Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)556
Share | 
 

 Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
PengirimMessage
redbiem
Koordinator


Lokasi: dunia maya
Reputation: 2
Join date: 03.03.08

PostSubyek: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2008-03-05, 20:42

First topic message reminder :

ada yg mau tukar informasi tentang pusaka2 ato koleksi benda2 benda antik??

Mohon petunjuk... Amiiiin Amiiiin Amiiiin
Kembali Ke Atas Go down

PengirimMessage
martinus
Koordinator


Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-07-12, 09:36

taufik andianto wrote:
sepurane wes karaten, dasare aku gemblung ra ngereti coro ngeramute
ya ampun mas nganti wis karaten kabeh ngono kuwi piye? Babar blas ora tau kok rumat ya?
Kembali Ke Atas Go down
trimopakesa
Koordinator


Join date: 08.04.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-07-12, 10:20

semakin akeh karate semakin larang regane
Kembali Ke Atas Go down
taufik andianto
eRTe


Join date: 12.07.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-07-12, 17:57

tenane?...sing jelas luweh mbahayani, mergo sing keno dijamin TETANUS
Kembali Ke Atas Go down
mas_yanto
Warga


Join date: 01.09.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-01, 03:04

aku duwe semar iki.....
tapi ora reti opo-opo
durung mimpi, soale akeh kerjaan, pusing kerja capek
boro-boro mimpi, tidur nyenyak iso di itung... Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
gaplex
Koordinator


Join date: 07.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-01, 10:40

taufik andianto wrote:
taufik andianto wrote:
Agus susanto1999 wrote:
foto dong bos,,biar bisa lihat
Mase, aku yo ada keris tapi gak tau dapur apa sama tangguh apa. mas bisa bantu gak?


iki jenenge dapur tilam upih
ricikan pijetan dan tikel alis kang
nek masalah tangguh sulit kang apalagi kondisine koyo ngono
karaten dadi ra iso ngerti secara jelas besi dan pamornya
cobo kang di putihkan dulu/di bersihkan,eman2 kang nek ra di rumat
mending kon ngrumat wong liyo wae nek njenengan emang ra gelem
ngrumat(aku yo gelem kon ngrumat...hhee....hheeee)
mungkin sesepuh liyane iso nambahi
nuwun
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
Asmaraningtyas
Camat


Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-01, 11:25

keris kuwi jenenge kebo lajer...gunane nggo pertanian...nek sapi wedusmu lara jarene wong tuwa nek di tempeli keris iku mari......

keris iku gaya ne solo....pamore kaya kaya beras wutah...ora jelas seka kene. ora oleh dituroke...nyimpene kudu ngadeg utawa dicanthelke....
ngrawate cukup ditelesi nggago lengo klenthik...ning aja nggago lengo goreng....

dapure.....sing jelas dudu dapurku....hahahahaa
Kembali Ke Atas Go down
gaplex
Koordinator


Join date: 07.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-01, 14:51

nek pendapatku kui keris tilam upih kang udu mahesa lajer
cara membedakanya bisa di lihat dari pijetan kang,
mahesa lajer kui pijetanya menduwur,dowo.lan ra ono tikel alise
...bedo karo tilam upih sing ricikane pijetan lan tikel alis
nek di telesi nganggo lengo klentik kok agi krungu aku,po ra salah kang
nuwun
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
Asmaraningtyas
Camat


Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-01, 15:05

yo mbuh..sing duwe mesthi yo duwe crita keris...nek skak gagrake sak ngertiku kuwi kebo lajer....lengo klentik iku gunane nggo nyegah karat....nek iso yo diresike ngango jeruk nipis....
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-01, 15:19

sorry pancen iku mirip keris kebo lajer dapure...ning iso wae iku keris dapur jakak lola
coba bedakno...iki...



dapur jaka lola


dapur kebo lajer



iki uga keris dapure lajer ning dudu kebo..tapi jalak lajer
Kembali Ke Atas Go down
abrata
Lurah


Lokasi: jawa timur
Reputation: 1
Join date: 26.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-01, 23:36

wah banyak koleksi keris podoan kie kayane....aku gak patio paham lek masalah keris pusoko Very Happy jare enek seng jenenge keris kolomunyeng. iyo to kang?
Kembali Ke Atas Go down
gaplex
Koordinator


Lokasi: KARANG DUWET,KARANG MOJO,CILEDUG
Reputation: 7
Join date: 07.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-02, 09:27

iyo ono kang nek ora salah keris kui nggone salah satu sunan
sunan giri,aku pernah ngerti neng nggon tipi
ricikane sogokan rangkap,tikel alis lan greneng
Kembali Ke Atas Go down
http://www.ndtindonesia.com
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-02, 15:04


ki keris kala munyeng
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-02, 15:28

Asmaraningtyas wrote:

ki keris kala munyeng
mas kok saget di jenengke kala munyeng niku sejarahe pripun nggih?
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-03, 08:36

nek sejarahe mbuh...nek critane ngene.....

jaman giri kedaton dilurug mush sakak majapahit...wektu iku sunan giri lagi nulis.....muswuh teka sing perang santrine...sunan giri sih asik wae nulis....lha ternyata santrine entek dipateni wong majapahit....ganeng santrine sunan giri wis ora kuwasa ngendeg lakune mungsuh...mula suwe mijet wohing ranti...wong majapahit wis ngepung omahe.kamare/petanene sunan giri....
weruh glagat sing ora becik suana giri donga marang sing gawe urip karo nguncalke polpene (kalam). lha polpene suanan giri sing diuncalke iku iso muter muter suwe suwe dadi keris lan keris iku sing ngamuk...wong majapahit mati kabeh dicuble s kerise suanan giri. gandeng keris iku asale saka kalam mula disebut keris kalamunyeng...umpama mbiyen suana giri nulise ngganggo spidol mesthi keris iku jenengi keris kyai spidolmunyeng......

ngono ceritane keris kalamunyeng.... lha keris kalamunyeng iku saiki jumlahe wis akeh sebab akeh mpu sing gawe keris kaya ngono....dadi kalamunyeng iku jenenge DAPUR keris....
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-03, 08:46

keris kalamunyeng iku termasuk keris sing sebutane nganggo kyai. luke 13....
Kembali Ke Atas Go down
abrata
Lurah


Lokasi: jawa timur
Reputation: 1
Join date: 26.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-03, 08:54

ooo ngunu to ceritane... ;)
Kembali Ke Atas Go down
rizky
Pengawas


Lokasi: Nganjuk-Wonosari-bekasi
Reputation: 7
Join date: 24.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-03, 10:40

o0o dadi kaya kue awalmulo jenenge keris kalamunyeng :!@#@!:
*selonjoran maning nang pojokan*

_________________
Ampiranku
FBku Gonku cangkruk kene
Kembali Ke Atas Go down
http://ispria.blogspot.com/
zen
Warga


Lokasi: mojokerto
Reputation: 0
Join date: 05.09.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-05, 02:33

kulo nggada batu mata kucing sebsar bola pimpong.wonten sing pados a?
Kembali Ke Atas Go down
zen
Warga


Lokasi: mojokerto
Reputation: 0
Join date: 05.09.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-05, 02:35

asslamkm
Kembali Ke Atas Go down
zen
Warga


Lokasi: mojokerto
Reputation: 0
Join date: 05.09.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-05, 02:39

asslamkm
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-05, 20:33

mantep ulasane iki! Lanjutkan!!!
Kembali Ke Atas Go down
nippon
Koordinator


Lokasi: nippon
Reputation: 2
Join date: 22.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-06, 10:40

mo tanya----aku prnh di beri bolpen antik yg di di dlmnya ada keris kecil-apakah itu keris buatan jaman skrng pa brg jmn nbiyen-trus ada gunanya pa nggak-mohon petunjuknya -keris dan bolpen warna dan reliefnya sama ------matr nwn
Kembali Ke Atas Go down
rizky
Pengawas


Lokasi: Nganjuk-Wonosari-bekasi
Reputation: 7
Join date: 24.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-07, 08:05

Bisa kasih lihat gambarnya bro... :!@#@!:

_________________
Ampiranku
FBku Gonku cangkruk kene
Kembali Ke Atas Go down
http://ispria.blogspot.com/
nippon
Koordinator


Lokasi: nippon
Reputation: 2
Join date: 22.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-07, 08:10

rizky wrote:
Bisa kasih lihat gambarnya bro... :!@#@!:

pulng krj tak cbne
Kembali Ke Atas Go down
nippon
Koordinator


Lokasi: nippon
Reputation: 2
Join date: 22.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-09-07, 08:11

rizky wrote:
Bisa kasih lihat gambarnya bro... :!@#@!:

pulng krj tak cbne
Kembali Ke Atas Go down
kfeihong
Warga


Lokasi: bonowoso
Reputation: 0
Join date: 19.10.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-11-04, 09:31

aku duwe pedang cilik modele koyo bolpen kae ono tutupe tapi mong di buka kuwi podo ono pedange sepasang lanang wadon gawe opo yo kuwi
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-11-04, 09:48

mung cindera mata paling kuwi....
Kembali Ke Atas Go down
rizky
Pengawas


Lokasi: Nganjuk-Wonosari-bekasi
Reputation: 7
Join date: 24.08.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-11-04, 09:52

cobi paring perso gambaripun "kfeihong"

_________________
Ampiranku
FBku Gonku cangkruk kene
Kembali Ke Atas Go down
http://ispria.blogspot.com/
Agus susanto1999
KorLap


Lokasi: jakarta palmerah
Reputation: 10
Join date: 23.05.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-11-04, 18:31

Spoiler:
 


gambare di ganti sik cilik mas dab . 800x600 pxl
Kembali Ke Atas Go down
mas roso
Koordinator


Lokasi: Pondok Indah Kutabumi TNG
Reputation: 7
Join date: 08.06.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-11-05, 13:29

Yen klo namung kagungan mbah buyut 'Ninek'
Nadyan antik ning tansah tak puji-puji, ben tansah seneng, ben awet urip
Kembali Ke Atas Go down
didi ch
Warga


Lokasi: jakarta
Reputation: 0
Join date: 13.12.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-12-13, 22:00

kebetulan saya lagi menawarkan barang2 antik berupa keris, pedang, tombak, kujang besar (2), senapan, kampak dari batu, senjata dari Irian Jaya dari tulang betis mansusia, tara kota, guci2, meja dari batu, patung2 dari batu, lukisan, beserta lemarinya satu rumah penuh termasuk pusaka alam dari bambu, di jual semua seharga 3 Milyard sudah termasuk ongkos kirim. Barang ada di Jawa Timur; konfirmasi ke Didi Ch no hp: 081807822346, tidak melayani sms sebelum transaksi. Fotonya bisa dilihat di foto Facebook: Jagger Smanti; j266er2004@yahoo.com
Kembali Ke Atas Go down
martinus
Koordinator


Lokasi: JOGJAKARTA
Reputation: 6
Join date: 29.04.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-12-15, 15:35

kuwi sapa sing arep pesen barang barang mau gek uwis.
Kembali Ke Atas Go down
kumbanglanang
Warga


Lokasi: bali
Reputation: 0
Join date: 25.11.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-12-16, 13:58

ndereg nimbrung

sak derenge nuwun ngapuro..
Poro sederek bab jualan barang pusaka seperti keris,tumbak,dll, itu menurut ahli jawi sebetul nya di perbolehkan atau tidak ya??atau hukumnya bgmn bagi kita orang jawa yang uri uri adat kesenian budaya jawa yg kita cintai ini??
Menurut saya pribadi dulur.. bila kita mempunyai barang pusaka (keris dsb.)bila kita di kasi orang itu memang harus ada Maskawinnya/ato mahar. tapi mahar tersebut bukan untuk bisnis ato di ambil keuntungan dari pnjualan pusaka tsb.hanya untuk syarat biar yoninya tidak hilang,itu saja..
Dan kecuali pusaka itu datang sendiri lewat mimpi ato memang warisan dari leluhur kluarga kita sendiri.
mohon penjelsan bagi mas tinus ato yg lain tentang jual beli benda pusaka, itu hukumnya bgaimana??
nuhun Amiiiin :study:
Kembali Ke Atas Go down
didi ch
Warga


Lokasi: jakarta
Reputation: 0
Join date: 13.12.09

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2009-12-16, 14:57

silakan dilihat di Facebook saya: tentang Barang antik: FB: JaggerSmanti, Atiques: http://www.facebook.com/album.php?aid=2013524&id=1315881979
Kembali Ke Atas Go down
yamin
Warga


Lokasi: martapura-kalimantan selatan
Reputation: 0
Join date: 10.05.10

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2010-05-10, 01:32

aku punya 3 buah keris, gelang dan beberapa benda yang lain.tapi ga tau nama dan fungsinya om.mdhan ini diforum ini ada yg bisa bantu.tkb
Kembali Ke Atas Go down
yamin
Warga


Lokasi: martapura-kalimantan selatan
Reputation: 0
Join date: 10.05.10

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2010-05-10, 21:18

benda2 tersebut isi dilihat di http://www.facebook.com/album.php?aid=754&id=100000966583743&saved#!/album.php?aid=754&id=100000966583743.ga bisa di upload ksini.dadi ya lwt FB aja.tlg kang diperiksa. matur nuwun
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator


Lokasi: dunia maya
Reputation: 2
Join date: 03.03.08

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2010-05-27, 07:47

gavha99 wrote:
buat apa mencari benda-benda pusaka pak.... gak ada manfaatnya......
yang lebih bermanfaat kerja dan ibadah...
gak ada yang dapat mengalahkan ALLOH SWT karena semua adalah ciptaanya, benda pusaka bikinan manusia lalu di asma bisa juga ......

cuman share aja mas, Allah SWT menciptakan makhluknya dan memberi ijin makhluknya untuk mencipta, semua mempunyai manfaat sendiri2.... lagi pula ini bukan untuk mencari pusaka, sapa tau ada yg mempunyai warisan pusaka dari nenek moyang... cuman sekedar melestarikan budaya saja, nanti kalo di klaim negara tetangga pada bingung semua.. terima kasih..

_________________
Di atas langit masih ada langit...
SURODIRO JAYANINGRAT, LEBUR DENING PANGASTUTI
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator


Lokasi: dunia maya
Reputation: 2
Join date: 03.03.08

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2010-05-27, 07:57

Agus susanto1999 wrote:





ini bagus gak


wah keren kerisnya mas ajib

_________________
Di atas langit masih ada langit...
SURODIRO JAYANINGRAT, LEBUR DENING PANGASTUTI
Kembali Ke Atas Go down
dede_dap
Lurah


Lokasi: Wonosari
Reputation: 1
Join date: 13.05.10

PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   2010-05-29, 00:59

nderek nyimak kemawon...
nek mbahas teknis ra dong.. :cry:
kulo mung seneng nek ndelokke keris,
dilihat dari segi seni mahakarya orang jaman dulu...


lanjut..

ajib
Kembali Ke Atas Go down
 

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 4 dari 5Pilih halaman : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK ::  :: -