Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Thu Nov 26, 2009 11:04 am

Ngasi wektu sakiki iseh akeh masyarakat, yen podo saka 'LAYAT' baline hura langsung mlebu ngomah, nanging kudu no padusan disik, resik-resik awak.
Iseh podho ngugemi mengko nggawa 'sawan'

'SAWAN' ? opo kuwi ?

Ono maneh, menawa arep tilik bayi, ora entuk langsung nemoni, kudu semen'e disik, lan kudu n;jujug pawon, sikile di blusuke lebu ....
jare uga mengko nggawa sawan ....

ADAKAH SEDULUR yang tahu lebih 'DALAM' tentang SAWAN ?
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium
avatar

Lokasi : jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation : 25
Join date : 23.08.08

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Thu Nov 26, 2009 11:38 am

iyo iki kang,... nek surup bayi kudu wis mlebu ngomah mengko ndak keno sawan...

Aku juga ora ngerti penjelasane.. monggo ditunggu...

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
Suyanto N
KorLap
avatar

Lokasi : jakarta
Reputation : 0
Join date : 10.08.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Thu Nov 26, 2009 12:13 pm

neng jaman saiki ketoke wis akeh sing ninggalake.
mergane kahanan.

1. Tilik bayi
coba sampeyan pikir. awke dewe urip neng Jkt
Omah ngontrak. pawon ra duwe po meneh lebu ...lha saiki maske nggo kompor je

opo to kuwi sawan....? kau juga ra paham banget
soale biyen bopo/biyung mung ngendiko ngko keno sawan.
ora di jelasno opo to kuwi sawan.
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium
avatar

Lokasi : jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation : 25
Join date : 23.08.08

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Thu Nov 26, 2009 12:16 pm

Saiki lebune diganti banyu kang..

lekku kae pas moro niliki anakku mlebu kamar mandi sik trus wijik..
ning nek aku niliki anake koncoku yo bablas ra nganggo wijik2 barang...

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
siti rahayu
Camat
avatar

Lokasi : Blok F 48
Reputation : 13
Join date : 25.07.08

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Thu Nov 26, 2009 3:29 pm

Sawan?...aku tahu sawan waktu punya anak...anak ku dulu waktu umur 3 bln aku ajak kondangan manten....sampe rumah setiap magrib pasti nangis kejer..tanpa keluar air mata..mungkin berlangsung sktr 1 mgg.....kata ibuku anakku kena sawan penganten..seharusnya waktu itu anak ku harus di cium sama mantennya...(percaya gak percaya).....akhirnya anak ku tak bawa lagi ke rumah si manten..(untung maseh daerah jakarta)....aku terangin dech begini..begini...di cium deh ama tuh manten...aku tunggu reaksinya...sampe magrib...ternyata anakku gak nangis lagi....

Setelah tahu begitu setiap kondangan pasti yg yg aku sodorin anakku duluan....untuk di cium ama mantennnya...hehehehe

_________________
Cheisya Ramadhani Maulana
Ganapatih Naradatva Maulana
Kembali Ke Atas Go down
Must Ris
KorLap
avatar

Lokasi : Villa Mutiara Gading 3
Reputation : 2
Join date : 04.04.08

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Thu Nov 26, 2009 4:25 pm

siti rahayu wrote:


Setelah tahu begitu setiap kondangan pasti yg yg aku sodorin anakku duluan....untuk di cium ama mantennnya...hehehehe

Buat anak kok coba-coba, disodorken pula.... gak boleh gak boleh

_________________
Cekak Aos..
Kembali Ke Atas Go down
http://mustris.blogspot.com
mas roso
Koordinator
avatar

Lokasi : Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation : 7
Join date : 08.06.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sat Nov 28, 2009 7:45 am

Ooo menawi makaten, menapa saget dipun suraosaken, menawi SAWAN menika sami kaliyan 'LELEMBUT sik NUNUT'....? ;)
Kembali Ke Atas Go down
Suyanto N
KorLap
avatar

Lokasi : jakarta
Reputation : 0
Join date : 10.08.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sat Nov 28, 2009 11:32 am

mas roso wrote:
Ooo menawi makaten, menapa saget dipun suraosaken, menawi SAWAN menika sami kaliyan 'LELEMBUT sik NUNUT'....? ;)

nek lelembut sing nunut iku sak ngertiku jenenge ketempelan setan mas, benten kaliyan sawan. lanek sawan iku umume bayi utowo bocah cilik.
Kembali Ke Atas Go down
kandar
Presidium
avatar

Lokasi : jakarta asli Kemiri, Tanjung sari
Reputation : 25
Join date : 23.08.08

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sat Nov 28, 2009 12:17 pm

mungkin gur kaget ngerti barang alus ngunuh....
soale nek bayi ki rak yo isih resik atine dadi barang2 sing alus sing diluar mripat kasar.. bayi mau iso weruh..

Aku sebagai manungso sing wis rodho modern (rodo ngerti teknologi)menyikapi dg positif hal2 koyo ngunuh, contone nek arep ketemu bayi seko lelungan kudu wijik sik, secara nalar yo bener soale nek seko lelungan ki yo mesti nggowo barang olo conto debu, utowo rereget liyane dadi yo wajar nek kon wijik sik ben mengko ora mengkontaminasi bayi sing ijih resik kuwi mau...

Monggo sing langkung pirso dijlentrehke

_________________
urip mung mampir ngombe lan mung wang sinawang.

Menjadi tua pelan tapi pasti, namun menjadi dewasa belum tentu.

http://syifauwongmantren.multiply.com => nembe sinau
Kembali Ke Atas Go down
http://syifauwongmantren.multiply.com
Kang Mintar
Lurah
avatar

Lokasi : Semarang
Reputation : 1
Join date : 03.09.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sat Nov 28, 2009 2:31 pm

Nunut rembug. Mungkin sawan itu aura tubuh sing tidak serasi dengan seseorang. Contohnya bila kita bertemu orang yg asing, kita secara langsung dapat menilai bahwa orang itu cocok dengan kita atau tidak. Kalau cocok berarti aura orang itu serasi dengan aura kita. Begitu sebaliknya. Nah kalau bayi yg nangis terus itu mungkin karena dia merasa tidak nyaman atau merasa takut karena perasaannya tidak cocok dengan orang atau tempatnya. Berhubung belum bisa mengungkapkan yah nangis aja lah...

_________________
SPECIAL THANKS TO ISMI
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sat Nov 28, 2009 2:38 pm

kandar wrote:
mungkin gur kaget ngerti barang alus ngunuh....
soale nek bayi ki rak yo isih resik atine dadi barang2 sing alus sing diluar mripat kasar.. bayi mau iso weruh..

Aku sebagai manungso sing wis rodho modern (rodo ngerti teknologi)menyikapi dg positif hal2 koyo ngunuh, contone nek arep ketemu bayi seko lelungan kudu wijik sik, secara nalar yo bener soale nek seko lelungan ki yo mesti nggowo barang olo conto debu, utowo rereget liyane dadi yo wajar nek kon wijik sik ben mengko ora mengkontaminasi bayi sing ijih resik kuwi mau...

Monggo sing langkung pirso dijlentrehke

WAhhhhh...aku setuju banget kang karo usulmu lan penjelasanmu kuwi. Rencana mau aku arep njawab ngono ning wis kok disiki dadi ya manut kowe wae!
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sat Nov 28, 2009 2:42 pm

Kang Mintar wrote:
Nunut rembug. Mungkin sawan itu aura tubuh sing tidak serasi dengan seseorang. Contohnya bila kita bertemu orang yg asing, kita secara langsung dapat menilai bahwa orang itu cocok dengan kita atau tidak. Kalau cocok berarti aura orang itu serasi dengan aura kita. Begitu sebaliknya. Nah kalau bayi yg nangis terus itu mungkin karena dia merasa tidak nyaman atau merasa takut karena perasaannya tidak cocok dengan orang atau tempatnya. Berhubung belum bisa mengungkapkan yah nangis aja lah...

Aku ya setuju banget karo Kang Mintar yang memang Pintar iki!
Kembali Ke Atas Go down
erwan efendi
Koordinator
avatar

Lokasi : Indramayu Asli Ngleri Playen GK Ngayogyokarto Hadiningrat
Reputation : 2
Join date : 14.05.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sun Nov 29, 2009 8:17 am


Nek menurutku :
Sawan sebenarnya hanya suatu istilah untuk anak kecil pada saat panas, terlihat lesu dan tidak ceria seperti biasanya. Menurutku itu hanyalah terjadi karena kecapekan semata karena sudah terlalu banyak beraktivitas namun dengan istirahat yang cukup dan makan yang sehat saja kondisi anak akan pulih dan fresh kembali. "Pengobatan" untuk menyembuhkan "sawan" tersebut hanya bersifat sugesti saja, akibat kebiasaan turun temurun yang secara kebetulan menyembuhkan akhirnya "dipatenkan" sebagai penangkalnya. Namun tentu saja itu semua tergantung pada masing-masing individunya lho kang....

(masih cari2 tentang sawan nich... )


_________________
From :


FB = http://www.facebook.com/erwan.efendi

Blog 1 = http://artimagesq.blogspot.com/
Blog 2 = http://websfendyc.blogspot.com/
Blog 3 = http://blo99uru.blogspot.com/

Web's Fendy'c

Trim's
Kembali Ke Atas Go down
http://blo99uru.blogspot.com/
arikuswato
KorLap
avatar

Lokasi : jakart asli Papringan Plembutan Playen
Reputation : 1
Join date : 09.11.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Sun Nov 29, 2009 12:00 pm

nek biyen jare mboku bocah nek arep di jak lungan di gawani dringo bawang lan jarum kanggo tulak sawan, ning yo mbuh bener po ora!
Kembali Ke Atas Go down
http://nguri2kabudayan@blogspot.com
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   Mon Nov 30, 2009 10:49 pm

arikuswato wrote:
nek biyen jare mboku bocah nek arep di jak lungan di gawani dringo bawang lan jarum kanggo tulak sawan, ning yo mbuh bener po ora!

Tekan saiki ijih kok mas!
Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content




PostSubyek: Re: 'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?   

Kembali Ke Atas Go down
 
'SAWAN' ? WHAT IS MEAN'S ..?
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Kebatinan, Misteri dan Ghaib-
Navigasi: