Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 LINDIHEN APA ITU ?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
gyar
Koordinator


Lokasi : underwater
Reputation : 6
Join date : 03.12.08

PostSubyek: LINDIHEN APA ITU ?   Mon Nov 02, 2009 11:05 pm

pada pernah denger gak ya....

tadi malem skitar jam 2an ketika sedang tidur awalnya mimpi mahkluk halus pake baju putih (daster kali ya) dengan rambut hitam panjang nutupin mukanya ada di atasku.

dan ketika terjaga *ketika itu posisi sy miring* antara sadar dan tidak saya tdk dpt menggerakkan tubuh sama skali, termasuk mau memiringkan kepala menatap ke atas tdk bisa bergerak sm skali utk beberapa saat....

apa itu yg disebut lindihen....
trs apa penyebabnya....
katanya di timpa makhluk halus , apa bener....
Kembali Ke Atas Go down
http://gyarbanget.blogspot.com
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 8:52 am

iki analisaku dhewe loh ya belum melalui penenlitian...jadi mung kira kira....

lidihen...itu terjadi karena tidak kompaknya jiwa dan raga kita....pada saat istirahat (tidur) seharusnya badan dan pikiran. maksude syarf syaraf indrawi dan pikiran kita itu istirahat secar berbarengan kompak...pak...makanya kita tidur jadi pules...nah nek pas lindihen itu saking capenya kita...syraf syaraf indrawi yg ada disekujur tubuh istirahatnya mendahului pikiran kita....jadinya...kita masih punya kesadrn di dalm otak kita tapi seluruh syaraf yg ada ditubuh sudah hilang kesadaran...yg terjadi adalh pikiran kita masih aktif saat badan tertidur...jadi secara keseluruhan kita itu dalm kondisi setengah sadar....karena kesadarn hanya separuh maka...perasaan kita masih bisa mikir...tapi pikiran kita sudah nggak sepunuhnya bekerja dan yg terjadi kita berfikir yg nggak nggak..termasuk berfikir bahwa kita sedang ketemu makluk putih iu....karena kita masih sadar pingin dong kita teriak atau lari...tapi kita nggak bisa melakukan itu karena syaraf syaraf ditubuh kita sedang tidur.....
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium


Lokasi : jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation : 25
Join date : 23.08.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 12:03 pm

trus cara jitu menyembuhkan piye? ben segera kompak tidur semua,apa bangun semua??
Aku juga sering mengalami seperti itu.. kadang kayak ada tikus/hewan yg merayap diatas kepala...

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 12:37 pm

carane ngilangke lindihen kuwi gampang....coba wae ngobahke salah sawijining pernagn awak..cobanen wae ngobahke jempol, tangan utawa apa wae mengko nek wis kasil mesthi banjur tangi.......terus turu menh kanthi pandonga marang sang pangeran...ben ora kelindihen meneh....

nek nyoba ngobahke pernagning raga tetep ra iso terus rasane nyowo kaya disedot nganti kaya arep mati...elinga marang sing gawe urip...donga sing akeh...ning yo tetep usaha ngobahke awak.....
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium


Lokasi : jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation : 25
Join date : 23.08.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 12:38 pm

suwun kang pitedahe...

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 12:46 pm

yo wis jamak lumrahe dadi wong tuwa dhi........
Kembali Ke Atas Go down
gyar
Koordinator


Lokasi : underwater
Reputation : 6
Join date : 03.12.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 1:32 pm

WAH BERARTI KUI ANTARA HIDUP DA MATI GIH PAK?
Kembali Ke Atas Go down
http://gyarbanget.blogspot.com
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 2:34 pm

aku dhewe ya ra ngerti dimas....ning aku rak ya tau ngrasake...rasane kaya wis cedak karo mati....nyawa rasane kaya disedot ning yo mbuh disedot nang ndi...

ning apa iku pancen prosese wong mati apa udu aku dhewe ya ra iso ngomong...

ning dhisik aku duwe kanca dek jaman SMP mulih saka nonton toprak turu neng kursi esuke ngert ngerti wis mati..tanpa lara tanpa ngango sebab apa apa...lha aja aja dheweke iku lindihen kuwi... ya mung Pangeran sing ngerti lan isih kelinagn piye matine kancaku kuwi....
Kembali Ke Atas Go down
gyar
Koordinator


Lokasi : underwater
Reputation : 6
Join date : 03.12.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 3:05 pm

jika itu terjadi terlalu sering , terus solusine pripun pak?
nyuwon sewu takon terusss...
Kembali Ke Atas Go down
http://gyarbanget.blogspot.com
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Nov 03, 2009 3:15 pm

solusine gek ndang rabi.....

kaya sing wis tak aturake neng ngarep....lindihen iku (tak duga) disebke ora kompake badan wadag karo pikiran...pikirane isih pingin muter muter awake wis kekeselen..ngaso luwih disk...awake wis turu pikirane durung mula lindihen...
lha nek wis rabi....biyasane wong iku wis isa "sumeleh", wis ora kokeyan pikiran, ora kokeyan ngalamun, ora kakeyan imaginasi...mula nek awake kesel pikirane yo melu turu.....

dadi wis gek ndak rabi.....ben semeleh....terus ora kelindih meneh....
Kembali Ke Atas Go down
mbeek
Warga


Lokasi : Blora
Reputation : 0
Join date : 30.10.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Thu Nov 05, 2009 9:09 pm

Nuwun Sewu, badhe nyuwun pirsa saking Simbah.
Rumiyen kula nate tilem wonten kamar, mboten mangertos sangkanipun punika kula kados medal dugi ngajengan kamar. Kula nyawang wonten kanca-kanca jumlahe 4 pada nonton TV, nanging mboten saget omong, mboten saget mbengok. Sakbanjure kulo mlebet kamar malih, saklebat kulo trus tangi saking tilem kula, trus kula medal saking kamar. Jebule bener ono bocah 4 pada nonton TV ora bedo mau pas turu. Puniko punopo Mbah?
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Fri Nov 06, 2009 10:23 am

Sing model ngono kuwi aku dhewe wis tau ngalami uga ....rumangsaku aku lgi nonton Tv ro adiku...ehhh saknyatane aku ki lagi turu...batreng tangi aku takon ro adiku.. apap mau ngon TV anan siaran ngene ngen...anan wong sing lagi ngenen ngono...sing marakake aku dhewe kaget adiku ngomong iya mau pancen nggon TV acrane ya kaya sing tak gambarke ..kan mangka aku jebul turu neng kamar....lha sing iki aku lagi ngalami sepisan iku thok mula aku ra wani ngira ira...nanging ya isa wae iku masuk kelindeh sing drajate bedha karo kelindeh sing tak omongke neng dhuwur....catetan...aku iki ngalami kelindih wis ping pirang piarang nganti ra keetung mula sithik sithik aku ngerti kelindih iku kaya ngapa...nanging nek phenomena sing mbok takoke iki aku durung akeh ngalami.....
Kembali Ke Atas Go down
mbeek
Warga


Lokasi : Blora
Reputation : 0
Join date : 30.10.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Fri Nov 06, 2009 12:52 pm

Maturnuwun Simbah Mangsuli maring kula. Aneh ora aneh ananging tau ngalami. Naliko aku turu ono kamar kos kirane jam 5 sore, aku koyo digeret dijak mlayu soko panggon turonku. Aku diweruhke papan kan saiki tak nggo papan turu kuwi malih dadi dadah kuburan. Ana kijing sing apik-apik ana pagare wesi. Wit-witane sing singit disawang. Wektu kuwi aku ora bisa ngopo-ngopo, ngomong ra iso, mbengok ra iso, mung iso nyawang kiwo tengen. Awakku rasane abot banget. Nek ora salah aku trus mbatin nang atiku maca Ayat Kursi karo narik nafas dowo tak tahan nang dodo. Aku trus tangi glegah nyawang aku ono nang endhi? jebule aku ono kamar. Awakku kroso abot koyo bar lungo aduh. Sakwise iku aku banjur adus trus nemoni Ibu Kos-ku. Aku takon apa panggon kosku kuwi bekas kuburan bu? Iya mas, wangsulane Ibu Kos. Kuwi kira-kira apa ya mbah?

Saking Cah Blora
RJ Blora 58384
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Fri Nov 06, 2009 1:35 pm

yo pancen manungsa iku rak digawe aka badn wadag ;lan ruh....badan wadag pancen benr papane yo neng kenen ngalam donya sing anan satene, tongseng lan gule...lha ruhe manungsa iku wrang betntuke dudu jisim ning barang ghaib mula ya ora aneh nek sepisan pindha mlebu ning alam ghaib....dadi yo ora sah dipikir banget banget...kabeh menungsa mesthi duwe pengalam spritual mengkono dimas.....
Kembali Ke Atas Go down
bayou
Camat


Lokasi : bogor
Reputation : 1
Join date : 11.07.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Fri Nov 06, 2009 1:59 pm

Sakjatine sing asring dingendikaake poro pinisepuh ngenani "KAKANG KAWAH ADI ARI-ARI" iku miturut aku bener lan pas menowo di enggo nggambarake babagan impen.lindihen lan fenomena spiritual liyane.
Sing disebut kakang kawah adi ari-ari kuwi yo ruh sing manjing neng jasad-e awake dewe sing tansah ngetutke nengdi wae badan wadag-e awake dewe neng sadengah papan,hananging wektu badan wadag-e mandeg kadang-kadang ruh-e iso mlaku tekan ngendi-ngendi..


Meniko namung saking pamikiran kawulo,mbok bilih kapirso kirang leres saking sedoyo sedherek kawulo nyuwun pangapunten..cubluking pangertosan meniko sesandanganing jalmo manungso,sedoyo kaleresan namung kagunganipun Gusti Ingkang Murbaing Dumadi..
Kembali Ke Atas Go down
http://www.fajar-harapan.com
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Mon Nov 30, 2009 10:06 pm

bayou wrote:
Sakjatine sing asring dingendikaake poro pinisepuh ngenani "KAKANG KAWAH ADI ARI-ARI" iku miturut aku bener lan pas menowo di enggo nggambarake babagan impen.lindihen lan fenomena spiritual liyane.
Sing disebut kakang kawah adi ari-ari kuwi yo ruh sing manjing neng jasad-e awake dewe sing tansah ngetutke nengdi wae badan wadag-e awake dewe neng sadengah papan,hananging wektu badan wadag-e mandeg kadang-kadang ruh-e iso mlaku tekan ngendi-ngendi..


Meniko namung saking pamikiran kawulo,mbok bilih kapirso kirang leres saking sedoyo sedherek kawulo nyuwun pangapunten..cubluking pangertosan meniko sesandanganing jalmo manungso,sedoyo kaleresan namung kagunganipun Gusti Ingkang Murbaing Dumadi..

Kula nggih setuju kok mas kalih ide sampeyan niku!
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Mon Nov 30, 2009 10:12 pm

Asmaraningtyas wrote:
yo pancen manungsa iku rak digawe aka badn wadag ;lan ruh....badan wadag pancen benr papane yo neng kenen ngalam donya sing anan satene, tongseng lan gule...lha ruhe manungsa iku wrang betntuke dudu jisim ning barang ghaib mula ya ora aneh nek sepisan pindha mlebu ning alam ghaib....dadi yo ora sah dipikir banget banget...kabeh menungsa mesthi duwe pengalam spritual mengkono dimas.....

Leres menika mbah...eh pakdhe. Aku ya setuju banget karo idemu kuwi. Cen menungsa kuwi disusun saka daging karo roh. Yen daging kuwi wujud kasar manungsa sing isa katon meger meger yen Roh kuwi awujud ghaib ora isa di delok kanthi kasat mata. Dadi ya ora gumun yen awake dewe kadang krasa "mrinding" lsp menawa awake dewe ngambah ana ing panggonan anyar / jarene angker, merga sebenere ana kontak badan alus karo badan alus kang ana ing papan kono. Piye dhe?
Kembali Ke Atas Go down
gyar
Koordinator


Lokasi : underwater
Reputation : 6
Join date : 03.12.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Mon Nov 30, 2009 11:06 pm

hihihiiiii.... mrinding tenan aku
Kembali Ke Atas Go down
http://gyarbanget.blogspot.com
martinus
Koordinator


Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Tue Dec 01, 2009 9:01 am

gyar wrote:
hihihiiiii.... mrinding tenan aku
Nganggo jaket mas nek kadhemen!
Kembali Ke Atas Go down
iwan setiawan
KorLap


Lokasi : jakarta,pondok gede bekasi
Reputation : 4
Join date : 18.07.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Fri Apr 23, 2010 11:34 am

wah aku tak nyimak sek..........duwur tenan
Kembali Ke Atas Go down
Ngabehi_km
Lurah


Lokasi : jakarta
Reputation : 0
Join date : 17.10.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Fri Apr 23, 2010 3:35 pm

nderek comen nggih mas...
nek miturut kula tambane tindihen menika mung tenang dan pasrah....
lha wong arepo ndremimil maca apa wae yo raiso ndang tangi kok. Nek kula paling seneng yen tindihen, biasane kula mung pasrah terus biasane nek pengen metu seka ragane yo iso tenan, mak gregah iso nembus tembok utawa mabur kaya manuk...ning biasane wektune gak suwe, yen syaraf-syaraf wis normal biasane si badan alus secara otomatis tersedot balik dan iso gregah tangi. Mangga mangkeh yen pas tindihen dicoba atur kula niki, dalam kondisi ini biasanya sifikir masih sadar taetapi karena panik akhirnya menimbulkan rasa ketakutan yang amat sangat.Selamat mencoba....mangke nek berhasil dishare disini bareng2..nuwun.
Kembali Ke Atas Go down
http://ngajitauhid.wordpress.com
wahyudi
Alm.


Lokasi : ujung mberuk teluk penyu
Reputation : 1
Join date : 01.06.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Sat Apr 24, 2010 12:00 am

apik tak nyoba kayane Ngrogo sukma tnpo ada ritual khusus

_________________
]bukan harta, tahta, dan wanita yang kucari namun kedamaian hidup dan ketentraman jiwa yang kuharap
Kembali Ke Atas Go down
iwan setiawan
KorLap


Lokasi : jakarta,pondok gede bekasi
Reputation : 4
Join date : 18.07.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Wed Apr 28, 2010 3:44 pm

nek arep nyoba turu ning ngarep lawang kang.....
Kembali Ke Atas Go down
rizky
Pengawas


Lokasi : Nganjuk-Wonosari-bekasi
Reputation : 7
Join date : 24.08.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Thu Apr 29, 2010 8:47 am

emange ngopo yen turu menyang ngarep lawang.
aku gawene turu ngarep lawang arepo awan utowo wengi.
apa maning yen wengi aku mulih dolan njur kancingan lawang hura di bukake, turu nyang ngarep lawang.
Ning yo ra tau kenopo2 ki..... :|

yen turu nganti lindihen.... aku rung pernah je. opo thek men ngrasake :?:

_________________
Ampiranku
FBku Gonku cangkruk kene
Kembali Ke Atas Go down
http://ispria.blogspot.com/
iwan setiawan
KorLap


Lokasi : jakarta,pondok gede bekasi
Reputation : 4
Join date : 18.07.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Sat May 01, 2010 11:22 am

rizky wrote:
emange ngopo yen turu menyang ngarep lawang.
aku gawene turu ngarep lawang arepo awan utowo wengi.
apa maning yen wengi aku mulih dolan njur kancingan lawang hura di bukake, turu nyang ngarep lawang.
Ning yo ra tau kenopo2 ki..... :|

yen turu nganti lindihen.... aku rung pernah je. opo thek men ngrasake :?:
turu ne neng jero omah kang madepe neng lawang dadi sirae persis neng ngarep lawang........
Kembali Ke Atas Go down
gyar
Koordinator


Lokasi : underwater
Reputation : 6
Join date : 03.12.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Sun May 02, 2010 12:22 am

Ngabehi_km wrote:
nderek comen nggih mas...
nek miturut kula tambane tindihen menika mung tenang dan pasrah....
lha wong arepo ndremimil maca apa wae yo raiso ndang tangi kok. Nek kula paling seneng yen tindihen, biasane kula mung pasrah terus biasane nek pengen metu seka ragane yo iso tenan, mak gregah iso nembus tembok utawa mabur kaya manuk...ning biasane wektune gak suwe, yen syaraf-syaraf wis normal biasane si badan alus secara otomatis tersedot balik dan iso gregah tangi. Mangga mangkeh yen pas tindihen dicoba atur kula niki, dalam kondisi ini biasanya sifikir masih sadar taetapi karena panik akhirnya menimbulkan rasa ketakutan yang amat sangat.Selamat mencoba....mangke nek berhasil dishare disini bareng2..nuwun.


wa la nek kebablasen pripun niku? dereng sempet pamit niku...
*angkakno utange akeh
Kembali Ke Atas Go down
http://gyarbanget.blogspot.com
Ngabehi_km
Lurah


Lokasi : jakarta
Reputation : 0
Join date : 17.10.08

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Mon May 03, 2010 11:29 am

gyar wrote:
Ngabehi_km wrote:
nderek comen nggih mas...
nek miturut kula tambane tindihen menika mung tenang dan pasrah....
lha wong arepo ndremimil maca apa wae yo raiso ndang tangi kok. Nek kula paling seneng yen tindihen, biasane kula mung pasrah terus biasane nek pengen metu seka ragane yo iso tenan, mak gregah iso nembus tembok utawa mabur kaya manuk...ning biasane wektune gak suwe, yen syaraf-syaraf wis normal biasane si badan alus secara otomatis tersedot balik dan iso gregah tangi. Mangga mangkeh yen pas tindihen dicoba atur kula niki, dalam kondisi ini biasanya sifikir masih sadar taetapi karena panik akhirnya menimbulkan rasa ketakutan yang amat sangat.Selamat mencoba....mangke nek berhasil dishare disini bareng2..nuwun.


wa la nek kebablasen pripun niku? dereng sempet pamit niku...
*angkakno utange akeh

mboten bakalan kang, tiyang mati niku rak amerga ragane wis rusak mboten kuat kepanggonan nyawa, yen si raga iseh apik otomatis badan aluse bali meneh, wong pati menika rak mpun pinesthi, turuo neng gedong waja yen wis wancine mati yo mati to?
Kembali Ke Atas Go down
http://ngajitauhid.wordpress.com
rizky
Pengawas


Lokasi : Nganjuk-Wonosari-bekasi
Reputation : 7
Join date : 24.08.09

PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Mon May 03, 2010 12:29 pm

iwan setiawan wrote:
turu ne neng jero omah kang madepe neng lawang dadi sirae persis neng ngarep lawang........
Nah persis opo sing jenengan kandakke niku mas.. lehku turu malah angler kae...
keno angin silir2 seko lawang ajib

_________________
Ampiranku
FBku Gonku cangkruk kene
Kembali Ke Atas Go down
http://ispria.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubyek: Re: LINDIHEN APA ITU ?   Today at 6:36 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
LINDIHEN APA ITU ?
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Kebatinan, Misteri dan Ghaib-
Navigasi: