Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin


Share | 
 

 PULUNG GANTUNG....

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2, 3
PengirimMessage
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas
avatar

Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

PostSubyek: PULUNG GANTUNG....   Mon May 12, 2008 11:35 am

First topic message reminder :

"Sambil terisak, beberapa perempuan berkerudung yang sebagian besar berusia setengah baya itu memandikan jenazah EA (17) yang terbujur kaku, di dalam sebuah bilik khusus berdinding dari bentangan empat lembar kain batik. Puluhan pelayat yang datang sejak tengah hari, juga masih setia menunggu. Mereka duduk menyebar, ada yang di bawah tenda, pepohonan, dan kayu-kayu rangka bekas rumah yang rusak oleh gempa bumi 27 Mei 2006. Di salah satu sudut pekarangan yang lain, sebagian lelaki sibuk mempersiapkan segala peralatan untuk pemakaman. Suasana duka begitu terasa di rumah Karto tumiran (80-an), warga Dusun Pugeran, Patuk, Gunung Kidul, Provinsi DI Yogyakarta, Sabtu (30/6) sore.Lantunan ayat suci yang terdengar dari sebuah pemutar tape memecahkan kesunyian kawasan pegunungan yang berjarak sekitar 17 kilometer arah timur Kota Yogyakarta. Kabar meninggalnya EA, siswi kelas II sebuah SMK negeri di Kota Yogyakarta, cukup menggemparkan. Tubuh gadis itu ditemukan kakeknya, Karto Tumiran, sekitar pukul 10.00, dalam keadaan tergantung pada kerangka pintu rumahnya
(http://www.kompas.co.id/kompas-cetak/0707/02/utama/3646390.htm)"

Tulisan di atas adalah cuplikan berita yang dimuat di harian Kompas di pertengahan tahun 2007. Sebagai berita mungkin sudah basi. Tetapi masalah bunuh diri di kabupaten Gunung Kidul tak akan pernah basi. Masalah terjadinya kasus bunuh diri yang sering terjadi berurutan di daerah Gunung Kidul, sudah di ketahui sejak beberapa puluh lalu. Menyisakan banyak misteri, banyak pertanyaan untuk kalangan profesi dan ilmiah, dan meninggalkan kesedihan untuk keluarga yang ditinggal. Angka kejadian bunuh diri di kabupaten Gunung Kidul sebesar 9 per 100 000 penduduk per tahun, jauh lebih tinggi dari kejadian di Jakarta yang hanya kurang dari 2 per 100 000 per tahun. Yang lebih menyedihkan, di tahun tahun terakhir peristiwa bunuh diri ini banyak mengenai anak anak sekolah, seperti gadis EA cucu dari mBah Karto Tumiran tadi. Wanita yang saya ceritakan dalam tulisan saya yang lalu, melakukan bunuh diri karena depresi sesudah persalinan dan kehilangan bayi yang baru dilahirkannya.

Untuk yang punya pengalaman dan cerita tentang pulung gantung bagaimana?????

Trim's

Ini misteri bagi kita semua warga GK....
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika

PengirimMessage
Asmaraningtyas
Camat


Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Sat Oct 22, 2011 8:03 pm

munculke meneh ah....

nek ana sing ngomong pulung gantung kwi komet utawa lintang neblok utawa barang angkasa liyane...wis kena dipestheke durung tau weruh pulung gantung.... pulung gantung kwi mabure ora dhuwur mung sak dhuwure wit klapa...bentuk kaya gulungan geni gedene sak bal bekel/ tenis (kira kira) ana buntute werna ijo. piye isa diarani KOMET? ngawur to? ... pancen pulung gantung kuwi dudu sing marake mati ngendat ning kuwi sasmita ghaib yen bakal anan wong ngendat uta nggantung....
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Join date : 01.10.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Sat Oct 22, 2011 8:43 pm

wah aku ra percoyo mbah.......... fkogk
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
Asmaraningtyas
Camat


Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Sat Oct 22, 2011 9:34 pm

aku wis tau keweden kepethuk pulug gantung ijen pas arep ngaji. puluhan tahun kepugkur. aku trima mlayu mulih ra sida ngaji wedi wong dalane peteng rung ana listrik ana pulung gantung meneh..... ngertiku nek kuwi pulung gantung ya merga saka kadohan anan tanggaku sing bengok bengok pulung gantung pulung gantung.... wektu kuwi pulunge niba ngendi aku ra ngerti wong pulunge alon alon mlaku terus ngati ilang ora kethok meneh . dadi iki pengalaman pribadi...percaya ora penting ora percaya tambah ra penting....
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Join date : 01.10.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Sun Oct 23, 2011 7:36 pm

nggih mbah
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
wiwid
HanSip


Join date : 09.08.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Mon Oct 24, 2011 1:11 am

Aq percoyo, hawong aq yo tau ngerti koq..
tapi sing durung paham kwi artine, ora tak ambil pusing, kwi urusan e sing ghaib2.. :)
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com/forum
Mochamad Nurahyani
Camat


Join date : 01.10.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Mon Oct 24, 2011 2:49 pm

sok nek ono meneh di dhemek ae mbah ngen mlethek dhewe....... lole
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
Asmaraningtyas
Camat


Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Mon Oct 24, 2011 4:31 pm

tak kongkone nang mahmu ya?
Kembali Ke Atas Go down
Ngabehi_km
Lurah


Join date : 17.10.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 08, 2011 10:07 am

nek pulung sing konthal -kanthil ono ora mbah???
Kembali Ke Atas Go down
http://ngajitauhid.wordpress.com
sacho_eka
Pengawas


Join date : 03.11.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 08, 2011 1:54 pm

Ngabehi_km wrote:
nek pulung sing konthal -kanthil ono ora mbah???


ngakak

pulung sing gondal gandul..
Kembali Ke Atas Go down
http://kiossticker.com
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 08, 2011 4:30 pm

nek sing gondal gandul terus kuwi jenenge "pulunggana" pulung enggone ora ana...urung payu rabi..... nek pulungku wis ana sing ndekep...didemek mlethek dhewek....
Kembali Ke Atas Go down
tonodjogja
Lurah
avatar

Lokasi : Djogja Allways
Reputation : 1
Join date : 09.06.11

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 08, 2011 4:31 pm

gondhal gandhul ra kathokan kwi kan kenthongan mbah....wkwkk

_________________
www.jessen999.com
Kembali Ke Atas Go down
http://www.smartbiznis.com
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 08, 2011 4:34 pm

udu pentunge satpam sing gondal gandul kwi....
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat
avatar

Lokasi : http://toko-muslim.web.id
Reputation : 9
Join date : 01.10.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 08, 2011 7:46 pm

Asmaraningtyas wrote:
tak kongkone nang mahmu ya?

yo mbah tak tunggu...

_________________
tersipumalu tersipumalu tersipumalu  joz 
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
sacho_eka
Pengawas
avatar

Lokasi : tangerang- banten
Reputation : 36
Join date : 03.11.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 15, 2011 11:55 pm

prasetyo wrote:
ra dong aku frustasi

podho kok kang.. aku yo ra dong!!
Kembali Ke Atas Go down
http://kiossticker.com
Mochamad Nurahyani
Camat
avatar

Lokasi : http://toko-muslim.web.id
Reputation : 9
Join date : 01.10.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Nov 15, 2011 11:59 pm

wis wengi yow, gek ndang turu

_________________
tersipumalu tersipumalu tersipumalu  joz 
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat MurahJual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Jual mesin Mixer Roti dan donat Murah
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Thu Jan 05, 2012 7:25 pm

Mochamad Nurahyani wrote:
wis wengi yow, gek ndang turu

ayo
Kembali Ke Atas Go down
trimowijoyo
eRTe
avatar

Lokasi : Depok Jawa Barat
Reputation : 0
Join date : 14.08.12

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Wed Aug 15, 2012 10:42 am

Wonosingo Ngali Kidul wrote:
Mase_ wrote:
trus Pulung gantung kih apane?

pulung gantung kuwi, sing nek mbengi ono cumlorot lan pulung gantung omonge bentuke bunder abang ....dadi meh mirip koyo teluh...

lan clorote mbengi jam 12 - 03an..
aku dewe dek isih cilik rung sekolah yo wis tau ngerti bentuk e pulung gantung ki koyo opo, memang koyo geni tapi bentuk e rodo dowo terus mabure nang duwur omah , terus kuwi gowo dadung (tali go iket sapi) bentuk e yo koyo geni, abang mowah2 kae nah biasane nak tibone nang pas omah yo kuwi salah sijine isi omah kuwi sing arep nggantung, lah nak neng daerahku angger ono wong nggantung kuwi , wit2tan sing ono sekitar omah kuwi di tebang kabeh salah sijine yo wit nongko kuwi mau,, nak critane simbahku ndisik sing jenenge pulung gantung senenge menclok nang gon wit nongko utowo kluwih (timbul nak sing ngarani wong jkt ), lah melakno kuwi wong jowo jarang banget nandor wit nongko karo kluwih kui mau nang pekarangan omah ngono ....


wis sesuk sambung meneh pooh
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
avatar

Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Wed Aug 15, 2012 12:48 pm

trimowijoyo wrote:
Wonosingo Ngali Kidul wrote:
Mase_ wrote:
trus Pulung gantung kih apane?

pulung gantung kuwi, sing nek mbengi ono cumlorot lan pulung gantung omonge bentuke bunder abang ....dadi meh mirip koyo teluh...

lan clorote mbengi jam 12 - 03an..
aku dewe dek isih cilik rung sekolah yo wis tau ngerti bentuk e pulung gantung ki koyo opo, memang koyo geni tapi bentuk e rodo dowo terus mabure nang duwur omah , terus kuwi gowo dadung (tali go iket sapi) bentuk e yo koyo geni, abang mowah2 kae nah biasane nak tibone nang pas omah yo kuwi salah sijine isi omah kuwi sing arep nggantung, lah nak neng daerahku angger ono wong nggantung kuwi , wit2tan sing ono sekitar omah kuwi di tebang kabeh salah sijine yo wit nongko kuwi mau,, nak critane simbahku ndisik sing jenenge pulung gantung senenge menclok nang gon wit nongko utowo kluwih (timbul nak sing ngarani wong jkt ), lah melakno kuwi wong jowo jarang banget nandor wit nongko karo kluwih kui mau nang pekarangan omah ngono ....


wis sesuk sambung meneh pooh


kulo kok dereng nate sumerep nggih...niku wonten manfaate mboten?

_________________
I know the Lord will make a way for me
Mampir Dunk==> Bola
Disini Juga ==> Site
OK Zone ===> Blog
Dengerin Lagunya ===>> my world
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
alventa
Pengawas
avatar

Lokasi : http://instaforex.com/
Reputation : 5
Join date : 24.06.11

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Mon Aug 27, 2012 9:58 am

wah kita berlindung kepada Alloh TA'aala, semoga orang-orang tidak melakukan bundir, dosa besar......

_________________
Join with InstaForex | Indonesian Forex Forum |
Follow us on FaceBook | Keep Learning and Doing |
Kembali Ke Atas Go down
http://instaforex.com/
martinus
Koordinator
avatar

Lokasi : JOGJAKARTA
Reputation : 6
Join date : 29.04.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Sep 25, 2012 10:09 pm

trus kesimpulanne piye mas? opo kui?
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Sep 25, 2012 10:36 pm

kesimpulane, akeh wong sing rumngsa tau kuliah merasa pintar karena dia sarjana atau bahkan doktor ambil kesimpulan ngawur dengan tanpa dasar. mereka nmencoba bikin kesimpulan dengan angan angan sendiri mengatakan pulung gantung hanya mitos atau kalau ada mereka sebut komet. padhahal mereka belum pernah lihat pulung gantung. sangat disayangkan kesimpulan koplak begini berasal dari orang yg mengatakan dirinya selalu berfikir ilmiah. berfikir ilmiah kok bikin kesimpulan dengan angan angan tanpa melihat faktanya dulu. ngoceh lagi dimana mana, kayak yg paling pinter sendiri. padahal aku yg bodoh begini juga pernah belajar ttg mitos tuh se[perti apa dan komet itu seperti apa. tapi pulung gantung yg saya lihat, tidak sama sama sekali dengan komet dan itu bukan mitos...bagaiman bisa disebut mitos wong aku ngelihat....
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat
avatar

Lokasi : Karangmojo
Reputation : 39
Join date : 08.01.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Tue Sep 25, 2012 10:37 pm

lihatlah diriku kurus kering begini karena mikirin bagaimana ngejelasin pulung gantung....
Kembali Ke Atas Go down
macanWong7
Koordinator
avatar

Lokasi : www.batuzakar.net
Reputation : 5
Join date : 22.02.09

PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   Thu Oct 25, 2012 2:19 pm

wahhh nmedeni banget, aku ora tegel mocone
Kembali Ke Atas Go down
http://www.batuzakar.net
Sponsored content




PostSubyek: Re: PULUNG GANTUNG....   

Kembali Ke Atas Go down
 
PULUNG GANTUNG....
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 3 dari 3Pilih halaman : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Kebatinan, Misteri dan Ghaib-
Navigasi: