Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 membahas mantra yukk

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : 1, 2, 3  Next
PengirimMessage
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 5:35 pm

apakah di dalam mantra itu mengandung kekuatan yang bisa membantu si pembaca mantra? soalnya aku liat banyak orang kesana-kemari berguru untuk mencari mantra? apakah ada sesuatu di balik mantra?
Kembali Ke Atas Go down
k_lop
Pengawas


Lokasi : Bandung
Reputation : 16
Join date : 08.06.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 6:09 pm

lha emboh kang aku yo ra dong

aku mbiyen tau diwarai neng gor jaran goyang

sak iki wes lali mantrane ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 6:59 pm

jajal di eling2 kang....supoyo iso gawe bahan diskusi....yen iso sak akeh2e,terserah mantra opo wae...
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 8:40 pm

mas Republik Alam Ghaib, sepertinya njenengan wis nglothok bgt babagan mantra lan kebathinan ya mas? mbok aku nyuwun priksa nek iki mantra nggo ngapa ya mas, aku wingi nemu neng selebaran pas tak waca kok ketoke ora sembarangan tulisan. Tulung di jelaske fungsi lan namane mantra iki ya mas? Maturnuwun banget sakdurunge.

panyuwuk bocah kanginan
kinidungake kinanti
wewe putih Gunung Sembung Gandarwo uluning Bumi, Sang RAtu abala yaksa,
nirbaya malaning ati, aja wuruk sudi karya, suwukken anakku iki
Dimen meneng tangisipun, yen sira ora njampani, keno sikuning wahane, bias sampurna mari nangis, cep meneng karsaning Allah, wewe pada anyuwuki
Amuji maring anakku, selametana donya akhir, Bayu Raja duk miyarsa, cep meneng wis mari nangis, krenggeh krenggeh njaluk pangan, pangane sabar 'alim.

Tulung ya mas?
Kembali Ke Atas Go down
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 8:55 pm

weh...weh...weh....mbah martinus ki ono2 wae....perlu kulo jelasaken menawi kulo meniko mboten ngertos babagan mantra soale kulo mboten ngaji bab meniko....nanging nate ngertos jenis jenisipun mantra....wonten mantra kangge pambungkeman,mantra kangge tolak balak ( pasinggahan) ,mantra pengasihan,mantra jayakawijayan,mantra pengobatan,trus mantra kangge nyirep lare alit utawi bayi ingkang kesawapan....mbok menawi ingkang terakhir meniko lek ningali saking isine.....tiyang bodho pun di gugu omongane nggih mbah....hehehehehe
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 8:56 pm

sepisan malih kula taksih wonten pertanyaan mas Republik Alam Ghaib. Kula nemokke rapalan mantra Jaran Goyang dalam 2 versi.

niki mantrane mas

INGSUN AMATAK AJIKU SI JARAN GOYANG, TETENGER TENGAHING PASAR, GEGAMANA CEMETHI SODO LANANG SAKING SWARGO, SUN SABETKE GUNUNG JUGRUG, SEGORO ASAT, BUMI BENGKAH, SUN SABETAKE ATINE SI JABANG BAYI ( sebutkan nama wanita yg dimaksud ) TEKO WELAS ASIH ANDELENG BADAN SLIRAKU, MANUT MITURUT OPO SAKAREPKU. Ini yg versi pertama.

Trus versi kedua :

"AJIKU SI JARAN GOYANG, CEMETIKU SADA LANANG LORO, TAK SABETAKE SEGARA ASAT, TAK SABETAKE GUNUNG JUGRUG, TAK SABETAKE SI JABANG BAYI MATI, TAN URIP YEN ORA INGSUN KANG KARYA JAMPI"


Pertanyaanku ngene mas,sama sama mantra JARAN GOYANG tapi kok ada 2 versi yang mirip mirip tapi banyak juga bedanya ya? Gimana tu mas, masalahe nanti kalo umpamanya ada seseorang terlanjur menjalankan ritual ritual untuk menguasai ilmu tersebut yg tergolong berat, pas mau melakukan nya kok gak manjur? Ternyata salah lagi mantranya. Mohon penjelasanmu ya mas ? Suwun
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 8:58 pm

republik alam ghaib wrote:
weh...weh...weh....mbah martinus ki ono2 wae....perlu kulo jelasaken menawi kulo meniko mboten ngertos babagan mantra soale kulo mboten ngaji bab meniko....nanging nate ngertos jenis jenisipun mantra....wonten mantra kangge pambungkeman,mantra kangge tolak balak ( pasinggahan) ,mantra pengasihan,mantra jayakawijayan,mantra pengobatan,trus mantra kangge nyirep lare alit utawi bayi ingkang kesawapan....mbok menawi ingkang terakhir meniko lek ningali saking isine.....tiyang bodho pun di gugu omongane nggih mbah....hehehehehe
Wah njenengan iki malah nyebut aku MBAH ki piye ta mas Republik? Aku iki ijik enom kinyis kinyis ngene kok MBAH? he he eh. MAngga mas sharing mboten usah lingsem ta he he he
Kembali Ke Atas Go down
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 9:22 pm

menawi mantra sami tapi beda versi meniko kulo nggih sering manggihi....contone mantra jolo sutro...kulo perhatekne versi banyuwangi,malang, kaliyan ponorogo mawon pun mboten sami....versi banyuwangi meniko damel welas asih saget ( kulo mboten nyebut pengasihan ,mangke maknane benten) damel joyo kawijayan saged trus damel antem-anteman jarak jauh nggih saget,ponorogo damel pengasilan utawi pelet,menawi versi malang meniko damel tetulung masalah kehidupan.....dateng versi malang wonten cuplikan kados mekatan mugo biso waras soko larane,bisa eling soko laline,biso mendho angkara murkane....menurut kulo mantra niku namung sadhermo ukoro ingkang gadhah irama yang teratur/ritmis ingkang saget ngarahaken pikiran kaliyan ati ingkang maos dumateng tujuan ingkang badhe di pun gayuh,cekakipun mantra memberi sugesti kepada apa yang kita kehendaki,dari sugesti dan pikiran dan hati yang fokus maka akan muncul kekuatan dari dalam tubuh kita....jadi dalam hal ini mantra hanyalah sarana buat memfokuskan....jadi kalau kita sudah bisa ketingkat yang lebih buat apa kita pakai mantra....dalam diri kita terdapat kekuatan yang besar....so "menopo mawon ingkang kito ucapaken inggih meniko mantra utawi donga kito" niku sajare tiyang jawi mbiyen lo kang....hehehhe...kulo namung sadermo nyonto....tiyang mboten saget nopo2 sagete namung nyonto.....
Kembali Ke Atas Go down
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 9:49 pm

nopo pun leres niku kang mas martinus....tetenger tengahing pasar?
nopo njenengan sengojo di pun rubah?
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Tue May 19, 2009 10:33 pm

republik alam ghaib wrote:
nopo pun leres niku kang mas martinus....tetenger tengahing pasar?
nopo njenengan sengojo di pun rubah?
welah..mboten kula ubah napa napa je. pokoke persis plek kalih sing kula waca. makane dalam batin kula kok beda iki. begindang mas Republik.
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 10:17 am

Sungkem lan nderek wonten mriki....... kulo tumut mbahas, wonten lepat lan benere kulo namung manungso ingkang limrah.

Nek menurut kulo, mantra meniko lak kalimat sing di ngge kangge mendapatkan sesuatu utawi menciptakan.
Nek jaman mbiyen lak mantra meniko saget ngge nyuwun nopo lan ngge nyito nopo. Contonipun, sing ngagem mantra wau...
Kados tiyang sakit, cepet sugih, pengasihan lan sanes2ipun.
Sing dados mandinipun mantra sing ciptaan jaman rumiyen meniko lak, sing damel mantra meniko lak perlu siam nopo kemawon lan perlu di uji mantraniku.
Lha bareng saget kasil, angsale ngangge lak mboten grusa-grusu, gek sik ngangge mantra mangke niku mboten sembarangan tiyang...
Perlu belajar lan ngertos tegesipun mantra sing di engge niku.
Mandi lan mbotenipun mantra niku lak olahan saking sing maos.
Lan mantra2 wau wonten pundi kemawon, sing taseh lak wonten Kitab2 lan buku2 ingkang ndadoske aliran kepercayaan ingkang kthah.

Ha njur bareng perkembangan jaman lan evolusi kehidupan, mantra wau mboten punah. Nanging taseh lan langgeng, namung wonten perubahan2 mawon.
Contonipun perubahan mantra niku sing kepripun:
NEk saking dunia barat, kados ahli filsuf kados einsten, sartre, nietzhe, lan sanesipun.... niku nggih menciptakan mantra, nanging jenenge mawon sing dirabah dados rumus.
Asline lak sami, ingin mendapatkan sesuatu dan menciptakan sesuatu.

martinus wrote:

panyuwuk bocah kanginan
kinidungake kinanti
wewe putih Gunung Sembung Gandarwo uluning Bumi, Sang RAtu abala yaksa,
nirbaya malaning ati, aja wuruk sudi karya, suwukken anakku iki
Dimen meneng tangisipun, yen sira ora njampani, keno sikuning wahane, bias sampurna mari nangis, cep meneng karsaning Allah, wewe pada anyuwuki
Amuji maring anakku, selametana donya akhir, Bayu Raja duk miyarsa, cep meneng wis mari nangis, krenggeh krenggeh njaluk pangan, pangane sabar 'alim.


Nek menurut kulo mantra niki, kidung kinanthi.......
Haaa kidung niki nek jaman rumiyen, kan dereng wonten rumah sakit lan bidan2 kados sakniki.
Dados mekaten, bocah cilik rumiyen nek nagis radi wayanh wengi... Biasane Bapak ane, nnggendong anake ning karo mlaku ning njeron omah gek ngidung kinanthi ben ojo nangis.
Dadi kidung mau sarehen sing moco kuwi yo karo nyenyuwun, dadi yo kabeh ki lak gur kari Gusti, wong menungsoki ki gur njaluk.

Gek nek kidung mau, di tembangake ngango mocopat.
Jan nyamleng tenan kuwi............................................


martinus wrote:


INGSUN AMATAK AJIKU SI JARAN GOYANG, TETENGER TENGAHING PASAR, GEGAMANA CEMETHI SODO LANANG SAKING SWARGO, SUN SABETKE GUNUNG JUGRUG, SEGORO ASAT, BUMI BENGKAH, SUN SABETAKE ATINE SI JABANG BAYI ( sebutkan nama wanita yg dimaksud ) TEKO WELAS ASIH ANDELENG BADAN SLIRAKU, MANUT MITURUT OPO SAKAREPKU. Ini yg versi pertama.

Trus versi kedua :

"AJIKU SI JARAN GOYANG, CEMETIKU SADA LANANG LORO, TAK SABETAKE SEGARA ASAT, TAK SABETAKE GUNUNG JUGRUG, TAK SABETAKE SI JABANG BAYI MATI, TAN URIP YEN ORA INGSUN KANG KARYA JAMPI"


Pertanyaanku ngene mas,sama sama mantra JARAN GOYANG tapi kok ada 2 versi yang mirip mirip tapi banyak juga bedanya ya? Gimana tu mas, masalahe nanti kalo umpamanya ada seseorang terlanjur menjalankan ritual ritual untuk menguasai ilmu tersebut yg tergolong berat, pas mau melakukan nya kok gak manjur? Ternyata salah lagi mantranya. Mohon penjelasanmu ya mas ? Suwun

Melu mbahas mas........

Sing sepisan versi siji kuwi sing di sebuatke jenenge wong sing linuwih.
Nek sing kapindo biasane wong awam.
Kok kenopo radi di bedake...maksute kuwi lak, kabeh mantra lak ra podo amergo nek umpamane sing wong duwe ilmu duwur yo kudune di duwuri. Njur sing ra duwe ilmu yo sing biasa wae.
Nah nek wong biasa di padake koyo wong duwe ilmu wah iso2 edan mas....

Ha yo koyo sing tak singgung duwur kuwi mau, dadi kabeh mantra lan ilmu ki olehe nyiptake yo ning laboratorium lan di uji secara detail tenan.
Gek prcobaane kuwi matahun tahun, ora dinonan maneh.

Suwun mas...
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
gaplex
Koordinator


Lokasi : KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation : 7
Join date : 07.01.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 11:04 am

aku yo tak melu urun rembuk sithik wae...........
mantra bisa manjur bukanlah orang yang mengucapkanya tapi
bisa berhasil karena di dalam jiwa orang itu di bantu oleh mahluk halus....
orang bisa kebal sebenarnya juga bukan orangnya yang kebal..
tapi tubuh orang itu di lindungi oleh kekuatan halus atau mahluk halus....
nah mahluk halus yang kita kenal selama ini ada jin dan malaikat....
tapi nek menurut pendapatku kebanyakan yang banyak berperan dalam mantra
dan ilmu kedigdayaan manusia adalah jin.........
walaupun yang di baca mantra2 mengandung bacaan arab tapi kekuatan
nya ya datangnya dari mahluk halus tersebut.....
makanya orang yang mempunyai ilmu yang banyak dan macam2
biasanya meninggalnya susah......
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 11:22 am

gaplex wrote:
aku yo tak melu urun rembuk sithik wae...........
mantra bisa manjur bukanlah orang yang mengucapkanya tapi
bisa berhasil karena di dalam jiwa orang itu di bantu oleh mahluk halus....
orang bisa kebal sebenarnya juga bukan orangnya yang kebal..
tapi tubuh orang itu di lindungi oleh kekuatan halus atau mahluk halus....
nah mahluk halus yang kita kenal selama ini ada jin dan malaikat....
tapi nek menurut pendapatku kebanyakan yang banyak berperan dalam mantra
dan ilmu kedigdayaan manusia adalah jin.........
walaupun yang di baca mantra2 mengandung bacaan arab tapi kekuatan
nya ya datangnya dari mahluk halus tersebut.....
makanya orang yang mempunyai ilmu yang banyak dan macam2
biasanya meninggalnya susah......

Mantra di baca dgn bantuan roh halus...... kan sudah saya sbutkan mantra tercipta karena orang akan mendapatkan sesuatu.!
Contohnya: Qur'an adalah rangkaian mantra yg di tulis oleh Muhammad, Injil oleh Yesus/Isa, Komunis oleh Marx dan Hegel, Ramalan Jabaya di perbarui oleh Ronggo Warsito.
Dan yg jadi pertanyaan, apakah mantra yg ada di buku2 tersebut mendatang roh halus. Dan hasil karya mantra/rumus yg di ciptakan oleh Einsten; E = MC kuadrat itu mendatangkan roh halus?

Dan orang punya ilmu banyak matinya akan susah:
Logikanya jalan manusia itu berbeda2 dan garis itu dudah di tentukan oleh yg maha Kuasa.
Muhammad sebelum meninggal juga sakit berbulan2.....
YEsus sebelum mati di salib dulu.
Gajah MAda sebelum mati di copot jabatannya.
Nietzshe mati di penggal kepalanya.
Tan Malaka mati dengan penyakit malaria.

Dan masih banyak orang2 berilmu yg mati karena penyakit, dan mereka menghasilkan mantra/rumus.

Cuman pernahkah kita tidak antipati terhadap rumus/mantra tersebut? Secara nalar, mereka menciptakan karena untuk orang lain bukan untuk dirinya sendiri.
Kapal Terbang juga di dapat rumus dengan perbandingan Gatotkaca, Mobil dan kendaraan bermotor karena tercipta sebuah perubahan rumus/mantra dari dokar.

Masih banyak lagi, cuman kita jgn berandai2 klo mantra itu suatu hal yg kolot identik dengan klenik. Tapi berbhaskan dengn rumus sesuai perubahan evolusi itu sendiri.
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 12:08 pm

nyuwun sewu sedoyo mawon....yen kulo kepanak mawon....mboten usah mekso kudu ngganggo mantra iki utowo iku....mergo opo sing kok ucapke yo iku mantramu yo iku dongamu.....dadi sing penting fokus karo panyuwunan marang gusti opo sing di karepake sak uni2ne sak isa2ne nganggo boso opo wae....sing penting kanthi ikhlas lan kerendahaan hati...sak sampunipun pasrah dumateng gusti....tiada daya dan kekuatan yang melebihi kuasa sang pencipta....pun ngandalke kekuatan dari jin atau sebagainya karena itu ada batasnya....nanging kulo nggih setuju2 mawon tiyang ndamel mantra....proses belajar biasane nggih ndamel niku riyin....mangke seiring tambahe pengalaman lan pemikiran biasane nggih mbalik malih ...wontene namung sabar lan narimo marang peparinge gusti....
Kembali Ke Atas Go down
Ki Sosro Harjono
KorLap


Lokasi : cirebon,west java, Tanjung Sari City
Reputation : 3
Join date : 05.11.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 12:26 pm

Yuwun sewu nderek urun rembuk niki

Mantra saget manjur niku lantaran lelaku kalian onten perewangan gaib sing jalari
nah kita kadang mboten sanget kelak sana nopo kang dados hajat utawi kepinginan niku amargi mboten leleku lan kerang yakin kalih mantra enkang kito woco






Hayu ning bawono
***************
www.offijogja.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down
http://www.offijogja.blogspot.com
gaplex
Koordinator


Lokasi : KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation : 7
Join date : 07.01.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 12:29 pm

kanggo kang wono singo........
alquran ki bukan mantra lo kang........
alquran ki datangya langsung dari tuhan dan siapapun tidak dapat
menirunya.......
dan masalah einstin itu ilmu pasti kang yang ada rumus2 nya..
sedang mantra ki ilmu yang tidak gaib yang kadang sukar di jelaskan
atau dibandingkan dengan ilmu pasti...
tapi sudahlah ra sah ke dowo2 karena kenyakinan seseorang dalam memandang masalah iki bedo2.....
tapi ketokke kowe seneng kang bab ngene2 iki.....
aku yo sebenarnya seneng tapi sebatas ngerti wae....
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 1:08 pm

sepp....lelaku prihatin kanti puasa,melekan dalu kangge shalat kaliyan wirid perlu di pun ayahi. kulo wastani meniko tirakat utawi ikhtiyar. sedoyo ingkang di pun tindakake kedah di dasari keyakinan ingkang kuat. tapi nyuwun sewu....yen kulo yakin meniko marang kuwasaning gusti mboten saking mantra kang....nyenyuwun marang gusti kanthi keyakinan mugi2 gusti ngijabahi






Pangruwating Diyu
***************
Kembali Ke Atas Go down
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 1:38 pm

bismillahirrohmanirrohim
assalamualaikum
marmati kakang kawah adi ari2
getih puser sedulurku kang lair bareng sedino
sing kerawatan lan sing ga kerawatan
sing adoh sun cidekno
sing cidek sun raketno
ojo nganti genggang sak rambut marang jiwo ragaku
kakang kawah adiku wuragil
monggo kulo aturi dedharan sekul wangi gondo arum
kang wangi ambune kang arum gandane kang gurih rasane
sak kawontenanipun
dene wonten kirangipun kulo nyuwun pangapunten
wontene namung meniko
sak sampunipun mugo tansah njangkung dumateng kulo
sak rinane sak wengine sak sak soboparane sak mobah mosikke
salam


ben tambah gayeng......carane ritual pripun nggih?
Kembali Ke Atas Go down
hery.s
Lurah


Lokasi : grogol2 bejiharjo,jakarta
Reputation : 0
Join date : 31.12.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 3:20 pm

tambahi men gayeng ,isih do kelingan po ra mantra ini

''cakar nogo ginurat papat hanaut angkoso
pethet nogo ginurat papat sipat papat manongko madyo roso jalmo''

mantra opo iki

mantra ki tembung liyane Doa, yen Doa insyAlloh minta hanya pada Tuhan sedang mantra ada yang Tuhan ada yang selain Tuhan...wes sak karepmu cah cah
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 4:00 pm

Mantra - mantra - mantra dan rumus - rumus - rumus............

semua di dapat dengan uji coba yg menghasilkan dan menciptakan sesuatu, sehingga orangnya atau sang pencipta mantra/rumus tersebut di sebut Nabi, Rosul, Dukun, Kyai, Filsuf dan ahli.

Setan, jin, malaikat, dan roh halus adalah perumpamaan kata2 yg hanya menyesatkan manusia untuk berolah pikir. Pemuka agama, dukun dan ahli di bidang tertentu harus mendoktrin manusia untuk mengakui pendapatnya, hasil ciptaannya dan bahkan kejeniusannya.
Itulah liciknya mereka mentas nmakan agama, rakyat, ekosistem alam, jahat dan buruk bahkan mereka menghabisi sesama mereka sendiri.
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
gaplex
Koordinator


Lokasi : KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation : 7
Join date : 07.01.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 4:56 pm

yo terserah kang nek mungkin kenyakinanmu ngono........
tapi nek njenengan percoyo karo agomo yo di dalam agama opo
wae pasti adanya mahluk gaib......
mantra2 sing koe yakini kui yo kekuatan gaib kang.....
tapi nek pendapatmu bahwa Setan, jin, malaikat, dan roh halus adalah perumpamaan kata2 yg hanya menyesatkan manusia untuk berolah pikir.
kayaknya pendapatmu terlalu jauh kang
.dalam agamaku kang salah satunya adalah harus mengakui adanya yang gaib
contone,wahyu ki di turunkan oleh malaikat jibril..........kui yang gaib
lha nek sampean ra mengakui adanya malaikat,jin dan lain2......
la agama sampean nopo mas.........nyuwun pangapunten lho.....
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 5:16 pm

ngakakk Ngene mas.... aku maklhuk yg bertuhan.
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 5:32 pm

O...o...o...
Kembali Ke Atas Go down
gaplex
Koordinator


Lokasi : KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation : 7
Join date : 07.01.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 6:03 pm

ayo kang martinus diskusi...
kok malah gor o...o...o
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
republik alam ghaib
Lurah


Lokasi : ponorogo
Reputation : 1
Join date : 19.05.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Wed May 20, 2009 6:14 pm

hi..hi..hi..hi
Kembali Ke Atas Go down
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Thu May 21, 2009 10:34 am

Iyo ki sing gawe tread kok malah o o o....
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
DWI SANTOSO
KorLap


Lokasi : Natah Kulon - Ciledug
Reputation : 0
Join date : 13.06.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Thu May 21, 2009 4:50 pm

hebat...... Aplouse

tapi lebih hebat kalau saudara - saudara semua bisa memajukan FKOG...
Tapi Sebelum MAJU apa makna MAJU buat anda ?????????????????? :no:
Kembali Ke Atas Go down
DWI SANTOSO
KorLap


Lokasi : Natah Kulon - Ciledug
Reputation : 0
Join date : 13.06.08

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Thu May 21, 2009 4:51 pm

tapi jangan pakai mantra
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Thu May 21, 2009 5:27 pm

gaplex wrote:
ayo kang martinus diskusi...
kok malah gor o...o...o
Ha ha ha dadi isin aku. Laha piye ya mas Gaplex iki keyboardku ming isa ngoo nulis huruf O...O...O je he he he. Gojek kang. ngakakk
Ya wis aku tak melu urun rembug. Tapi aja di seneni yen salah lan beda adoh karo pendapatmu ya.
Aku ming arep menehi definisi mantra sak ngertiku wae. Menurutku MANTRA iki asale seka bahasa Sansekerta (mungkin, pokoke sing berbau Agama Hindu ngono ). Mantra kuwi secara harafiah artine bunyi, kata, frasa atau kalimat yang digumamkan (tp ora ndleming lho), dibisikkan, diucapkan dan bisa juga dinyanyikan secara berulang ulang. Dan hal tersebut diyakini mempunyai kekuatan untuk mendapatkan sesuatu hal sesuai dengan tujuan si pelaku mantra tersebut. Piye mas aku ya ora genah babagan iki je? :!@#@!:
Kembali Ke Atas Go down
gaplex
Koordinator


Lokasi : KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation : 7
Join date : 07.01.09

PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   Thu May 21, 2009 6:00 pm

aku yo ra iso kang bab mantra ki......
yo cuman kan setiap indiwidu berhak mengemukakan pendapatnya to.....
yo akirnya aku berpendapat.....
lagian namanya diskusi ki pasti beda pendapat kang martinus....
apalagi iki kan termasuk pengetahuan yang kasat mata........
beda pendapat gak po2.........
yang penting dengan hati yang tetep dingin.....
jadi kita bisa melihat perbedaan teman2 dengan jernih....
kalo hati kita tetep dingin........
nggeh mboten kang.......
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: membahas mantra yukk   

Kembali Ke Atas Go down
 
membahas mantra yukk
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 3Pilih halaman : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Kebatinan, Misteri dan Ghaib-
Navigasi: