Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 Kerinduanku pada gunungkidul

Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
PengirimMessage
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Kerinduanku pada gunungkidul   Wed Mar 05, 2008 6:25 am

First topic message reminder :

Salam kenal tuk semuanya, terutama warga gunungkidul tanah kelahiranku. Aku kini tinggal di seberang lautan kidul tapi aku masih seperti dulu gunungkidulku. aku memang berubah tapi cintaku pada gunungkidul tak akan berupa apalagi melupakan tak mungkin. Aku dibesarkan dari tiwol wah enak sekali itu tipis makanan pokok jaman dulu amat sayang sekarang tak ada lagi, bila aku datang kesana aduh susah tuk mencari tiwol. Aku masih mau makannya aku masih merindukannya. betapa bangganya aku sekarang gunungkidulku sudah maju sama. sayang aku belum bisa menjengukmu. Dengan farum ini pelepas kerinduaanku. semoga pembaca mau menerimaku dan mau ngobrol denganku. salamku dari jauh. :lol:
Kembali Ke Atas Go down

PengirimMessage
Menik
Lurah


Join date : 05.03.08

PostSubyek: Buat mas Tito   Sat Mar 08, 2008 4:28 pm

Mas Tito salam kenal kembali>
Gonku gak ada thiwol je mas yo ono gudek dikalingan Sad , kecil kecil gitu Sad. Aku yo suka beli. kadang mama juga bikin kalau ada duit banyak soale biaya tuk beli melengkapi bikin gudek lamahal he he...............lebih murah daging sapi.
Kembali Ke Atas Go down
__BlacKy__
Donatur


Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sat Mar 08, 2008 5:02 pm

dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat


Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 12:39 am

__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak


Peluang bisnis.... saatnya memproduksi Tiwol Vaccum, tahan hingga 3 bulan di luar freeser, 7 bulan di dalam freeser.. ok tuh kaya'e, kayak klo di Semarang bandeng Vaccum tulang lunak. :cheers:
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
gimbik
Pengawas


Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 2:17 am

__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak
karo krawune sisan nuh
nek ora yo lombok prenil ben iso nggo nyambel
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
gimbik
Pengawas


Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 2:18 am

Menik wrote:
Lho thiwole wis di gawe wah yo sayang mambu no wong aku isih neng londo je. lalapan yo bek sambel wah ngileeeeerrrrrrrrrrr aku ..........

yups
tahan sek mbak ilere
sesuk yen tekan omah ben iso ngiler ngasi nrocos nroscossss lol! lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
gimbik
Pengawas


Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 2:20 am

Menik wrote:
Mas Sultan jenengan ki cuma denger denger ada kedong di daerah nglipar yo tak kiro seko kedong jero hehehe
kedung poh mbak Menik
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
redbiem
Koordinator


Join date : 03.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 2:55 am

Sultan_ wrote:
__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak


Peluang bisnis.... saatnya memproduksi Tiwol Vaccum, tahan hingga 3 bulan di luar freeser, 7 bulan di dalam freeser.. ok tuh kaya'e, kayak klo di Semarang bandeng Vaccum tulang lunak. :cheers:


Dah ada kok produk thiwul instan, bisa tahan berbulan2, klo ga salah pabriknya ada di semanu.. masih ga yah? ajib
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas


Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 3:00 am

redbiem wrote:
Sultan_ wrote:
__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak


Peluang bisnis.... saatnya memproduksi Tiwol Vaccum, tahan hingga 3 bulan di luar freeser, 7 bulan di dalam freeser.. ok tuh kaya'e, kayak klo di Semarang bandeng Vaccum tulang lunak. :cheers:


Dah ada kok produk thiwul instan, bisa tahan berbulan2, klo ga salah pabriknya ada di semanu.. masih ga yah? ajib

yakin aja mas
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
Menik
Lurah


Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 6:37 am

__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak

Wah mesti laris banget............tak tukoni ben dino wis to
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 6:38 am

gimbik wrote:
Menik wrote:
Mas Sultan jenengan ki cuma denger denger ada kedong di daerah nglipar yo tak kiro seko kedong jero hehehe
kedung poh mbak Menik

Jenengan sekeng kedongpoh? mosok? tenanane?
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 6:45 am

Sultan_ wrote:
__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak


Peluang bisnis.... saatnya memproduksi Tiwol Vaccum, tahan hingga 3 bulan di luar freeser, 7 bulan di dalam freeser.. ok tuh kaya'e, kayak klo di Semarang bandeng Vaccum tulang lunak. :cheers:

Wah lezat lagi makan thiwol bikin sambel lauk bandeng presto dari pasar johar wah...........wes wes joko ganteng lewat we rak melirik opo maneh mertua lewat gak di sopo ................aku juga kenal semarang kok mas.
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 6:48 am

gimbik wrote:
Menik wrote:
Oooo mbahmu seng saget masak thiwol. yo nek aku neng wonosari aku tak mampir? ngendi yo ngriyane?

sakmeniko pun kapundut....menawi ngersakke tiwul monggo tindak dateng panggul candirejo...wes maeme tiwul lalapan trus nganggo sambel bawang wonten bakwan jagung melih
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
mantab

Ngileeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 6:51 am

gimbik wrote:
__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak
karo krawune sisan nuh
nek ora yo lombok prenil ben iso nggo nyambel

Iki malah do mameri ki piye...............bantaolku teles sampekan , Ngileerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kembali Ke Atas Go down
xender zone
KorLap
avatar

Lokasi : Yogyakarta
Reputation : 3
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 4:47 pm

salam kenal buwat mbak menik yang nan jauh disana walau jauh,
tapi tetep bisa tau kabar tanah kelahirannya ya mbak...
semangat semangattttt.......!!!!! ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 6:22 pm

xender zone wrote:
salam kenal buwat mbak menik yang nan jauh disana walau jauh,
tapi tetep bisa tau kabar tanah kelahirannya ya mbak...
semangat semangattttt.......!!!!! ajib ajib ajib ajib ajib ajib ajib 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
salam kenal kembali ...........aku sangat senang sekali dengan forum ini sudah lama aku menanti.
Kembali Ke Atas Go down
daRinto
Donatur
avatar

Lokasi : Jakarta
Reputation : 1
Join date : 08.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 6:50 pm

Menik wrote:
Matur nuwon doane mas, yo sak niki yomung buruh mas kebetulan aku tinggal neng deso. Daerah dimana mama tinggal akeh wong jowo. Sering di datangi marinir Indonesia kadang sampe lebih dari seratus kan mereka pesan kapal di sini. Daerahku jarang wong indonesia sepi. aku balik wis 6 tahun yang lalu mas. Sakiki meh balik wis gak duwe duwit hehehe. Semakin mahal gondelane akeh nabung iseh lah. Semoga wae orak suuwi maneh.

Salam kenal juga lho mbak Menik.selamat bergabung di forum ini.
Hebat yo mbak wis puluhan tahun golek menir ,kiro kiro wis pirang karung mbak menire?
Opo malah wis entuk Meneer beneran kali ya..? :flower: :joker:
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 09, 2008 7:06 pm

:)
daRinto wrote:
Menik wrote:
Matur nuwon doane mas, yo sak niki yomung buruh mas kebetulan aku tinggal neng deso. Daerah dimana mama tinggal akeh wong jowo. Sering di datangi marinir Indonesia kadang sampe lebih dari seratus kan mereka pesan kapal di sini. Daerahku jarang wong indonesia sepi. aku balik wis 6 tahun yang lalu mas. Sakiki meh balik wis gak duwe duwit hehehe. Semakin mahal gondelane akeh nabung iseh lah. Semoga wae orak suuwi maneh.

Salam kenal juga lho mbak Menik.selamat bergabung di forum ini.
Hebat yo mbak wis puluhan tahun golek menir ,kiro kiro wis pirang karung mbak menire?
Opo malah wis entuk Meneer beneran kali ya..? :flower: :joker:


Wah gak terhitung lagi. Tentu ki wis meh 11 taun ketemu meneer beneran.....hehehe
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator
avatar

Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Mon Mar 10, 2008 1:50 am

Menik wrote:
:)
daRinto wrote:
Menik wrote:
Matur nuwon doane mas, yo sak niki yomung buruh mas kebetulan aku tinggal neng deso. Daerah dimana mama tinggal akeh wong jowo. Sering di datangi marinir Indonesia kadang sampe lebih dari seratus kan mereka pesan kapal di sini. Daerahku jarang wong indonesia sepi. aku balik wis 6 tahun yang lalu mas. Sakiki meh balik wis gak duwe duwit hehehe. Semakin mahal gondelane akeh nabung iseh lah. Semoga wae orak suuwi maneh.

Salam kenal juga lho mbak Menik.selamat bergabung di forum ini.
Hebat yo mbak wis puluhan tahun golek menir ,kiro kiro wis pirang karung mbak menire?
Opo malah wis entuk Meneer beneran kali ya..? :flower: :joker:


Wah gak terhitung lagi. Tentu ki wis meh 11 taun ketemu meneer beneran.....hehehe



Hirlakk Menirrr... ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Mon Mar 10, 2008 6:27 pm

Menik wrote:
Sultan_ wrote:
__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak


Peluang bisnis.... saatnya memproduksi Tiwol Vaccum, tahan hingga 3 bulan di luar freeser, 7 bulan di dalam freeser.. ok tuh kaya'e, kayak klo di Semarang bandeng Vaccum tulang lunak. :cheers:

Wah lezat lagi makan thiwol bikin sambel lauk bandeng presto dari pasar johar wah...........wes wes joko ganteng lewat we rak melirik opo maneh mertua lewat gak di sopo ................aku juga kenal semarang kok mas.

wahhh.... Aplouse Petualang tenan kih kaya'e mba' menik Kih...heheheh.
Wonosari, Semarang, England...PP dance dance

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Mon Mar 10, 2008 6:28 pm

redbiem wrote:
Menik wrote:
:)
daRinto wrote:
Menik wrote:
Matur nuwon doane mas, yo sak niki yomung buruh mas kebetulan aku tinggal neng deso. Daerah dimana mama tinggal akeh wong jowo. Sering di datangi marinir Indonesia kadang sampe lebih dari seratus kan mereka pesan kapal di sini. Daerahku jarang wong indonesia sepi. aku balik wis 6 tahun yang lalu mas. Sakiki meh balik wis gak duwe duwit hehehe. Semakin mahal gondelane akeh nabung iseh lah. Semoga wae orak suuwi maneh.

Salam kenal juga lho mbak Menik.selamat bergabung di forum ini.
Hebat yo mbak wis puluhan tahun golek menir ,kiro kiro wis pirang karung mbak menire?
Opo malah wis entuk Meneer beneran kali ya..? :flower: :joker:


Wah gak terhitung lagi. Tentu ki wis meh 11 taun ketemu meneer beneran.....hehehe



Hirlakk Menirrr... ngakak ngakak ngakak


Menir Pow Munir kihh.... ngakak ngakak

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Thu Mar 13, 2008 7:26 pm

Mba' Menik nang ndi kih.. kok tumben rung absen.... ;) ;)

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
daRinto
Donatur
avatar

Lokasi : Jakarta
Reputation : 1
Join date : 08.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Thu Mar 13, 2008 7:56 pm

Sultan_ wrote:
Mba' Menik nang ndi kih.. kok tumben rung absen.... ;) ;)


☀sunny: ☀
Mungkin lagi siap siap lagi njemur selimut ,sebab wis arep musim panas kok
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sat Mar 15, 2008 8:30 am

Sultan_ wrote:
Menik wrote:
Sultan_ wrote:
__BlacKy__ wrote:
dance bsk empor tiwul no belanda ahhh....ngo mbak menik ngakak ngakak


Peluang bisnis.... saatnya memproduksi Tiwol Vaccum, tahan hingga 3 bulan di luar freeser, 7 bulan di dalam freeser.. ok tuh kaya'e, kayak klo di Semarang bandeng Vaccum tulang lunak. :cheers:

Wah lezat lagi makan thiwol bikin sambel lauk bandeng presto dari pasar johar wah...........wes wes joko ganteng lewat we rak melirik opo maneh mertua lewat gak di sopo ................aku juga kenal semarang kok mas.

wahhh.... Aplouse Petualang tenan kih kaya'e mba' menik Kih...heheheh.
Wonosari, Semarang, England...PP dance dance

Wis pokoe pulang pergi nglipar, wonosari, semarang, jakarta, wes sampe mumet makane ki capek neng ngomah wae,..........
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sat Mar 15, 2008 8:34 am

Sultan_ wrote:
Mba' Menik nang ndi kih.. kok tumben rung absen.... ;) ;)


Buk sibukkkkk bek kerjo.....dadi rak iso internettan. ki nulise tengah wengi gonku dadi sepi rak di ganggu bek thuyulku.
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sat Mar 15, 2008 8:42 am

daRinto wrote:
Sultan_ wrote:
Mba' Menik nang ndi kih.. kok tumben rung absen.... ;) ;)


☀sunny: ☀
Mungkin lagi siap siap lagi njemur selimut ,sebab wis arep musim panas kok

Memang betul sekali....yessssssss seminggu lagi musim semi mulai cuaca bagus gak adem maneh. Wah nek adem pakeane koyo sembleng. Jenengan ngerti sintin niku sembleng... Mbake ayu banget tapi tiba tiba gila kasihan............suka pakean seng aneh aneh.

Tapi ini weekends so bisa i am back...
Kembali Ke Atas Go down
caliber
Koordinator
avatar

Reputation : 4
Join date : 10.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sat Mar 15, 2008 5:54 pm

wah... bukannya hujan cuma sore thok, nak awan kie cerah lho affraid
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 16, 2008 2:50 am

caliber wrote:
wah... bukannya hujan cuma sore thok, nak awan kie cerah lho affraid





hujansore2 kaya judul lagu lol! lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 16, 2008 3:06 am

Menik wrote:
daRinto wrote:
Sultan_ wrote:
Mba' Menik nang ndi kih.. kok tumben rung absen.... ;) ;)


☀sunny: ☀
Mungkin lagi siap siap lagi njemur selimut ,sebab wis arep musim panas kok

Memang betul sekali....yessssssss seminggu lagi musim semi mulai cuaca bagus gak adem maneh. Wah nek adem pakeane koyo sembleng. Jenengan ngerti sintin niku sembleng... Mbake ayu banget tapi tiba tiba gila kasihan............suka pakean seng aneh aneh.

Tapi ini weekends so bisa i am back...

Sembleng kih sopo menehhhh ngakak ngakak

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 16, 2008 5:06 am

gimbik wrote:
caliber wrote:
wah... bukannya hujan cuma sore thok, nak awan kie cerah lho affraid





hujansore2 kaya judul lagu lol! lol! lol!

waktu hujan sore sore ......enake ningkrong wae...........wah jadi ingat jaman dulu pacare mau datang di minggu sore gak datang gara gara hujan weh... esuke pethuk ngambek... jarene cinta kok wedi hujan.
Kembali Ke Atas Go down
Menik
Lurah


Lokasi : Rotterdam
Reputation : 1
Join date : 05.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Sun Mar 16, 2008 5:11 am

Sultan_ wrote:
Menik wrote:
daRinto wrote:
Sultan_ wrote:
Mba' Menik nang ndi kih.. kok tumben rung absen.... ;) ;)


☀sunny: ☀
Mungkin lagi siap siap lagi njemur selimut ,sebab wis arep musim panas kok

Memang betul sekali....yessssssss seminggu lagi musim semi mulai cuaca bagus gak adem maneh. Wah nek adem pakeane koyo sembleng. Jenengan ngerti sintin niku sembleng... Mbake ayu banget tapi tiba tiba gila kasihan............suka pakean seng aneh aneh.

Tapi ini weekends so bisa i am back...

Sembleng kih sopo menehhhh ngakak ngakak

Sembleng ki cah ayu tapi dadi edan karena....rak ngerti aku sebabpe.......... ;) ;)
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator
avatar

Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Mon Mar 17, 2008 6:18 pm

takiro nek sembleng ki jeneng wong belanda... ngakakk ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Mon Mar 17, 2008 6:32 pm

redbiem wrote:
takiro nek sembleng ki jeneng wong belanda... ngakakk ngakakk ngakakk


Piyee Biem???? Uayuuu... tapi edan ngono?? ayuu loh biem...... edan no.10
nomer siji ayu, no.2 ayu. no.3 ayu...


ngakak ngakak ngakak ngakak

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
caliber
Koordinator
avatar

Reputation : 4
Join date : 10.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Mon Mar 17, 2008 10:56 pm

Sultan_ wrote:
redbiem wrote:
takiro nek sembleng ki jeneng wong belanda... ngakakk ngakakk ngakakk


Piyee Biem???? Uayuuu... tapi edan ngono?? ayuu loh biem...... edan no.10
nomer siji ayu, no.2 ayu. no.3 ayu...


ngakak ngakak ngakak ngakak

blas ra mudeng siul
Kembali Ke Atas Go down
adjie
Koordinator
avatar

Lokasi : Jakarta
Reputation : 0
Join date : 29.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Wed Mar 19, 2008 6:20 pm

caliber wrote:
Sultan_ wrote:
redbiem wrote:
takiro nek sembleng ki jeneng wong belanda... ngakakk ngakakk ngakakk


Piyee Biem???? Uayuuu... tapi edan ngono?? ayuu loh biem...... edan no.10
nomer siji ayu, no.2 ayu. no.3 ayu...


ngakak ngakak ngakak ngakak

blas ra mudeng siul

maksute opo iki kang?
kok aku ra dong blasss
Kembali Ke Atas Go down
http://kerajinanbatualam.blogspot.com/
daRinto
Donatur
avatar

Lokasi : Jakarta
Reputation : 1
Join date : 08.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Thu Mar 20, 2008 8:39 pm

adjie wrote:
caliber wrote:
Sultan_ wrote:
redbiem wrote:
takiro nek sembleng ki jeneng wong belanda... ngakakk ngakakk ngakakk


Piyee Biem???? Uayuuu... tapi edan ngono?? ayuu loh biem...... edan no.10
nomer siji ayu, no.2 ayu. no.3 ayu...


ngakak ngakak ngakak ngakak

blas ra mudeng siul

maksute opo iki kang?
kok aku ra dong blasss

Maksute Bocahe ayu tapi Edan ,kamu mau enggak ngono lho
ngakak ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
Mase_
Camat
avatar

Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Fri Mar 21, 2008 4:17 am

Ayuuuhh.. tapi sembleng jare Mba' menik kok... ngakak ngakak

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Fri Mar 21, 2008 1:17 pm

Sultan_ wrote:
Ayuuuhh.. tapi sembleng jare Mba' menik kok... ngakak ngakak
rapopo anggere gelem nompo aku we aku ikhlas
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
__BlacKy__
Donatur
avatar

Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Fri Mar 21, 2008 3:13 pm

ngakakk edan ko di adusi wae wes resik kok ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator
avatar

Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   Fri Mar 21, 2008 7:32 pm

Sultan_ wrote:
redbiem wrote:
takiro nek sembleng ki jeneng wong belanda... ngakakk ngakakk ngakakk


Piyee Biem???? Uayuuu... tapi edan ngono?? ayuu loh biem...... edan no.10
nomer siji ayu, no.2 ayu. no.3 ayu...


ngakak ngakak ngakak ngakak



Waaaaaa... kosik bos, arep ono acara sekk.. [ndelik mode:ON] ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content




PostSubyek: Re: Kerinduanku pada gunungkidul   

Kembali Ke Atas Go down
 
Kerinduanku pada gunungkidul
Kembali Ke Atas 
Halaman 2 dari 5Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: REGIONAL :: Indonesia :: Jogja-
Navigasi: