Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 9:24 am

Pengin saling sapa, saling tegur kayak di rumah.
Setiap pagi dan sore saya lewat jalur Daan Mogot (Habis) karena saya tinggal di kutabumi tangerang kerja di kebon jeruk. Sengaja motor saya saya penuhi stiker "Wonosari.com" barang kali nanti kita bisa saling ketemu dan saling sapa sesama perantaau dari gunungkidul (aren nyandi kang), TAPI kog gak ada ya .... gak pernah aku nemui stiker "Wonosari.com" yang sengaja di pasang di mobil atau di motor. APA PADA MALU KALO DARI GUNUNGKIDUL.....
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 9:36 am

mungkin malu to kang...
makane ga ana sing negor sampeyan...
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 9:49 am

Aku yo gumun je Kang Tolex, koq ya padha isin karo asal usule, ra gelem ndada
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium
avatar

Lokasi : jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation : 25
Join date : 23.08.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 10:02 am

nek ben oleh sedulur ki nek podho ngumpul2 rawuh kang...

Opo mampir neng alamat terdekat...di sini : http://www.wonosari.com/kumpulnya-para-pencari-nasi-f34/bertukar-alamat-tempat-tinggal-di-perantauan-t2303.htm

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 10:17 am

Kang Kandar...
Nyuwun Pirsa
Lanjutan Le Arisan soko Pondok Aren-TANGERANG tanggal 12 Juli kemarin terus nyang ngendi, aku dek tanggal 12 Juli, rung isa musul le arisan soale mbarengi arisan "Moleharjo".
Kembali Ke Atas Go down
prasetyo
Camat
avatar

Lokasi : Ngadipiro-Rejosari-Semin-Jakarta
Reputation : 4
Join date : 22.03.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 10:33 am

Jane motorku yo wis tak pasang Sticker Wonosari.com, ning yo rung pernah ketemu karo konco2 wonosari.com neng ndalan, bersyukur aku iso melu pertemuan offline (arisan) dadi yo iso tatap muka sijil lan sijine ajib
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium
avatar

Lokasi : jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation : 25
Join date : 23.08.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 10:42 am

mas roso wrote:
Kang Kandar...
Nyuwun Pirsa
Lanjutan Le Arisan soko Pondok Aren-TANGERANG tanggal 12 Juli kemarin terus nyang ngendi, aku dek tanggal 12 Juli, rung isa musul le arisan soale mbarengi arisan "Moleharjo".

Arisan ke-3 kemungkinan di barengkan dengan acara Syawalan se-JABODETABEK.

Tempat : Pondok Aren/Jurang mangu ( ora apal pase) ning ijih tentative
Waktu : Minggu ke 3/4 wulan Syawal (soale nek luwih seko Syawal dudu syawalan)..

Tunggu wae pengumuman resmi dari para "PEJABAT" yg bersangkutan..


Suwun,
kandar.

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 11:46 am

Aku iki termasuk wong sing rung tahu nek ditakoni asale seko ngendi terus semaur "dari yogya' aku mesthi ngomong sakak gunung kidul, mbok sing nakoni sapa wae neng ngendi wae.....

mung nek umpama aku duwe motor, anyaro pisan, nek kon nempeli tulisan Gunung Kidul hasil karya wong dododl tulisan pinggir ndalan iku aku kok kayane emoh...ora merga minder asale sakak gunung kidul...ning aku wegah dibathin uwang.." neng paran mung iso tuku motor we kok dipamer pamerke"....wediku nek mben uwang do muni ngono mula nek umpamam aku neng paran duweo mobil sekalian aku ra bakal wani nempel tulisan aneh aneh ngono kuwi.....
ning nek umpama tulisan bentuk stiker wonosari.com ukuran murwat mungkin aku yo wani masang....masalhe kesan koyo promosi web site dudu pamer asal usul....

untunge aku mung neng jlantir dadi yo ra perlu mikir....pasang tulisan asal usul....
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 12:06 pm

Mungki saya salah posting, ya maaf
tapi sangat jauh dari tujuan untuk pamer motor atau kaos atau stiker yang beli di pinggir jalan.
Tapi ego kita untuk mau mengakui bahwa kita berasal dari Gunungkidul.
Di Jakarta yang begitu majemuk ini mungkin ada sebagian dari saudara kita yang merasa kesulitan untuk saling silarurahmi (saya pribadi) antara para perantau dari Gunungkidul. Jadi adanya "Stiker/kaos/Jaket" itu mungkin jadi sarana kita untuk saling mengetahui keberadaan kita, dan benar-benar jauh dari keinginan untuk memamerkan barang2 yang ditempelin stiker.

Mohon maaf dan makasih
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 12:15 pm

iku mung perasan ku dhewe loh mas roso dudu nuduh uwong...jo salah seleh.....
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 12:21 pm

yaps...matur nuwun
Kembali Ke Atas Go down
tolex
KorLap
avatar

Lokasi : jambi
Reputation : 0
Join date : 23.07.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 12:40 pm

nek aku sih neng Jambi, doh kono doh kene ra enek sedulur kandung blasssssss
ketemu podho2 wong jawa be rasane koyo ketemu dulur-e kandung, po maneh biso nemoke sedulur seko nggunung... wuiiiiiihhhh, bungah-e ra koyan2 to.
Kembali Ke Atas Go down
sacho_eka
Pengawas
avatar

Lokasi : tangerang- banten
Reputation : 36
Join date : 03.11.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 1:03 pm

kang aku ora isin kok...
kaos ku wis tak nggo neng mall..
pede ajah...
emang kenapa ya kok harus malu dengan kata gunung kidul???
Kembali Ke Atas Go down
http://kiossticker.com
wiwid
HanSip
avatar

Lokasi : Dunia Maya
Reputation : 19
Join date : 09.08.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 2:12 pm

Aq dhisik yow tau tinggal ng kebon jeruk lhu, tp mung ngontrak.. Very Happy

Tapi ng kunu akeh koq sing saking gunung, mungkin yow do isin mbuan..

_________________

AYO KITA RAMAIKAN FORUM TERCINTA INI!
- Untuk yang belum terdaftar sebagai anggota, silahkan kilk disini.

- Setelah menjadi anggota, jangan lupa untuk mengenalkan diri disini.

- Untuk melihat postingan-postingan terbaru klik disini.

- Jangan ragu ataupun segan untuk posting!

- Apabila ada pertanyaan, silahkan cek halaman F.A.Q disini.

- Apabila membutuhkan panduan ataupun bantuan dan ingin melakukan uji posting silahkan membuat topik/thread baru disini.

Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com/forum
japrax
Presidium
avatar

Lokasi : pelukan hangat luna maya
Reputation : 29
Join date : 11.04.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 11:00 pm

mungkin durung nemu wae kang.. Very Happy mungkin juga sing merantau no daerah kono numpak bis.. opo piye.. Very Happy la akeh jek motor ning ndalan.. yo mungkin do ndelok dalan dudu stiker.. dadine ra ngerti.. ojo berprasangka buruk sikek kang.. Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Mon Aug 24, 2009 11:52 pm

makane mari kita kumandangkan GK dengan segala kelebihannya.... sedikit2 pasti akan terkikis perasaan malu akan kekurangan daerahnya.......

ajib

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
wiwid
HanSip
avatar

Lokasi : Dunia Maya
Reputation : 19
Join date : 09.08.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Tue Aug 25, 2009 1:50 pm

Sip..

_________________

AYO KITA RAMAIKAN FORUM TERCINTA INI!
- Untuk yang belum terdaftar sebagai anggota, silahkan kilk disini.

- Setelah menjadi anggota, jangan lupa untuk mengenalkan diri disini.

- Untuk melihat postingan-postingan terbaru klik disini.

- Jangan ragu ataupun segan untuk posting!

- Apabila ada pertanyaan, silahkan cek halaman F.A.Q disini.

- Apabila membutuhkan panduan ataupun bantuan dan ingin melakukan uji posting silahkan membuat topik/thread baru disini.

Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com/forum
rama3njoy
Presidium
avatar

Lokasi : jogjakarta
Reputation : 6
Join date : 01.03.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Sat Aug 29, 2009 4:22 am

suk nek wis sukses, jakarta tak tuku'ne
ben podo ra isin duwe asal seko gunungkidul

Amiiiin

_________________
lihat jika km berani
Spoiler:
 


http://www.facebook.com/rama3njoy
Kembali Ke Atas Go down
http://musikasikku.blogspot.com
japrax
Presidium
avatar

Lokasi : pelukan hangat luna maya
Reputation : 29
Join date : 11.04.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Sat Aug 29, 2009 4:28 am

rama3njoy wrote:
suk nek wis sukses, jakarta tak tuku'ne
ben podo ra isin duwe asal seko gunungkidul

Amiiiin

amin.. Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
marsoes_76
Lurah
avatar

Lokasi : jakarta
Reputation : 1
Join date : 25.08.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Fri Sep 25, 2009 9:12 am

gon ku wes tak templeke kanan kiri pit-ku mas roso....neng yo gak pernah ketemu ya...padahal jalurku ya Daan Mogot juga lho.....
Kembali Ke Atas Go down
Ripto_wae
KorLap
avatar

Lokasi : Bambu Apus,Ciputat (Cah_Kedungpoh )
Reputation : 3
Join date : 26.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Wed Sep 30, 2009 4:29 pm

mas roso wrote:
Pengin saling sapa, saling tegur kayak di rumah.
Setiap pagi dan sore saya lewat jalur Daan Mogot (Habis) karena saya tinggal di kutabumi tangerang kerja di kebon jeruk. Sengaja motor saya saya penuhi stiker "Wonosari.com" barang kali nanti kita bisa saling ketemu dan saling sapa sesama perantaau dari gunungkidul (aren nyandi kang), TAPI kog gak ada ya .... gak pernah aku nemui stiker "Wonosari.com" yang sengaja di pasang di mobil atau di motor. APA PADA MALU KALO DARI GUNUNGKIDUL.....


Ning nek kanggoku iki bener2 berkah mas soale goro2 ngerti stiker "Wonosari.Com" ono dalan sing ditempel ning motor aku iso ngerti forum iki, lan dadi nambah konco. Bagoos Bagoos Bagoos
Kembali Ke Atas Go down
sunar yanto
Lurah
avatar

Lokasi : tangerang
Reputation : 1
Join date : 21.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Wed Sep 30, 2009 10:02 pm

sori ki,ketinggalan berita klo dptin stikere neng ngendi ya,aku ga isin soko gng kidul,mlhan aku pgn duwe jaket wonosari.com neng ga iso carane

tolong aku di ksh tau

makasih
Kembali Ke Atas Go down
adhiet
eRTe
avatar

Lokasi : Kebon Jeruk
Reputation : 1
Join date : 10.05.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Wed Sep 30, 2009 10:22 pm

Mas Roso, Njenengan Kb Jeruk e pundhi?? dekat tem4 saya tu...
Kembali Ke Atas Go down
bima77
KorLap
avatar

Lokasi : DEPOK CITY
Reputation : 0
Join date : 08.10.08

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Thu Oct 01, 2009 3:09 pm

mas roso wrote:
Pengin saling sapa, saling tegur kayak di rumah.
Setiap pagi dan sore saya lewat jalur Daan Mogot (Habis) karena saya tinggal di kutabumi tangerang kerja di kebon jeruk. Sengaja motor saya saya penuhi stiker "Wonosari.com" barang kali nanti kita bisa saling ketemu dan saling sapa sesama perantaau dari gunungkidul (aren nyandi kang), TAPI kog gak ada ya .... gak pernah aku nemui stiker "Wonosari.com" yang sengaja di pasang di mobil atau di motor. APA PADA MALU KALO DARI GUNUNGKIDUL.....

HAYAHHHH....
MOTORKOE YO OKEH KANG STIKER WONOSARI.COM
ngakak

LA NGOPO KOK ISEN,,,?

LA PRODUK ASLI GK KOK,,,RA PERLU ISEN,,,"
MALAH KANCA2KOE AKEH SENG NJALUK STIKER'E
REP DI PASANG NENG MOTORE....

_________________
"PEACE,,,LARE KARANGMOJO"
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Thu Oct 01, 2009 3:50 pm

sunar yanto wrote:
sori ki,ketinggalan berita klo dptin stikere neng ngendi ya,aku ga isin soko gng kidul,mlhan aku pgn duwe jaket wonosari.com neng ga iso carane

tolong aku di ksh tau

makasih

.........................................

wehhh....
GRATISSS TIS kuwi .....
neng tuku kaose disik .... he he
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   Thu Oct 01, 2009 3:51 pm

adhiet wrote:
Mas Roso, Njenengan Kb Jeruk e pundhi?? dekat tem4 saya tu...

....................

Kebon jeruk kuwi nggonku buruh.... no sekolahane bocah-bocah oon, deket kantor pajek,
Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content




PostSubyek: Re: [ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot   

Kembali Ke Atas Go down
 
[ask] warga FKOG di jalur Daan Mogot
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: FORUM UMUM :: Kritik, saran dan Tanya-
Navigasi: