suatu tempat GUBUG GEDE, nek dong Rasulan wah rame banget, jare simbah2 panggonan kuwi sarat dengan mistis, mulane saben tahun kudu dianake perayaan Rasul.(bersih desa) ngalor maneh munggah terus kiro2 60 derajat nyang GUNUNG GENTHONG kiro 5 kilo seko kantor kel Ngalang mlaku sopo sing kuat hayo...? nek ora numpak speda motor utowo roda papat ning sing benar2 tangguh lan sehat, dalane peluran kanan kiri gur pas ban roda papat.

GUNUNG GENTHONG :

Terletak di pedukuhan/desa MANGGUNG, Ada sebuh gunung seperti kembar, disebelah barat mengalir sungai bermuara ke kali ngalang terus ke kali OYA, dilereng gunung Genthong tsb ada petilasan sperti kuburan (pinggir kali tsb) biasa buat acara Nyadran. disebelah barat lagi ada Gunung TUNGGAK (kisahnya lain kali-Red) Dibadan gunung tersebut sebelah timur ada sebuat genthong menyerupai PADASAN ( tempat berwudhu) juga ada Juru kuinci nya mitos yang saya dengar biasa untuk cari pesugihan bagi orang2 yang tidak kena aliran atau kena resapan aliran sungai tersebut. kbanyakan orang2 dari lain daerah seperti jakarta jawa barat dll.Nah kalau mau sampai ke Padasan tsb harus meniti sejenis tangga kayu yang di ikat kanan kirinya untuk naik ke bahu gunung yg ada padasan tsb.pernah ada cerita padasan tsb dijahati sama orang (dilundhungke) dijatuhkan ke bawah E..E...E keesokan harinya sudah kembali semula. Nah menurut cerita itu peninggalan Raden Patah untuk bertapa (semedi) pada saat beliau diusir dari kerajaan Mojopahit dulu karena mensiarkan agama islam dipulau jawa ini. bersambung.....!

Ning jo lali yen wis tekan kono singgah sik ning gubugku sak kedul kulone Gunung Genthong, Sik ono ngomah bapaku Wijoto Rejo karo Adiku Sugiyono sak keluargo maturnuwun sanget Syukur2 ditilike bapaku wis suwe ora tak tiliki, deso Petung/Nglosoran. ex sisa Gempa yang lalu didirikan kembali.


Beleve or Not../ selanjutnya terserah anda.

Wassalam,

Salam kenal,
Kulo sak gotrah,
ing tlatah Kreo,Ciledug,Tangerang.
Kembali Ke Atas Go down
andiepram
Warga


Lokasi: jakarta
Reputation: 0
Join date: 18.01.10

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Thu Jan 28, 2010 9:59 am

ijin menyimak.
Kembali Ke Atas Go down
sodiq
Lurah


Lokasi: playen
Reputation: 1
Join date: 06.09.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri Jan 29, 2010 12:12 pm

wah..gunungkidul luar biasa...
Kembali Ke Atas Go down
http://www.masdiq.blogspot.com
kandar
Presidium


Lokasi: jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation: 25
Join date: 23.08.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri Jan 29, 2010 5:11 pm

kali suci piye kabare...

Dek tahun baru kae aku nonton acara neng RCTI meriah banget arungjeram neng kono...
dadi pingin nyubo...

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
telopendem
Lurah


Lokasi: jogja-semin PP
Reputation: 0
Join date: 19.12.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sat May 01, 2010 7:54 am

aku pengen ng nglanggeran,rung tau je ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
dnee
Lurah


Lokasi: depok
Reputation: 0
Join date: 10.12.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Tue May 25, 2010 11:44 am

Darmawati Susilaningrum wrote:
klo piyaman manana???
klo d gunung kidul tempat angker dmn yh??

wah.. mbak, judulnya itu tempat yg indah... ini malah nyari yg angker..
coba ke kemuning aja.. n rasakan sensasinya...
Kembali Ke Atas Go down
dede_dap
Lurah


Lokasi: Wonosari
Reputation: 1
Join date: 13.05.10

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Tue May 25, 2010 8:35 pm

urun rembug ...

neng laut kidul mangtabs... kondang kaloka sak ngayogyakarta... ajib

sunrise neng kukup... gon pulau-ne kae...

mangkat jam 4 esuk sko ngomah... josss lah pokoke...

gambar nyusul ... lha ilang gek ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
mbah sunar
Camat


Lokasi: PURI MEKAR RAJEG TNG
Reputation: 62
Join date: 24.10.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Wed Jun 16, 2010 8:41 pm

lha nek kanggoku sing paling endah tur unik ki jembatan kali gembyong. kae lho sak bare nglanggerang. wonteng inkang pirsa?
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium


Lokasi: jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation: 25
Join date: 23.08.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Thu Jun 17, 2010 12:52 pm

nek aku yo ngomahe bapakku... opo meneh suwe ramuleh....
Wis weduse pating gembret.. sapine ngah ngoh njaluk dibraekke.. lungguh neng emperan rodho mambu cletong.... jan rung tahu nemu neng jakarta koyo ngunuh kuwi....

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
tegal_rejo
Warga


Lokasi: Solo Ijo Royo-royo
Reputation: 0
Join date: 13.11.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri Jul 23, 2010 4:07 pm

hariku19 wrote:
Coba nyang bundelan sak ngisore gunung gambar trus nyawang gunung merapi merbabu...top banget opo meneh nyawang pas bengi weleh weleh kota klaten terlihat bercahaya gitu loh...

trus pemandangan di waktu pagi nyawang gunung gambar...top banget. ono meneh numpak mongtor ing jalan tembus lokasi ono ing pasar sambeng wis gegirisi...

lokasi serem yo ono jalan tembus kuwi lha wong critane ono pocong sing melu numpak motor je, kuwi cerita ne wong2 sak kitare jalan tembus kuwi...


di atas gunung gambar terlihat bagus lagi om,,,bisa lihat jombor.... :bounce:
Kembali Ke Atas Go down
http://nyukitontheblog.blogspot.com/
sukar
KorLap


Lokasi: tanggerang
Reputation: 1
Join date: 27.06.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri Jul 23, 2010 6:49 pm

nak neng gonku ki neng alas neng pucuk gunung terus nyawang sawah utowo ledokan kang ijo royo-royo jian andadeake ati tentrem,nak ora yo neng pingir segoro angine semilir ro leyeh-leyeh,tambah bakar iwak meneh jian mak nyusssss.kelingan dek iseh sering ngarit dadine..hemmmm pinginnn meneh.
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri Jul 23, 2010 7:45 pm

tempat paling indah.......kamarku nek pas bojoku no kono....
Kembali Ke Atas Go down
y.hery purwanta
KorLap


Lokasi: ngawen,wonosari,bandung
Reputation: 0
Join date: 24.04.10

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sun Jul 25, 2010 11:02 pm

sing paling nyeneng ke neng kali NGOYO....

NEK KEMARAU OKEH WONG ADOS..NENG KALI...APIK BUANGET...POKOK'NYA...!!!!
Kembali Ke Atas Go down
pan65cint4
Koordinator


Lokasi: Playen
Reputation: 20
Join date: 06.09.10

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Mon Sep 06, 2010 3:45 pm

nek sing apik ya....pantai kukup....kenapa...disitulah tempat kenang2 teridah buat saya......

_________________
Hijauuuuu...!!!. ^_^
Kembali Ke Atas Go down
http://jogjaheritagecity.com
Agus_Gogon
Pengawas


Lokasi: karangetan rongkop GK pondok gede
Reputation: 109
Join date: 17.09.10

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Mon Oct 11, 2010 6:35 pm

nggunung ngilap,,,wanglu umbulrejo ponjonk,,,daerah semin dan skitarnya kelihatan smua
Kembali Ke Atas Go down
http://www.c-palm.com
wadiyo
Camat


Lokasi: Singkar II,Wareng Wonosari GK
Reputation: 7
Join date: 14.04.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Sun Nov 07, 2010 8:01 pm

Pantai Baron,Krakal,Kukup, Drini , Goa Nrancang, NGlanggeran, dsb

Monggo buka di bawah ini.Insya Alloh bermanfaat

http://azzamudin.wordpress.com/2010/10/17/goa-rancang-bleberan-playen-gunungkidul/
http://azzamudin.wordpress.com/2010/10/16/foto-foto-gua-rancang-playen-gunungkidul/
http://azzamudin.wordpress.com/2010/03/11/karunia-allah-gua-ngingrong-mulo-wonosarigunungkidul/
http://azzamudin.wordpress.com/2010/03/10/foto-foto-gua-ngingrongmulowonosarigunungkidul/
http://azzamudin.wordpress.com/2010/03/05/foto-foto-pantai-gesing-girikerto-panggang-gunungkidul/
Kembali Ke Atas Go down
http://azzamudin.wordpress.com
telopendem
Lurah


Lokasi: jogja-semin PP
Reputation: 0
Join date: 19.12.08

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Thu Nov 25, 2010 10:38 pm

Asmaraningtyas wrote:
tempat paling indah.......kamarku nek pas bojoku no kono....

waaaaa,rusuh,rusuh ngakak
Kembali Ke Atas Go down
wadiyo
Camat


Lokasi: Singkar II,Wareng Wonosari GK
Reputation: 7
Join date: 14.04.09

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri Nov 26, 2010 6:21 am

Ya tidak apa-apa mas wong halal kok
Kembali Ke Atas Go down
http://azzamudin.wordpress.com
Agus_Gogon
Pengawas


Lokasi: karangetan rongkop GK pondok gede
Reputation: 109
Join date: 17.09.10

PostSubyek: Re: tempat2 yang indah di gunungkidul   Fri Dec 03, 2010 4:37 pm

Asmaraningtyas wrote:
tempat paling indah.......kamarku nek pas bojoku no kono....
ngakak ngakak ajib
Kembali Ke Atas Go down
http://www.c-palm.com
 

tempat2 yang indah di gunungkidul

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 2Pilih halaman : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK ::  :: -