Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Fri May 15, 2009 9:06 pm

Para sedulur sedulur, setujukah anda bahwa santet yg kita kenal adalah salah satu bentuk teleportasi? Bagaimana pendapat sedulur? Mangga kita bahas bareng bareng wonten mriki.
Kembali Ke Atas Go down
Aris_nogosari
KorLap
avatar

Lokasi : bekasi
Reputation : 5
Join date : 23.10.08

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat May 16, 2009 1:29 am

benda dirubah menjadi energi yg diarahkan ke obyek yg kemudian energi tdi dirubah ke bentuk smula, ngono po kang?
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/48492681
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat May 16, 2009 8:45 am

Nggih MAs Aris leres sanget. Setuju gak kalo hal tersebut sebenarnya adalah salah satu bentuk dari teknologi Teleportasi yang sekarang lagi jadi PR para ahli fisikawan dunia?
Kembali Ke Atas Go down
hajar_ibn
KorLap
avatar

Lokasi : Playen, Gunungkidul
Reputation : 6
Join date : 01.05.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat May 23, 2009 10:36 am

SETUJU,
Saya sendiri punya keinginan Mas/ Pak/ De:
Seandainya saya menguasai Santet alias teleportasi itu, akan saya kembangkan ke araj JASA PENGIRIMAN BARANG SUPER KILAT.

Tapi Objek tujuannya bukan Perut lho...
Kembali Ke Atas Go down
http://www.gemsstore.co.cc
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat May 23, 2009 11:00 am

hajar_ibn wrote:
SETUJU,
Saya sendiri punya keinginan Mas/ Pak/ De:
Seandainya saya menguasai Santet alias teleportasi itu, akan saya kembangkan ke araj JASA PENGIRIMAN BARANG SUPER KILAT.
Tapi Objek tujuannya bukan Perut lho...

Betul bung, saya juga setuju kalo santet itu sebenarnya adalah salah satu dari bentuk teknologi teleportasi. Cuman yang ngebedain adalah tujuan pengiriman bendanya tersebut. He he ehe
Kembali Ke Atas Go down
hajar_ibn
KorLap
avatar

Lokasi : Playen, Gunungkidul
Reputation : 6
Join date : 01.05.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat May 23, 2009 12:34 pm

Mungkin ada baiknya istilah "santet" diminimalisir pempublikasiannya, diganti dengan ""Fast Danger Delivery Service""

Biar gak terdengar SAKRAL dan MAUT,
Harapannya adalah generasi-generasi selanjutnya tidak risih / takut mengembangkan Teleportasi ini. sehingga bisa bermanfaat untuk umat manusia.
ajib
Kembali Ke Atas Go down
http://www.gemsstore.co.cc
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat May 23, 2009 12:57 pm

boleh jg idemu tapi kalo kata tersebut tidak pernah dipakai lagi lama lama bisa hilang dari kamus bahasa jawa di indonesia kang. dipakai sih menurutku gak papa, justru dengan sering dipakai, para generasi justru akan mudah memahami dan mengerti apakah arti santet tersebut beserta akibat yang ditimbulkannya sehingga para enerasi muda akan lebih bijak lagi dalam hal mengambil tindakan.ya ta?
Kembali Ke Atas Go down
taufik andianto
eRTe
avatar

Lokasi : tg.pinang , Bintan Prov.KEP.RIAU
Reputation : 0
Join date : 12.07.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sun Jul 12, 2009 8:20 pm

SANTET = KOALISI MANUSIA + JIN untuk tujuan jahat, Yen berhasil manungso ne entuk bayaran duwit, la Jin kuwi entuk sesajen + atine bangga mergo dijaluki tulung. iki opini ku lo kang. mboh bener opo salah aku ra ngerti... ;)
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Jul 29, 2009 11:28 am

ketok-e, santet itu saiki lebih bermakna sebagai labelisasi terhadap sebuah metode ke-ilmuan jaman dulu (yang terkenang oleh generasi sekarang) menyebabkan sakit tanpa pukulan, baik langsung maupun tidak langsung dalam ruang dan waktu.
mungkin, di jaman dulu, orang akan sangat hati-hati mengatakan suatu penyakit merupaan kasus santet atau bukan karena banyak tokoh yang kompetentif dibidangnya. na di era modern ini, santet tinggal ungkapan verbal saja yang mengeneralkan semua metode non fisikal tapi nyata.
ketika teori ilmu pengetahuan modern tidak sangup menguraikan, apalagi menjangkau kajian santet, maka orang secara umum meletakkan kenyataan metode santet tersebut di balik hijab ke-aib-an ilmiah.
klo menurut aku kang, untuk memahami santet tu teleportasi ato telekinetis ato bukan, maka kita harus bisa dulu menjalankan metode santet tersebut. trus kita mengkajinya pelan2.
bisa saja santet itu bukan telekinetis, tapi sebuah realisasi/perwujudan dari sebuah afirmasi sugesti si-empunya santet terhadap korban tujuannya. si penyantet berasumsi bahwa jarum tajam, terus asumsi tersebut dikembangkan lagi dalam alam pemikirannya jika jarum yang tajam berada didalam perut kurang lebih rasanya seperti demikian, terus asumsi pemikiran tersebut dikirimkan kepada si korban tujuan dengan alamat yang akurat (dalam bentuk asumsi juga) melalui media resonansi getaran pikir (ngerti kan teori gelombang otak) maka si korban tujuan niscaya juga akan merasakan seperti apa yang dikehendaki si-penyantet. makanya orang kirim santet kan biasanya malam hari, biar lebih gampang menyamakan getaran gelombang otak yang menjadi syarat mutlak timbulnya resonansi.
sementara, jika media pengantar santet menggunakan jasa jin, tentu itu bukan lagi teleportasi kan?!
dan seandainya benar2 teleportasi, tentu benda yang jadi bahan santet bisa diangkat dari dalam tubuh korbannya hanya dengan metode medis, ga perlu pake metode non medis. kan sudah kembali dalam bentuk material ketika bahan santet (jarum-misal*) di dalam perut korban...
dan seandainya memang benar2 teleportasi, kenapa pengedar narkoba ga nyewo bae jasa tukang santet untuk mendistribusikan daganganya, kan lebih aman-cepat n akurat.....
dance enak donk sing keno santet tapi isi wetenge black berry, ato mobil LC.. dance
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Jul 29, 2009 6:37 pm

tolex wrote:
enak donk sing keno santet tapi isi wetenge black berry, ato mobil LC.. dance
wah nek aku mendingan rasah duwe hp black berry mas nek ndadak di deleh neng weteng barang. opo maneh ndadak nganggo operasi bedah perut, ragate malah saya larang daripada regane black berry kuwi mas. ngakak
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Jul 29, 2009 7:12 pm

tolex wrote:

dan seandainya memang benar2 teleportasi, kenapa pengedar narkoba ga nyewo bae jasa tukang santet untuk mendistribusikan daganganya, kan lebih aman-cepat n akurat.....
yen menurutku ora bakalan ana wong sing gelem mas. meskipun cepet, aman dan akurat ning sapa sing gelem??? mungkin iming iming upahe gedhe, ning apa ana sing rela lan gelem yen seminggu 3-4 kali wetenge dioperasi nggo ngetokke ganja/narkobane kuwi? sapa jal?
Ngene kang, kowe ngerti/paham artine teleportasi ora ta?
Iki aku pengen ngerti yen sing sok disebut santet kuwi termasuk "TELEPORTASI" opo ora? Lan sing sing pengen tak garis bawahi kuwi PERPINDAHAN MATERI-NYA kuwi lho, isa disebut teleportasi opo ora? dudu masalah sing ngewangi setan/dhemit/ wewe gombel dll kang.
ngakak
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Thu Jul 30, 2009 8:34 am

martinus wrote:
tolex wrote:

dan seandainya memang benar2 teleportasi, kenapa pengedar narkoba ga nyewo bae jasa tukang santet untuk mendistribusikan daganganya, kan lebih aman-cepat n akurat.....
yen menurutku ora bakalan ana wong sing gelem mas. meskipun cepet, aman dan akurat ning sapa sing gelem??? mungkin iming iming upahe gedhe, ning apa ana sing rela lan gelem yen seminggu 3-4 kali wetenge dioperasi nggo ngetokke ganja/narkobane kuwi? sapa jal?
Ngene kang, kowe ngerti/paham artine teleportasi ora ta?
Iki aku pengen ngerti yen sing sok disebut santet kuwi termasuk "TELEPORTASI" opo ora? Lan sing sing pengen tak garis bawahi kuwi PERPINDAHAN MATERI-NYA kuwi lho, isa disebut teleportasi opo ora? dudu masalah sing ngewangi setan/dhemit/ wewe gombel dll kang.
ngakak

ya pake dukun jg la.. kang...
tinggal bim salabin....jreeeeeeeeeeeng... lansung medhal barange.
nek mboten ya blajar ngilmu karo master mentalis....
tanpa tanpa mantra tinggal konsentrasi... langsung dech...
jrenggggggggggggggggggg....
Aplouse
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat Aug 01, 2009 3:20 pm

nek aku kok wegah mas.
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Thu Aug 06, 2009 4:25 pm

tapi kang...
apa emang bener sich teleportasi iku ana?
misalnyo kesaksian tentang kejadian teleportasi itu sendiri
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 12, 2009 8:23 am

tolex wrote:
tapi kang...
apa emang bener sich teleportasi iku ana?
misalnyo kesaksian tentang kejadian teleportasi itu sendiri
hal iki lagi dikaji oleh para winasis ing negeri barat kono mas. teleportasi iki lagi di gali ana orane lan kepiye carane, ngono mas. yen ora salah beberapa tahun lalu neng sebuah negara tapi mbuh aku alali jenenge wis melakukan percobaan iki ta? tapi lagi sebatas perpindahan atom kayane, bar nggo percobaan kuwi trus alate rusak! coba mas eling elingen mbok menowo kowe ya wis tau krungu bab iki
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 12, 2009 1:23 pm

santet iku cerita ngibule para dukun . santet iku ora ono...sing awujud paku rambut ceples apap wae iku sing ngawa yo dukun sing ngobati dhwe.... ono wong lara mules diomonke kena santet di jupuk ngango endog ngo mbokteke njeron endog ono dome....dom iku sing ngawa yo dukun simng ngobati iku dhewe....nek ra percayay coba ndoge kowe sing tuku dukune bakal mulih nglenthung ngomong nek santete abot........ awake dewe wis diapusi atusan tahun... saiki ra sah percaya meneh....
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Thu Aug 13, 2009 10:18 am

Asmaraningtyas wrote:
santet iku cerita ngibule para dukun . santet iku ora ono...sing awujud paku rambut ceples apap wae iku sing ngawa yo dukun sing ngobati dhwe.... ono wong lara mules diomonke kena santet di jupuk ngango endog ngo mbokteke njeron endog ono dome....dom iku sing ngawa yo dukun simng ngobati iku dhewe....nek ra percayay coba ndoge kowe sing tuku dukune bakal mulih nglenthung ngomong nek santete abot........ awake dewe wis diapusi atusan tahun... saiki ra sah percaya meneh....
o...o...o berarti selama ratusan ataubahkan ribuan tahun kita cuma dibohongi ya mas? Cuma isapan jempol kalo hal hal beginian gak ada nyatanya ya? Oalah lagi ngerti aku mas. Berarti kaya nggon tipi-tipi kae ya ming apus apus ya? Wah berarti masyarakat sak donya iki goblok kabeh ya mas ming diapusi we manut. He he he. Nek menurutmu kasus neng kalimantan kae piye mas? Yen santet kui bener bener ora ana trus sing diomongke wong wong jarene "manusia kawat" kui kena guna-guna kae trus piye? Apa kuwi ming kelainan tubuh semata apa cen ana misterine? Ning kok doktere ya bingung ya mas? Tulung ya? nuwun
Kembali Ke Atas Go down
hajar_ibn
KorLap
avatar

Lokasi : Playen, Gunungkidul
Reputation : 6
Join date : 01.05.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Thu Aug 13, 2009 10:39 am

Asmaraningtyas wrote:
santet iku cerita ngibule para dukun . santet iku ora ono...sing awujud paku rambut ceples apap wae iku sing ngawa yo dukun sing ngobati dhwe.... ono wong lara mules diomonke kena santet di jupuk ngango endog ngo mbokteke njeron endog ono dome....dom iku sing ngawa yo dukun simng ngobati iku dhewe....nek ra percayay coba ndoge kowe sing tuku dukune bakal mulih nglenthung ngomong nek santete abot........ awake dewe wis diapusi atusan tahun... saiki ra sah percaya meneh....

Woooo ngoten tho kang....
Tapi kok temen saya tuh pernah nangani santet pake endog juga... lha pas endoge dipecah, sing keluar dari si endog tadi tuh lebih besar dari endognya... Endoge mung sekepel tapi barang2 / piranti / sperpart santete jauh lebih besar...
Trus piye nek ngono kuwi kang???
Padahal temen saya tuh bukan tukang sulap,,, Coba piye penjelasane???

Nek menurut taman saya itu ::: "Kata2 mungkin dan masuk akal, hanya diperuntukkan bagi mereka yang akalnya sampai"

Monggo dilanjut!!!!!!!
ngakak

_________________
000000000000000
Kembali Ke Atas Go down
http://www.gemsstore.co.cc
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Thu Aug 13, 2009 10:44 am

hajar_ibn wrote:
Asmaraningtyas wrote:
santet iku cerita ngibule para dukun . santet iku ora ono...sing awujud paku rambut ceples apap wae iku sing ngawa yo dukun sing ngobati dhwe.... ono wong lara mules diomonke kena santet di jupuk ngango endog ngo mbokteke njeron endog ono dome....dom iku sing ngawa yo dukun simng ngobati iku dhewe....nek ra percayay coba ndoge kowe sing tuku dukune bakal mulih nglenthung ngomong nek santete abot........ awake dewe wis diapusi atusan tahun... saiki ra sah percaya meneh....

Woooo ngoten tho kang....
Tapi kok temen saya tuh pernah nangani santet pake endog juga... lha pas endoge dipecah, sing keluar dari si endog tadi tuh lebih besar dari endognya... Endoge mung sekepel tapi barang2 / piranti / sperpart santete jauh lebih besar...
Trus piye nek ngono kuwi kang???
Padahal temen saya tuh bukan tukang sulap,,, Coba piye penjelasane???

Nek menurut taman saya itu ::: "Kata2 mungkin dan masuk akal, hanya diperuntukkan bagi mereka yang akalnya sampai"

Monggo dilanjut!!!!!!!
ngakak

LANJUTKAN!!!!!
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Thu Aug 13, 2009 1:29 pm

wetenge wong kalimantan iku ora dewekan... neg mesir uga tau anan cah wedok sing luhe (air matane) iso dadi ceples/ pecahan kaca.....sing awake iso dtempeli wesi dadi kayay magnet tau anan ning vietnam nek ra salah....kaya ngono mau kabeh... kersaning sing kuwasa.... manungsa diwenehi tuladha kekuasaan pangeran....iku sing sinebut ayatting pangeran sing anan ing ngalam.....

nek masalh anan sing iso sulapan nganggo endog yo takokke wae karo sing gawe sulap.... Ning sing pada eling GEorge Bush wingi jari arep disantet... saiki isih urip.....
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 19, 2009 1:15 pm

Asmaraningtyas wrote:
wetenge wong kalimantan iku ora dewekan... neg mesir uga tau anan cah wedok sing luhe (air matane) iso dadi ceples/ pecahan kaca.....sing awake iso dtempeli wesi dadi kayay magnet tau anan ning vietnam nek ra salah....kaya ngono mau kabeh... kersaning sing kuwasa.... manungsa diwenehi tuladha kekuasaan pangeran....iku sing sinebut ayatting pangeran sing anan ing ngalam.....

nek masalh anan sing iso sulapan nganggo endog yo takokke wae karo sing gawe sulap.... Ning sing pada eling GEorge Bush wingi jari arep disantet... saiki isih urip.....

masak luh iso dadi ceples...
temenan po juga cuman sulapan dukune Mesir Mas????
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 19, 2009 2:08 pm

mung nonton neng TV nggon acar bilipit ornot nek ra salah....
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 19, 2009 2:22 pm

Asmaraningtyas wrote:
mung nonton neng TV nggon acar bilipit ornot nek ra salah....

salah dong artinya....
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 19, 2009 2:49 pm

nek ra Sad
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 19, 2009 3:15 pm

[quote="Asmaraningtyas"]nek ra Sad[/quote

sampeyan online yo?
]
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Wed Aug 19, 2009 3:36 pm

yo no...lha emang hantu?????
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   Sat Sep 05, 2009 3:51 pm

Asmaraningtyas wrote:
yo no...lha emang hantu?????
udu nek hantu. iki wong temenanan kok
Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content




PostSubyek: Re: BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?   

Kembali Ke Atas Go down
 
BISAKAH SANTET DISEBUT SALAH SATU HASIL TELEPORTASI?
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Kebatinan, Misteri dan Ghaib-
Navigasi: