Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 INTERNET GRATIS

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Andi jaya
Warga
avatar

Lokasi : Cibitung Bekasi
Reputation : 0
Join date : 16.04.08

PostSubyek: INTERNET GRATIS   Fri Apr 18, 2008 11:51 pm

PENDAFTARAN INTERNET GRATIS VIA EMAIL

andi_b146@plasa.com
imam_mustafa@plasa.com

dijamin 100% OK
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sat Apr 19, 2008 12:09 am

Andi jaya wrote:
PENDAFTARAN INTERNET GRATIS VIA EMAIL

andi_b146@plasa.com
imam_mustafa@plasa.com

dijamin 100% OK

maksudnya gimana mas? Maaf.. bisa diperjelas lagi?

Thanks

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
kancil
KorLap
avatar

Lokasi : @kabarGunkid
Reputation : 1
Join date : 06.04.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sat Apr 19, 2008 1:48 am

wah masih nggrambyang...
Kalo mau bagi-bagi diperjelas dunk ah jd yang katrok-katrok gini gak kebingungan
ngakak

_________________
Kembali Ke Atas Go down
http://artonedigital.com
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sat Apr 19, 2008 3:08 am

aku yo rung mudeng ki mas dab?
piye yo?
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
Tamu
Tamu
avatar


PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sat Apr 19, 2008 8:09 am

Andi jaya wrote:
PENDAFTARAN INTERNET GRATIS VIA EMAIL

andi_b146@plasa.com
imam_mustafa@plasa.com

dijamin 100% OK

daftar doang seng gratis opo piye, coba tak kirim e mail disik
Kembali Ke Atas Go down
Andi jaya
Warga
avatar

Lokasi : Cibitung Bekasi
Reputation : 0
Join date : 16.04.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sat Apr 19, 2008 4:42 pm

pingin internetan dewe neng ngomah tapi rasah ndadak nganggo mbayar gampang carane. :*)0(:
mending duite do dicelengi wae.eman eman iso kanggo liane.iso nggo mbantu tuku berase simbok yo to?
urip wis susah rasah do digawe susah


yen kepengin modale gor:
1.komputer minimal PIII 500
2.HP CDMA 900/1900Mhz+ Kabel Data

arep internetan dw kapan wae,sak betahmu rasah bayar,

lha mengko sing dho kepingin do kirimo email mu mengko diwenehi ngerti carane
Kembali Ke Atas Go down
__BlacKy__
Donatur
avatar

Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sat Apr 19, 2008 4:48 pm

Amiiiin klo ada hasilnya toolong di post Amiiiin Amiiiin ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
kentang_ireng
Warga


Reputation : 0
Join date : 19.04.08

PostSubyek: internet gratis   Sat Apr 19, 2008 10:10 pm

Wah bagus banget pencerahanya internet gratis tho ...

maturnuwun kang andi_b146@plasa.com wis iso ning omah saiki

dari pada di tabung mendingan ngo mbayar kuliah

internetnya oke bener 100% bisa trims semoga sukses Bagoos ☀ Bagoos Aplouse dance
Kembali Ke Atas Go down
daRinto
Donatur
avatar

Lokasi : Jakarta
Reputation : 1
Join date : 08.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sun Apr 20, 2008 5:55 pm

gimbik wrote:
aku yo rung mudeng ki mas dab?
piye yo?

Ngene Kang Imbi .
Kalo aku mau ngenet gratis tinggal hidupin komputer langsung bukan inet sampe puas.
( nganggo komputer kantor kang Imbi ,jo dilaporke yo kang)he he he he.
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sun Apr 20, 2008 6:46 pm

daRinto wrote:

Ngene Kang Imbi .
Kalo aku mau ngenet gratis tinggal hidupin komputer langsung bukan inet sampe puas.
( nganggo komputer kantor kang Imbi ,jo dilaporke yo kang)he he he he.

wah yen iso aku mbok tak melu
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
daRinto
Donatur
avatar

Lokasi : Jakarta
Reputation : 1
Join date : 08.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sun Apr 20, 2008 9:27 pm

gimbik wrote:
daRinto wrote:

Ngene Kang Imbi .
Kalo aku mau ngenet gratis tinggal hidupin komputer langsung bukan inet sampe puas.
( nganggo komputer kantor kang Imbi ,jo dilaporke yo kang)he he he he.

wah yen iso aku mbok tak melu

yo ayoooo
Kembali Ke Atas Go down
__BlacKy__
Donatur
avatar

Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sun Apr 20, 2008 10:10 pm

;) hoax pora iki :roll: :roll:
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Mon Apr 21, 2008 2:58 am

__BlacKy__ wrote:
;) hoax pora iki :roll: :roll:


;) ;) Koyo'e Hoax kih.....

hati2 loch.. resiko tanggung sendiri....
apalagi masalah uang..... ;)

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Mon Apr 21, 2008 3:44 am

tenanan ra ki?
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
Tamu
Tamu
avatar


PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Mon Apr 21, 2008 8:12 am

kentang_ireng wrote:
Wah bagus banget pencerahanya internet gratis tho ...

maturnuwun kang andi_b146@plasa.com wis iso ning omah saiki

dari pada di tabung mendingan ngo mbayar kuliah

internetnya oke bener 100% bisa trims semoga sukses Bagoos ☀ Bagoos Aplouse dance

oo paling sek nganggo kartu fren kae yo, neng rahasiainternetgratis.com kae? kancaku wes nyoba, malah wes kirim duit 150 ewu, eh barang di coba ora eneng seng nyambung, proxynya udah ketutup semua, trus saya cek proxynya seko vietnam, thailand, karo singapura, nek kon mbayar ojo gelem cah, mung ngapusi, kancarku wes dadi korbane, neng nek liyane aku urung ngerti, untuk wilayah JABOTABEK, ora eneng seng iso nyambung, ra reti nek wilayah lain
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator
avatar

Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Tue Apr 22, 2008 9:09 am

wehhh.. jaman saiki isih ono sing gratis toh? asekkkk.... dance dance dance
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Tue Apr 22, 2008 11:05 am

redbiem wrote:
wehhh.. jaman saiki isih ono sing gratis toh? asekkkk.... dance dance dance


Ups... bener2 gratis.....,









tapi aku negnet Nang Netkuh dewe.. sing mbayari Bosku.... ngakak

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Tue Apr 22, 2008 11:09 am

Klo' Hoax di Lock aja Omm Momod..... daripada ad korban.... Very Happy

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
__BlacKy__
Donatur
avatar

Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Wed Apr 23, 2008 11:33 am

:))0*: oknum tak bertanggung jawab ki... :))h: :))h:
Kembali Ke Atas Go down
__BlacKy__
Donatur
avatar

Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Wed Apr 23, 2008 11:35 am

ngakakk nek ono tenan gelem denk :afro:
Kembali Ke Atas Go down
Andi jaya
Warga
avatar

Lokasi : Cibitung Bekasi
Reputation : 0
Join date : 16.04.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Wed Apr 23, 2008 6:42 pm

jaman sekarang bukan aja ada ngenet gratis tapi pingin nolong orang aja banyak yang prasangka negatif,belum lihat hasilnya udah banyak komentar.tadinya saya pikir saya bisa bantu teman teman semuanya,tapi kaliyan malah banyak yang curiga ya sudahlah "up to you".kalau mo lihat hasilnya main aja kerumah ben ngerti yo to?trus arep ngomong opo arep komentar opo tak rungokne?yang mau ngenet gratis silahkan mumpung bosnya masih kuat bayar.
ngakak ngakak ngakak ngakak
tapi rasah waelah.aku aku wis kebacut mutung.terserr....serah sekarep karepmu dw,arep gratis arep mbayar terserah wong duet duetmu dw emang gue pikirin!!!!!!!!!!!!!
Kembali Ke Atas Go down
__BlacKy__
Donatur
avatar

Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Wed Apr 23, 2008 7:03 pm

frustasi frustasi baqgi bagi boss... :scratch:
Kembali Ke Atas Go down
daRinto
Donatur
avatar

Lokasi : Jakarta
Reputation : 1
Join date : 08.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Thu Apr 24, 2008 1:34 am

walah ngono we nesu..... :pale:
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sun Apr 27, 2008 2:42 am

Andi jaya wrote:
jaman sekarang bukan aja ada ngenet gratis tapi pingin nolong orang aja banyak yang prasangka negatif,belum lihat hasilnya udah banyak komentar.tadinya saya pikir saya bisa bantu teman teman semuanya,tapi kaliyan malah banyak yang curiga ya sudahlah "up to you".kalau mo lihat hasilnya main aja kerumah ben ngerti yo to?trus arep ngomong opo arep komentar opo tak rungokne?yang mau ngenet gratis silahkan mumpung bosnya masih kuat bayar.
ngakak ngakak ngakak ngakak
tapi rasah waelah.aku aku wis kebacut mutung.terserr....serah sekarep karepmu dw,arep gratis arep mbayar terserah wong duet duetmu dw emang gue pikirin!!!!!!!!!!!!!
mas andi aku daftar yo
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
redbiem
Koordinator
avatar

Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Sun Apr 27, 2008 2:48 am

Andi jaya wrote:
jaman sekarang bukan aja ada ngenet gratis tapi pingin nolong orang aja banyak yang prasangka negatif,belum lihat hasilnya udah banyak komentar.tadinya saya pikir saya bisa bantu teman teman semuanya,tapi kaliyan malah banyak yang curiga ya sudahlah "up to you".kalau mo lihat hasilnya main aja kerumah ben ngerti yo to?trus arep ngomong opo arep komentar opo tak rungokne?yang mau ngenet gratis silahkan mumpung bosnya masih kuat bayar.
ngakak ngakak ngakak ngakak
tapi rasah waelah.aku aku wis kebacut mutung.terserr....serah sekarep karepmu dw,arep gratis arep mbayar terserah wong duet duetmu dw emang gue pikirin!!!!!!!!!!!!!


waaaaaaa.... ojo nesu mas... nek cepet tuo lho.. lol! lol!

Aku ra curiga kok mas, aku malah tertarik, dalem e jenengan neng ndi? mbok tak dolan aku... ngakak lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   Mon Apr 28, 2008 6:53 am

mas redbiem ki ngopi ya?
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
Sponsored content




PostSubyek: Re: INTERNET GRATIS   

Kembali Ke Atas Go down
 
INTERNET GRATIS
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: FORUM UMUM :: Arsip Forum-
Navigasi: