Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 tentang kesurupan

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : 1, 2  Next
PengirimMessage
fitrah diyana
Koordinator


Lokasi : gejayan caturtungal,depok sleman yogyakarta
Reputation : 11
Join date : 14.04.09

PostSubyek: tentang kesurupan   Wed May 06, 2009 1:06 pm

Gejala kemasukan setan kerap terjadi ketika seseorang, berada pada tempat dan waktu yang salah. Biasanya seseorang yang kemasukan setan tersebut pikirannya dalam keadaan kosong , kondisi tubuhnya sedang lelah serta iman yang kurang kuat.
Keadaan ini akan dapat dengan mudah dimanfaatkan oleh kekuatan gaib yang biasanya tidak dapat terkendali oleh orang yang kesurupan itu. Pada umumnya orang yang kemasukan setan memiliki prilaku aneh dengan ciri-ciri seperti dibawah ini:

- Tatapan mata tajam, kosong lurus kedepan.
- Suaranya berubah menjadi datar tanpa intonasi.
- Mampu menjawab pertanyaan yang berbau paranormal.
- Kekuatan fisiknya melebihi kekuatan yang sebenarnya.
- Dan pada tingkatan tertentu, orang yang kemasukan setan mampu berbuat sesuatu yang tak lazim seperti terbang, melempar orang yang ada disekitarnya dengan sekali gerakan tangan dan lain sebagainya.
- Biasanya mereka mengeluarkan buih (busa) dari mulutnya dengan mata mendelik hingga terlihat putihnya saja


Apakah kesurupan bisa direkayasa?

Kemungkinan untuk direkayasa bisa, tapi bukan dari orang yang kerasukan itu sendiri. Biasanya dilakukan oleh pihak luar (orang lain dengan maksud negatif) dan itu bisa dilakukan oleh seorang ahli dengan menggunakan kekuatan gaib (mistik). Sebutan untuk ‘orang ahli’ ini biasa disebut “dukun santet”.

Apakah kesurupan bisa diobati?

Hampir semua orang yang kesurupan bisa diobati, orang yang bisa mengobati biasanya disebut “orang pintar” seperti guru agama, atau orang yang memiliki kekuatan gaib tapi digunakan untuk kebaikan bukan “dukun santet” yang cenderung untuk kejahatan.

Bagaimana mencegahnya agar tidak kesurupan?

Yang paling tepat untuk mencegahnya;
1. Jangan biarkan diri Anda dalam keadaan kosong (melamun)
2. Hindari tempat-tempat yang bisa dikatakan angker.
3. Jangan mempunyai kebiasaan berbicara atau teriak-teriak sembarangan. Lihat tempat dan waktu ketika anda berbicara atau berteriak-teriak (ketawa keras/ngakak).
4. Jangan menantang alam (seperti gunung, laut, hutan dsb) atau roh halus. Jangan sesumbar.
5. Dekatkan selalu diri Anda kepada Tuhan YMK.

Kenapa mahluk halus masuk ke tubuh manusia? Apa tujuannya?

Banyak alasan kenapa mahluk halus merasuki tubuh manusia. Biasanya mahluk gaib tersebut akan merasuk ketubuh manusia jika lingkungan atau tempat tinggalnya di usik oleh mahluk lain baik manusia atau binatang. Sebutan untuk mahluk gaib yang mendiami suatu tempat adalah “penunggu”. Tujuannya hanya sekedar mengingatkan bahwa tingkah laku orang yang di rasuki oleh penunggu tempat, dianggap telah mengusik ketenangannya. Ada juga yang ingin sekedar menyampaikan suatu pesan yang tidak sempat ia ungkapkan ketika masih hidup di dunia, yang kerap disebut arwah gentayangan.
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Sun May 10, 2009 10:45 am

Nuwun sewu badhe nyuwun pirsa. Kalo kesurupan/kesurupan massal yang sering terjadi (sekolahan sekolahan) dll itu orangnya sadar 100% apa sama sekali gak sadar ya ? Nuwun
Kembali Ke Atas Go down
fitrah diyana
Koordinator


Lokasi : gejayan caturtungal,depok sleman yogyakarta
Reputation : 11
Join date : 14.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Sun May 10, 2009 10:51 am

martinus wrote:
Nuwun sewu badhe nyuwun pirsa. Kalo kesurupan/kesurupan massal yang sering terjadi (sekolahan sekolahan) dll itu orangnya sadar 100% apa sama sekali gak sadar ya ? Nuwun
paling banyak sih gak sadar tergantung imanya kuat gak??klo menurutq yang paling di sukai setan tu pas pikiran kosong kaluyt gitu.mudah sekali kerasukan :bounce: :bounce:
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Mon May 11, 2009 11:59 am

fitrah diyana wrote:
martinus wrote:
Nuwun sewu badhe nyuwun pirsa. Kalo kesurupan/kesurupan massal yang sering terjadi (sekolahan sekolahan) dll itu orangnya sadar 100% apa sama sekali gak sadar ya ? Nuwun
paling banyak sih gak sadar tergantung imanya kuat gak??klo menurutq yang paling di sukai setan tu pas pikiran kosong kaluyt gitu.mudah sekali kerasukan :bounce: :bounce:

Oooo..ooo.ooo jadi begitu ya? Tapi kenapa ya setan mesti merasuki manusia? Tujuan utamanya apa? Ini dalam konteks "kita tidak mengganggu mereka, kita tidak berbuat hal hal yang negatif" misalnya kita sedang mengikuti pelajaran sekolah, tp tiba tiba ada yang kesurupan massal Gimana tuh?
Kembali Ke Atas Go down
fitrah diyana
Koordinator


Lokasi : gejayan caturtungal,depok sleman yogyakarta
Reputation : 11
Join date : 14.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Mon May 11, 2009 1:20 pm

martinus wrote:
fitrah diyana wrote:
martinus wrote:
Nuwun sewu badhe nyuwun pirsa. Kalo kesurupan/kesurupan massal yang sering terjadi (sekolahan sekolahan) dll itu orangnya sadar 100% apa sama sekali gak sadar ya ? Nuwun
paling banyak sih gak sadar tergantung imanya kuat gak??klo menurutq yang paling di sukai setan tu pas pikiran kosong kaluyt gitu.mudah sekali kerasukan :bounce: :bounce:

Oooo..ooo.ooo jadi begitu ya? Tapi kenapa ya setan mesti merasuki manusia? Tujuan utamanya apa? Ini dalam konteks "kita tidak mengganggu mereka, kita tidak berbuat hal hal yang negatif" misalnya kita sedang mengikuti pelajaran sekolah, tp tiba tiba ada yang kesurupan massal Gimana tuh?
selama anak cucu adam masih hidup,setan gak pernah berhenti menganggu.hanya yang kuat imanya yang akan terhindar dari syetan.iman yang kuat ,memohon doa kepada ALLAH SWT,berzikir,beriktiar,berdoa dan berusaha. gak boleh gak boleh
Kembali Ke Atas Go down
gaplex
Koordinator


Lokasi : KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation : 7
Join date : 07.01.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Mon May 11, 2009 1:27 pm

pinter terangane kang fitra ki.......
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Thu May 14, 2009 9:01 pm

fitrah diyana wrote:
martinus wrote:
fitrah diyana wrote:
martinus wrote:
Nuwun sewu badhe nyuwun pirsa. Kalo kesurupan/kesurupan massal yang sering terjadi (sekolahan sekolahan) dll itu orangnya sadar 100% apa sama sekali gak sadar ya ? Nuwun
paling banyak sih gak sadar tergantung imanya kuat gak??klo menurutq yang paling di sukai setan tu pas pikiran kosong kaluyt gitu.mudah sekali kerasukan :bounce: :bounce:

Oooo..ooo.ooo jadi begitu ya? Tapi kenapa ya setan mesti merasuki manusia? Tujuan utamanya apa? Ini dalam konteks "kita tidak mengganggu mereka, kita tidak berbuat hal hal yang negatif" misalnya kita sedang mengikuti pelajaran sekolah, tp tiba tiba ada yang kesurupan massal Gimana tuh?
selama anak cucu adam masih hidup,setan gak pernah berhenti menganggu.hanya yang kuat imanya yang akan terhindar dari syetan.iman yang kuat ,memohon doa kepada ALLAH SWT,berzikir,beriktiar,berdoa dan berusaha. gak boleh gak boleh
Nyuwun pangapunten Mas Fitrah, masih ada sedikit ganjelan yg kurang jelas ini. Kejadiannya begini, sudah sering sekalipara siswa siswi kesurupan massal disekolahan pada saat mereka edang melakukan doa doa atau pengajian bersama. Nah gimana nih mas kalo begini kasusnya? Udah jelas jelas mereka itu lagi berdoa pada Tuhan, tapi mengapa juga masih bisa masuk setannya mas?
Kembali Ke Atas Go down
fitrah diyana
Koordinator


Lokasi : gejayan caturtungal,depok sleman yogyakarta
Reputation : 11
Join date : 14.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Thu May 14, 2009 10:26 pm

martinus wrote:
fitrah diyana wrote:
martinus wrote:
fitrah diyana wrote:
martinus wrote:
Nuwun sewu badhe nyuwun pirsa. Kalo kesurupan/kesurupan massal yang sering terjadi (sekolahan sekolahan) dll itu orangnya sadar 100% apa sama sekali gak sadar ya ? Nuwun
paling banyak sih gak sadar tergantung imanya kuat gak??klo menurutq yang paling di sukai setan tu pas pikiran kosong kaluyt gitu.mudah sekali kerasukan :bounce: :bounce:

Oooo..ooo.ooo jadi begitu ya? Tapi kenapa ya setan mesti merasuki manusia? Tujuan utamanya apa? Ini dalam konteks "kita tidak mengganggu mereka, kita tidak berbuat hal hal yang negatif" misalnya kita sedang mengikuti pelajaran sekolah, tp tiba tiba ada yang kesurupan massal Gimana tuh?
selama anak cucu adam masih hidup,setan gak pernah berhenti menganggu.hanya yang kuat imanya yang akan terhindar dari syetan.iman yang kuat ,memohon doa kepada ALLAH SWT,berzikir,beriktiar,berdoa dan berusaha. gak boleh gak boleh
Nyuwun pangapunten Mas Fitrah, masih ada sedikit ganjelan yg kurang jelas ini. Kejadiannya begini, sudah sering sekalipara siswa siswi kesurupan massal disekolahan pada saat mereka edang melakukan doa doa atau pengajian bersama. Nah gimana nih mas kalo begini kasusnya? Udah jelas jelas mereka itu lagi berdoa pada Tuhan, tapi mengapa juga masih bisa masuk setannya mas?
orang orang yang sedang berdoa ada yang khusuk atau gak,maksudny kalo orang itu kelihatan berdoa tapi pikiran kemana2 gak konsen apalagi kaya ngalamun gitu pasti ada yang kerasukan.biasanya kalo kesurupan lebih dari 3 x katanya tuman coro boso jowone di senengi,masalahe kulo gih nate ningali kulo pas berdoa bersama lha ono siswa cewek sing sering kesurupan malah pas berdoa ki dadi kesurupan gek merambat siswa liyone lak yo nek di nalar aneh tho kang. mosok pas berdoa iso kerasukan.ngoten kang informasi saking kulo nuwon,semoga bermanfaat ajib ajib ajib Amiiiin
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Thu May 14, 2009 10:35 pm

OKe Mas Fitrah. Nuwun sanget informasinipun. Dasare setan setan jaman sakniki niku saya kendel kok nggih. Ana wong lagi doa barang ya wani wanine mlebu. Nek setan jaman biyen ketoke pun mlayu nggih ngerti ana wong ndonga ? Berarti rada maju he he he. Mangga kita tansah rumaket ing Gusti pangeran. Amin
Kembali Ke Atas Go down
fitrah diyana
Koordinator


Lokasi : gejayan caturtungal,depok sleman yogyakarta
Reputation : 11
Join date : 14.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Thu May 14, 2009 11:01 pm

lha nek sak niki ki kadose wong enom2 ono sing pikirane koyo setan malah ngluwihi,sing ugal2n wani ro wong tuwo,terus bergaul bebas,mabuk2n,sek bebas,pokoke ki setane ki wes masuk neng generasi muda,nek menurutq ki kok saiki jarang ono pengajian opo meneh tpa sing gayeng,lha nek kon mabuk2n po kon pacaran opo meneh sek bebas do mempeng jan arak dadi opo bongso indonesia nek isek podho ngono ki... Amiiiin frustasi
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Fri May 15, 2009 5:50 pm

Mangga kita mulai saking diri kita pribadi aja mas Fitrah
Kembali Ke Atas Go down
Ngabehi_km
Lurah


Lokasi : jakarta
Reputation : 0
Join date : 17.10.08

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Jun 10, 2009 4:31 pm

martinus wrote:
OKe Mas Fitrah. Nuwun sanget informasinipun. Dasare setan setan jaman sakniki niku saya kendel kok nggih. Ana wong lagi doa barang ya wani wanine mlebu. Nek setan jaman biyen ketoke pun mlayu nggih ngerti ana wong ndonga ? Berarti rada maju he he he. Mangga kita tansah rumaket ing Gusti pangeran. Amin

salut karo kang martinus, piyantune bagus, ngelmune jero nanging lembah manah, iso manjing ajor ajer, kudune yo ngene iku piyantun yen wis dhuwur ngelmune tur luhur bebudene. salam kenal nggih kang ajib
Kembali Ke Atas Go down
http://ngajitauhid.wordpress.com
kliwon semin
Koordinator


Lokasi : jakarta
Reputation : 6
Join date : 19.02.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Jun 10, 2009 7:47 pm

setan hakekate konco
nek ora ono setan awake dewe ora iso dadi mulia
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Mon Jun 15, 2009 6:57 pm

kliwon semin wrote:
setan hakekate konco
nek ora ono setan awake dewe ora iso dadi mulia
leres mas. dengan adanya godaan maka akan membuat kita menjadi manusia yang mulia. tapi dengan syarat kita tahn godaan lo he he he
Kembali Ke Atas Go down
abi
KorLap


Lokasi : kudus
Reputation : 1
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Sun Jul 12, 2009 10:34 pm

nek kesurupan ki sebabpe yo akeh lha wong tonggoku nek nambani wong yo ngundang makhluk ghoib mlebu neng awake! ngelih jarene yo marake wong gampang kesurupan?
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Jul 29, 2009 6:50 pm

abi wrote:
nek kesurupan ki sebabpe yo akeh lha wong tonggoku nek nambani wong yo ngundang makhluk ghoib mlebu neng awake! ngelih jarene yo marake wong gampang kesurupan?
nek ngelih njur marakke kesurupan kuwi nalare piye ya mas?
isa di jelaske mas, ben ora penasaran ngono lho. mergane iki ya aku pas kaliren je. :l0(())((:
Kembali Ke Atas Go down
iwan setiawan
KorLap


Lokasi : jakarta,pondok gede bekasi
Reputation : 4
Join date : 18.07.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Fri Jul 31, 2009 4:57 pm

abi wrote:
nek kesurupan ki sebabpe yo akeh lha wong tonggoku nek nambani wong yo ngundang makhluk ghoib mlebu neng awake! ngelih jarene yo marake wong gampang kesurupan?
MELU LUR......NEK MENURUTKU WONG KESURUPAN KUWI DUDU MASALAH IMAN,NING MASALAH KEIKLASAN KITO KABEH MARING GUSTI MURBENG DUMADI,BAGAIMANA KITA GAK KESURUPA..? KEBANYAKAN KITA TIDAK IKLAS APA-APA YANG DIBERIKAN DARI ALLAH DAN SEDIKIT DARIKITA YANG MEMPERBANYAK KAT SYUKUR,BANYAK JUGA MAS ..KYAI,SYEH,ILMUWAN,PORO GUR,BAHKAN SAMPAI PEJABAT PEMERINTAHAN YANG KESURUPAN ....CONTOHNYA MEREKA TIDAK AMANAH DENGAN ILMUNYA....MEKATEN,SUWUN
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Sat Aug 01, 2009 3:18 pm

setuju
Kembali Ke Atas Go down
iwan setiawan
KorLap


Lokasi : jakarta,pondok gede bekasi
Reputation : 4
Join date : 18.07.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 11:40 am

kliwon semin wrote:
setan hakekate konco
nek ora ono setan awake dewe ora iso dadi mulia
URUN REMBUG MAS,SETAN SING RAK BERES KUDU DILENYAPKE ARANE ILMUNE YOIKU 'GUMBOLO GENI' NEK SING DIANGGEP ISO MBIANTU MANUNGSO IKU JENIS JIN UTOWO QORIN.
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 1:30 pm

intrance/kesurupan ...aku setuju kuwi disebabkan iman kosng atau pikiran kosong....ning nek disebabke kelebon setan....aku ra mathuk......

nek nurut aku wong kesurupan iku ora merga kelebon demit...nanging merga pikirane kosong...mikire ngnati nglangut njur malah ra mikir maneh....

sepisanan wong kesurupan iku mesthi duwe pikiran abot....terrus dipikir terus nganti ngalamun.....tingkatan ngalamun iki wonge isih mikir ning wis wiwit ora duwe kesadrn...lah nek le mikir iki diteruske isa ilang kesadarane....nah neng kono kuwi sisebut kesurupan....intrance....ora kok merga kelobon demit ning merga...pikirane ilang sak kesadarane pisan....mula jare wong tuwa wong iku ora oleh seneng ngalamun...maksude bin pikirane ora ilang....
lha masalh kesurupan utawa kelangan kesadaran iki saktemen iso digawe ra susah ngaggo dileboni setan...wong dihipnotis iku pada wae karo wong kesurupan ora sadar.....

ngono lur.......dadi iku dudu gaweyane setan.....utawa iblis...wong sing jeneg setan ki yo menungsa dwe kok...

lha app wong kesurupan isa di gawe...yo jelas iso...mmau wis tak omongke hipnotis ki yo nggawe uwang ilang kesadarane...pada karo wong kesurupan (wong sing menghipnotis awkake dewe)... sak liyane kuwi ono meneh wong sing ethok ethok kesurupan....

Tau neng desaku ono wong wedok kesurupan...diundangke wong pinter ora mari mari....gandeng wis ora mari mari...ono tonggoku sing luwih pinter timbang wong pinter mau....ethok ethoke arep melu nulungi wong sing kesurupan iku..ning bareng wis iso melu nyedak...tanggaku kuwi ora melu nyekeli sikil utawa tangan...mara mara tanggoku kuwi ndemok tempike sing lagi kesurupan...mbar demok tempik...tanggaku iku mau ngomong " pun sedaya kemawon mak ...niki ditoke mawon...mpun jennegna culke ra sah digujeki mengko rak mari dewe.....

Lha aku takon to karo tanggaku iku? "kok iso ngono?" tanggaku mau mbesiki aku..."Mau tak demok tempike..wonge nyengkerung....apa ya ono wong kesurupan di demok tempike nyengkerung??? sing isih duwe isin lan risi iku wong waras dudu wong kesurupan...kuwi kesurupane mung ngapusi..."

aku yo mung manthuk manthuk...pinter tenan bocah iki...bathinku.....
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator


Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 1:43 pm

Lha yen anakku umur 2,5 th : sikile kadang2 ono dlemok2 ireng, jare disesep setan, antara percaya dan gak percaya, itu istilahnya kesurupan atau kesuken, ada nggak cara mengatasinya ?
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 2:15 pm

iku urusane dokter mas.....
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator


Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 2:26 pm

Asmaraningtyas wrote:
iku urusane dokter mas.....


...........................

Jare mbah dukun pijet kuwi disesep butoijo, kesurupan mergo kadhang butane mampir kamar mburi trus mampir, gitu..

ya .. percaya gak percaya ;)
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 2:30 pm

yo digawa neng dokter sik...komentare dokter apa...ning sing jelas iku ora termauk kriteria kesurupan.....wong kwesurupan lak ngomyeng.....nek iku termasuk..kawanen mbokne..... Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
gendong_mugaz
eRTe


Lokasi : Mulusan
Reputation : 0
Join date : 03.09.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 3:15 pm

urun takon poro sederek...
lha yen wong sing muring-muring kelewatan iku termasuk arane kesurupan opo ora?
masalahe ono wong muring-muring sampai iso mateni bojone...anake...,memang jaman saiki wis sakabehe kesurupan kabeh frustasi
Kembali Ke Atas Go down
rizky
Pengawas


Lokasi : Nganjuk-Wonosari-bekasi
Reputation : 7
Join date : 24.08.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Wed Sep 09, 2009 5:46 pm

Asmaraningtyas wrote:
intrance/kesurupan ...aku setuju kuwi disebabkan iman kosng atau pikiran kosong....ning nek disebabke kelebon setan....aku ra mathuk......

nek nurut aku wong kesurupan iku ora merga kelebon demit...nanging merga pikirane kosong...mikire ngnati nglangut njur malah ra mikir maneh....

sepisanan wong kesurupan iku mesthi duwe pikiran abot....terrus dipikir terus nganti ngalamun.....tingkatan ngalamun iki wonge isih mikir ning wis wiwit ora duwe kesadrn...lah nek le mikir iki diteruske isa ilang kesadarane....nah neng kono kuwi sisebut kesurupan....intrance....ora kok merga kelobon demit ning merga...pikirane ilang sak kesadarane pisan....mula jare wong tuwa wong iku ora oleh seneng ngalamun...maksude bin pikirane ora ilang....
lha masalh kesurupan utawa kelangan kesadaran iki saktemen iso digawe ra susah ngaggo dileboni setan...wong dihipnotis iku pada wae karo wong kesurupan ora sadar.....

ngono lur.......dadi iku dudu gaweyane setan.....utawa iblis...wong sing jeneg setan ki yo menungsa dwe kok...

lha app wong kesurupan isa di gawe...yo jelas iso...mmau wis tak omongke hipnotis ki yo nggawe uwang ilang kesadarane...pada karo wong kesurupan (wong sing menghipnotis awkake dewe)... sak liyane kuwi ono meneh wong sing ethok ethok kesurupan....

Tau neng desaku ono wong wedok kesurupan...diundangke wong pinter ora mari mari....gandeng wis ora mari mari...ono tonggoku sing luwih pinter timbang wong pinter mau....ethok ethoke arep melu nulungi wong sing kesurupan iku..ning bareng wis iso melu nyedak...tanggaku kuwi ora melu nyekeli sikil utawa tangan...mara mara tanggoku kuwi ndemok tempike sing lagi kesurupan...mbar demok tempik...tanggaku iku mau ngomong " pun sedaya kemawon mak ...niki ditoke mawon...mpun jennegna culke ra sah digujeki mengko rak mari dewe.....

Lha aku takon to karo tanggaku iku? "kok iso ngono?" tanggaku mau mbesiki aku..."Mau tak demok tempike..wonge nyengkerung....apa ya ono wong kesurupan di demok tempike nyengkerung??? sing isih duwe isin lan risi iku wong waras dudu wong kesurupan...kuwi kesurupane mung ngapusi..."

aku yo mung manthuk manthuk...pinter tenan bocah iki...bathinku.....
ora gor pinter nambani wong kesurupan,
ning yo pinter manpangat ake kahanan... ajib
perlu di conto opo ora kui lur...

_________________
Ampiranku
FBku Gonku cangkruk kene
Kembali Ke Atas Go down
http://ispria.blogspot.com/
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Sun Sep 13, 2009 9:30 pm

waduh arep nambani wong kesurupan malh ndemokki barang barang berharga. jan hemmm bathi kuwi!!!
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Sun Sep 13, 2009 9:43 pm

Miturut pekabaran "setan/dhemit" utawa apa wae sebutane kuwi isa diundang lan dilebokke ana ing awakke manungsa kanthi suatu tujuan. Misale kanggo pertunjukkan umpamane DOGER utawa REOG kae. Pemaine ana sing mangan ceples, kembang lsp. Tujuan kapindo umpamane kanggo pengobatan. Mungkin ana salah sawijining "dukun" kang sengaja ngundang sing "bahu-rekso" ana ing kampung kono ben mlebu ana ing awake si dukun kuwi kanggo menehi petunjuk marang si pasien kan nandang lara. Lha pertanyaanku saiki...apa iki ya isa disebut kesurupan??? Merga biasane para masyarakat umum memandang yen "kesurupan" kuwi disebabake awake dewe ngalamun utawa pikirang kosong saengga para "dhemit" mau dolan mampir neng njero awake dewe. Piye tanggapanmu lur/kang?
Kembali Ke Atas Go down
abi
KorLap


Lokasi : kudus
Reputation : 1
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Mon Sep 14, 2009 9:59 pm

aku rung mudeng je kesurupan kwi mlebune makhluk goib neng badane manung so sing di sengojo opo ora? LHA NEK MLEBUNE DEMIT LAN SEBANGSANE NENG BENDA SAK LIYANE MENUS KWI ISO DIARANI KESURUPAN ORA YO? CONTONE JALANGKUNG!
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: tentang kesurupan   Tue Sep 15, 2009 5:40 pm

abi wrote:
aku rung mudeng je kesurupan kwi mlebune makhluk goib neng badane manung so sing di sengojo opo ora? LHA NEK MLEBUNE DEMIT LAN SEBANGSANE NENG BENDA SAK LIYANE MENUS KWI ISO DIARANI KESURUPAN ORA YO? CONTONE JALANGKUNG!

Tenanga wae mas...aku ya lagi nunggu jawaban iki. Mengko yen wis oleh jawabane tak kandhani ya? Nek istilah kesurupan kuwi mbok menowo mung dinggo sebutan kanggo menungsa, ning nek sing dileboni "dhemit" kuwi benda mati misale jalangkung mungkin ana istilah liyane.
Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content




PostSubyek: Re: tentang kesurupan   

Kembali Ke Atas Go down
 
tentang kesurupan
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 2Pilih halaman : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Kebatinan, Misteri dan Ghaib-
Navigasi: