Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKFAQPencarianPendaftaranAnggotaLogin
cinta itu yang bagaimana sih? 5 3 2
Share | 
 

 cinta itu yang bagaimana sih?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : 1, 2  Next
PengirimMessage
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: cinta itu yang bagaimana sih?   Thu Sep 22, 2011 8:36 am

bagaimana caranya agar bisa membedakan cinta, suka, kagum, nafsu, dan tertarik. Setiap bertemu wanita yang lebih cantik, manis, pasti timbul rasa-rasa ingin lebih mengenalnya......
sampai ketika kenal dengan mereka semua, malah jadi bingung mau pilih yang mana...
Kembali Ke Atas Go down
kendra
Koordinator


Lokasi: batam island
Reputation: 0
Join date: 14.09.08

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Thu Sep 22, 2011 8:54 am

gak boleh
Kembali Ke Atas Go down
http://kentrunk.wordpress.com
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Thu Sep 22, 2011 9:44 am

love
Kembali Ke Atas Go down
mbah sunar
Camat


Lokasi: PURI MEKAR RAJEG TNG
Reputation: 62
Join date: 24.10.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Thu Sep 22, 2011 3:59 pm

Cinta ki koyo nek lagi arep njaluk kae lho........
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Lokasi: http://toko-muslim.web.id
Reputation: 9
Join date: 01.10.08

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Thu Sep 22, 2011 6:20 pm

cintailah apa yg sudah menjadi milikmu, niscaya engkau akan bahagia. Dan kalau engkau ingin memiliki setiap apa yg engkau cintai, niscaya engkau tidak akan pernah bahagia.


____________________________________________________
toko muslim ** Mixer Roti ** Subur Kandungan
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Thu Sep 22, 2011 10:54 pm

cinta itu cuma dongeng mas ga usah dicari... kalau lg dengar donengeng ttg ande ande lumut ya dengerin saja tp ga usah dicari ada dimana...ga bakalan ketemu krn ga ada. cinta juga cuma dongeng...ga ada faktanya... tanya mbah sunar kalau " mbah sunar sudah "njaluk" nah tuh cinta, kalau wis kelegan....capek... cintanya ya wis ga ada". nanti cinta muncul lagi kalau sudah mau lagi.... lah kalau yg dirumah sdh ga bikin mau...maka cintanya numbuh diluar rumah...

jadi benar kata mbah sunar cinta itu kaya nek lagi njaluk.... iki kanngone wong lanang..kanggone wong wedok..cinta itu selain nek pas lagi butuh, juga tergantung besar kecilnya belanja bulanan... gantenga kaya ngapa rupamu...nek dompetmu cekak...ya nek kowe pas lagi cinta ya tetap ra diwenehi....

aja mbayangke urip runtang runtung berdasar cinta mas.... ORA ANA.

goleka duit sing akeh... cinta ana regane kok....
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Lokasi: http://toko-muslim.web.id
Reputation: 9
Join date: 01.10.08

PostSubyek: hehehe   Fri Sep 23, 2011 8:43 am

Asmaraningtyas wrote:
cinta itu cuma dongeng mas ga usah dicari... kalau lg dengar donengeng ttg ande ande lumut ya dengerin saja tp ga usah dicari ada dimana...ga bakalan ketemu krn ga ada. cinta juga cuma dongeng...ga ada faktanya... tanya mbah sunar kalau " mbah sunar sudah "njaluk" nah tuh cinta, kalau wis kelegan....capek... cintanya ya wis ga ada". nanti cinta muncul lagi kalau sudah mau lagi.... lah kalau yg dirumah sdh ga bikin mau...maka cintanya numbuh diluar rumah...

jadi benar kata mbah sunar cinta itu kaya nek lagi njaluk.... iki kanngone wong lanang..kanggone wong wedok..cinta itu selain nek pas lagi butuh, juga tergantung besar kecilnya belanja bulanan... gantenga kaya ngapa rupamu...nek dompetmu cekak...ya nek kowe pas lagi cinta ya tetap ra diwenehi....

aja mbayangke urip runtang runtung berdasar cinta mas.... ORA ANA.

goleka duit sing akeh... cinta ana regane kok....

wah kie berdaasarkan pengalaman pribadi kayane............... mas yo menilai sesuatu jangan dari pengalaman pribadi, cinta itu ada dan nyata. Setiap orang pasti punya cinta. Hanya saja cinta itu ada yg benar dan ada yg salah.............. Carilah cinta sejati untuk menemukan kebahagiaan sejati. ["Dijadikan indah pada (pandangan) manusia kecintaan kepada apa-apa yang diingini, yaitu wanita-wanita, anak-anak, harta yang banyak dari jenis emas, perak, kuda pilihan, binatang ternak, dan sawah ladang. Itulah kesenangan hidup di dunia, dan di sisi Allahlah tempat kembali yang baik (surga)."] (ali imron:14)

______________________________________________
toko muslim ** Mixer Roti ** subur kandungan
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 1:00 pm

walah mas kuwi pengalamane wong sak donya....
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 2:09 pm

mbah sunar wrote:
Cinta ki koyo nek lagi arep njaluk kae lho........


Njaluk nopo nggih maksudtipun??? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 2:13 pm

Mochamad Nurahyani wrote:
cintailah apa yg sudah menjadi milikmu, niscaya engkau akan bahagia. Dan kalau engkau ingin memiliki setiap apa yg engkau cintai, niscaya engkau tidak akan pernah bahagia.


____________________________________________________
toko muslim ** Mixer Roti ** Subur Kandungan

ajib
setuju,, terkadang kita sebagai manusia kurang menghargai cinta,karena terkadang terjadi kekurangpahaman dalam memaknai cinta, , , sehingga kawulo nyuwun pendapat, yen tresno sakmeniko ingkang kados punapa?
menopo amung roso seneng ing ati meniko sampun saget diarani tresno?? nyuwun pendapatipun....
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 2:21 pm

Asmaraningtyas wrote:
cinta itu cuma dongeng mas ga usah dicari... kalau lg dengar donengeng ttg ande ande lumut ya dengerin saja tp ga usah dicari ada dimana...ga bakalan ketemu krn ga ada. cinta juga cuma dongeng...ga ada faktanya... tanya mbah sunar kalau " mbah sunar sudah "njaluk" nah tuh cinta, kalau wis kelegan....capek... cintanya ya wis ga ada". nanti cinta muncul lagi kalau sudah mau lagi.... lah kalau yg dirumah sdh ga bikin mau...maka cintanya numbuh diluar rumah...

jadi benar kata mbah sunar cinta itu kaya nek lagi njaluk.... iki kanngone wong lanang..kanggone wong wedok..cinta itu selain nek pas lagi butuh, juga tergantung besar kecilnya belanja bulanan... gantenga kaya ngapa rupamu...nek dompetmu cekak...ya nek kowe pas lagi cinta ya tetap ra diwenehi....

aja mbayangke urip runtang runtung berdasar cinta mas.... ORA ANA.

goleka duit sing akeh... cinta ana regane kok....



nyuwun agunging pangaksami,, ingkang maksud atur kulo ing ngajeng, badhe tanglet, nyuwun bimbingan,kados punapa rasa tresna punika,,, menopo mbok bilih kita mlampah sesarengan kalian kaum hawa ngrasakaken ati remen sakmeniko sampun saget diarani tresno?
nanging kok nek kulo mlampah kalih tiang sanes ingkang rada luwih ayu,kulo nggih rasakke remen, kepripun punika???nyuwun bimbinganipun...

Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Lokasi: http://toko-muslim.web.id
Reputation: 9
Join date: 01.10.08

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 3:27 pm

cinta= Ce i en te a

___________________________
toko muslim ** Mixer Roti ** subur kandungan
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 3:30 pm

Mochamad Nurahyani wrote:
cinta= Ce i en te a

___________________________
toko muslim ** Mixer Roti ** subur kandungan

top markotop

coming good
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 4:39 pm

Ipin_kim wrote:
Asmaraningtyas wrote:
cinta itu cuma dongeng mas ga usah dicari... kalau lg dengar donengeng ttg ande ande lumut ya dengerin saja tp ga usah dicari ada dimana...ga bakalan ketemu krn ga ada. cinta juga cuma dongeng...ga ada faktanya... tanya mbah sunar kalau " mbah sunar sudah "njaluk" nah tuh cinta, kalau wis kelegan....capek... cintanya ya wis ga ada". nanti cinta muncul lagi kalau sudah mau lagi.... lah kalau yg dirumah sdh ga bikin mau...maka cintanya numbuh diluar rumah...

jadi benar kata mbah sunar cinta itu kaya nek lagi njaluk.... iki kanngone wong lanang..kanggone wong wedok..cinta itu selain nek pas lagi butuh, juga tergantung besar kecilnya belanja bulanan... gantenga kaya ngapa rupamu...nek dompetmu cekak...ya nek kowe pas lagi cinta ya tetap ra diwenehi....

aja mbayangke urip runtang runtung berdasar cinta mas.... ORA ANA.

goleka duit sing akeh... cinta ana regane kok....



nyuwun agunging pangaksami,, ingkang maksud atur kulo ing ngajeng, badhe tanglet, nyuwun bimbingan,kados punapa rasa tresna punika,,, menopo mbok bilih kita mlampah sesarengan kalian kaum hawa ngrasakaken ati remen sakmeniko sampun saget diarani tresno?
nanging kok nek kulo mlampah kalih tiang sanes ingkang rada luwih ayu,kulo nggih rasakke remen, kepripun punika???nyuwun bimbinganipun...

ya sing jeneng tresna ya mung ngono kuwi, seneng karo wong ayu wong wong ayu ki marahi birahi jee..lha nek elek rak ya kurang isa marahi birahi... mula wadon ora ayau arang rang sing nresnani...sex appeal -e kurang masalahe...lha tresna iku ilang nek wis kalegan...lanangan anggere wis kalegan ya gek turu....tresnane ilang sesuk nek wis tenagane pulih tresna meneh....apamneh neh wis muntup muntup...wis mesthi njaluk kandane mbah sunar....

jadi tresna iuku ora ana kasunyatane... mbok saiki kowe ngomong tresna kao bocah wedok A umpamane...ujug ujug anan cah wedok b sing luwih ayu..pingin mbok pacari..lha ilang tresnamu karo si A...wong sing anyar luwih mbiraheni....
iya ora?
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Lokasi: http://toko-muslim.web.id
Reputation: 9
Join date: 01.10.08

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 6:37 pm

Asmaraningtyas wrote:
Ipin_kim wrote:
Asmaraningtyas wrote:
cinta itu cuma dongeng mas ga usah dicari... kalau lg dengar donengeng ttg ande ande lumut ya dengerin saja tp ga usah dicari ada dimana...ga bakalan ketemu krn ga ada. cinta juga cuma dongeng...ga ada faktanya... tanya mbah sunar kalau " mbah sunar sudah "njaluk" nah tuh cinta, kalau wis kelegan....capek... cintanya ya wis ga ada". nanti cinta muncul lagi kalau sudah mau lagi.... lah kalau yg dirumah sdh ga bikin mau...maka cintanya numbuh diluar rumah...

jadi benar kata mbah sunar cinta itu kaya nek lagi njaluk.... iki kanngone wong lanang..kanggone wong wedok..cinta itu selain nek pas lagi butuh, juga tergantung besar kecilnya belanja bulanan... gantenga kaya ngapa rupamu...nek dompetmu cekak...ya nek kowe pas lagi cinta ya tetap ra diwenehi....

aja mbayangke urip runtang runtung berdasar cinta mas.... ORA ANA.

goleka duit sing akeh... cinta ana regane kok....



nyuwun agunging pangaksami,, ingkang maksud atur kulo ing ngajeng, badhe tanglet, nyuwun bimbingan,kados punapa rasa tresna punika,,, menopo mbok bilih kita mlampah sesarengan kalian kaum hawa ngrasakaken ati remen sakmeniko sampun saget diarani tresno?
nanging kok nek kulo mlampah kalih tiang sanes ingkang rada luwih ayu,kulo nggih rasakke remen, kepripun punika???nyuwun bimbinganipun...

ya sing jeneng tresna ya mung ngono kuwi, seneng karo wong ayu wong wong ayu ki marahi birahi jee..lha nek elek rak ya kurang isa marahi birahi... mula wadon ora ayau arang rang sing nresnani...sex appeal -e kurang masalahe...lha tresna iku ilang nek wis kalegan...lanangan anggere wis kalegan ya gek turu....tresnane ilang sesuk nek wis tenagane pulih tresna meneh....apamneh neh wis muntup muntup...wis mesthi njaluk kandane mbah sunar....

jadi tresna iuku ora ana kasunyatane... mbok saiki kowe ngomong tresna kao bocah wedok A umpamane...ujug ujug anan cah wedok b sing luwih ayu..pingin mbok pacari..lha ilang tresnamu karo si A...wong sing anyar luwih mbiraheni....
iya ora?

ORAAAAA... heheheheh
____________________-
toko muslim ** Mixer Roti ** Subur Kandungan
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Fri Sep 23, 2011 6:43 pm

Asmaraningtyas wrote:
Ipin_kim wrote:
Asmaraningtyas wrote:
cinta itu cuma dongeng mas ga usah dicari... kalau lg dengar donengeng ttg ande ande lumut ya dengerin saja tp ga usah dicari ada dimana...ga bakalan ketemu krn ga ada. cinta juga cuma dongeng...ga ada faktanya... tanya mbah sunar kalau " mbah sunar sudah "njaluk" nah tuh cinta, kalau wis kelegan....capek... cintanya ya wis ga ada". nanti cinta muncul lagi kalau sudah mau lagi.... lah kalau yg dirumah sdh ga bikin mau...maka cintanya numbuh diluar rumah...

jadi benar kata mbah sunar cinta itu kaya nek lagi njaluk.... iki kanngone wong lanang..kanggone wong wedok..cinta itu selain nek pas lagi butuh, juga tergantung besar kecilnya belanja bulanan... gantenga kaya ngapa rupamu...nek dompetmu cekak...ya nek kowe pas lagi cinta ya tetap ra diwenehi....

aja mbayangke urip runtang runtung berdasar cinta mas.... ORA ANA.

goleka duit sing akeh... cinta ana regane kok....



nyuwun agunging pangaksami,, ingkang maksud atur kulo ing ngajeng, badhe tanglet, nyuwun bimbingan,kados punapa rasa tresna punika,,, menopo mbok bilih kita mlampah sesarengan kalian kaum hawa ngrasakaken ati remen sakmeniko sampun saget diarani tresno?
nanging kok nek kulo mlampah kalih tiang sanes ingkang rada luwih ayu,kulo nggih rasakke remen, kepripun punika???nyuwun bimbinganipun...

ya sing jeneng tresna ya mung ngono kuwi, seneng karo wong ayu wong wong ayu ki marahi birahi jee..lha nek elek rak ya kurang isa marahi birahi... mula wadon ora ayau arang rang sing nresnani...sex appeal -e kurang masalahe...lha tresna iku ilang nek wis kalegan...lanangan anggere wis kalegan ya gek turu....tresnane ilang sesuk nek wis tenagane pulih tresna meneh....apamneh neh wis muntup muntup...wis mesthi njaluk kandane mbah sunar....

jadi tresna iuku ora ana kasunyatane... mbok saiki kowe ngomong tresna kao bocah wedok A umpamane...ujug ujug anan cah wedok b sing luwih ayu..pingin mbok pacari..lha ilang tresnamu karo si A...wong sing anyar luwih mbiraheni....
iya ora?



coming good shakehand

nggih matur suwun pencerahanipun,,,,,,
tresno sakmeniko malah mung gawe dilema, hehehe
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sat Sep 24, 2011 1:19 am

tresna ki nek rung ngrasake " kenapa sayang?" sakit yah?'
ning nek wis dirasake " matane ki lho"....begitulah tresna...ini bukan pengalaman pribadi...pengalamane wong sak jagat rat....
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Lokasi: http://toko-muslim.web.id
Reputation: 9
Join date: 01.10.08

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sat Sep 24, 2011 9:08 am

loveFKOG wedangan sek

______________________________________________
toko muslim ** Mixer Roti ** subur kandungan
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
didi_orakempot
Lurah


Lokasi: jgja
Reputation: 0
Join date: 15.08.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sat Sep 24, 2011 11:02 am

cinta oh cinta Very Happy

_________________

"Sopo wonge sing isoh nggoleki pacarku sing ilang: nek wedok tak pek bojo,
nek lanang bojone tak pek".
Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
lisol
KorLap


Lokasi: rongkop
Reputation: 1
Join date: 30.03.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sat Sep 24, 2011 11:46 am

1 kalimat saja yg mewakili sya : cinta itu ya sesuatu yg tidak bisa didefinisikan.... loveFKOG
Kembali Ke Atas Go down
http://dewbelajarmenulis.blog.com
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sat Sep 24, 2011 1:44 pm

tapi bisa dirasakan loh sol...percaya ora?
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 12:37 am

Asmaraningtyas wrote:
tresna ki nek rung ngrasake " kenapa sayang?" sakit yah?'
ning nek wis dirasake " matane ki lho"....begitulah tresna...ini bukan pengalaman pribadi...pengalamane wong sak jagat rat....

top markotop top markotop top markotop top markotop
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 12:38 am

Mochamad Nurahyani wrote:
loveFKOG wedangan sek

______________________________________________
toko muslim ** Mixer Roti ** subur kandungan



pacitan
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 12:40 am

didi_orakempot wrote:
cinta oh cinta Very Happy

ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 12:50 am

lisol wrote:
1 kalimat saja yg mewakili sya : cinta itu ya sesuatu yg tidak bisa didefinisikan.... loveFKOG


cinta bisa didefinisikan meskipun rumit, karena pada dasarnya cinta adalah sesuatu yang mengandungi perasaan yang rumit.
namun mungkin akan sangat lebih rumit jika menjabarkan tentang cinta..
Kembali Ke Atas Go down
Mochamad Nurahyani
Camat


Lokasi: http://toko-muslim.web.id
Reputation: 9
Join date: 01.10.08

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 5:34 am

wah mumet aku mikirno cinta, gak muleh-muleh

_______________________________________________________

toko muslim ** Mixer Roti ** Subur Kandungan** clodi murah** Popok Kain
Kembali Ke Atas Go down
http://toko-muslim.web.id
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 7:39 am

Mochamad Nurahyani wrote:
wah mumet aku mikirno cinta, gak muleh-muleh

_______________________________________________________

toko muslim ** Mixer Roti ** Subur Kandungan** clodi murah** Popok Kain


cinta marakke mumet, xixixixixi
wedangan sek
Kembali Ke Atas Go down
Asmaraningtyas
Camat


Lokasi: Karangmojo
Reputation: 39
Join date: 08.01.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 12:01 pm

salah cinta ki marake ngaceng....nek ra cinta ra thingil thingil lho....
Kembali Ke Atas Go down
Ipin_kim
Lurah


Lokasi: Gunungkidul
Reputation: 0
Join date: 26.07.11

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 4:43 pm

Asmaraningtyas wrote:
salah cinta ki marake ngaceng....nek ra cinta ra thingil thingil lho....


ajib ngakak

nek tingil-tingil ki ora kudu cinta kok mas.... Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
wiwid
HanSip


Lokasi: Dunia Maya
Reputation: 19
Join date: 09.08.09

PostSubyek: Re: cinta itu yang bagaimana sih?   Sun Sep 25, 2011 4:50 pm

Asmaraningtyas wrote:
salah cinta ki marake ngaceng....nek ra cinta ra thingil thingil lho....

oot

Lha nek ngaceng ki apa mbah.. ngakakk
aku malah ra dong, dijabarke sisan mbah! ajib
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com/forum
 

cinta itu yang bagaimana sih?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 2Pilih halaman : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Coerhat-